Capitolul 20

162 20 1
                                    

    Poate nu aveam dreptate. Ranile facute pe maini in speranta ca voi iesi din acel cosmar au inceput sa sangereze. Nu am realizat pe moment cat de mult rau mi-am facut. Merg la baie si las jetul de apa rece sa imi curete mainile. Oboseala punea stapanire pe mine dar imi era teama sa merg sa dorm. Nu stiam ce face Suga sau daca este acasa. Ma schimb intr-un tricou negru si o pereche de blugi. Imi fac curaj si bat usor in usa dar din camera lui Suga nu raspunde nimeni. Mai bat de cateva ori dar nu primesc un raspuns.

    -Ariana?!
    - Jungkook, stii cumva daca Suga e in camera?
    - Umm, nu cred ca este. Si Namjoon il cauta mai devreme.
    - Ah, ok! spun si las privirea in jos inaintind pe hol spre scari dar Jungkook ma prinde de umar.
   - S-a intamplat ceva?
   - Nu.
   - Fii sincera!
   - Doar o mica cearta.

Imi ridic privirea si o vad pe a lui fixata pe mainile mele. Imi dau seama ca am uitat sa mi ascund ranile si duc repede mainile la spate.

   - C-ce ai facut?
   - Nimic. Nu e nimic. Trebuie sa plec.
   - Ariana!

Alerg spre scari si ies repede din casa. Strada era mai aglomerata ca de obicei la aceasta ora dar imi continui drumul. Nu stiu daca imi doream sa vorbesc cu Suga dar sunt sigura ca voiam sa stiu daca este bine. M-am gandit mai bine la reactia mea din seara asta si vreau sa ii spun ca m-am decis sa accept asta. Pot sa traiesc cu ideea ca va veni intr-o seara mirosind a alcool si putin ametit dar nu pot trai fara el. Ma uit la ceas si observ ca a trecut o ora de cand am plecat de acasa. Ma uit sa vad unde sunt si il vad pe Suga. Alerg spre el dar ma respinge.

    -Yoongi!
    - Pleaca, Ariana!

Isi continua drumu fara sa se uite inapoi. Il urmez in liniste lasand cateva lacrimi sa imi umezeasca obrajii.

   - Inceteaza sa ma mai urmaresti! Mergi acasa, sau pur si simplu pleaca de aici. Ai spus ca nu ma suporti asa. La naiba!

Se indeparteaza din nou de mine de data asta cu pasi mai mari si mai apasati. Alerg spre el si il prind in brate. Il strang cu toata puterea care mi-a mai ramas.

   - Te iubesc, Yoongi! Imi pare rau pentru tot ce am spus.
   - Ari..
   - Lasa-ma pe mine sa vorbesc acum. Este vina mea. Pentru tot ce se intampla acum. Nu am realizat la inceput dar acum sunt sigura ca eu sunt de vina si pentru starea ta. Nu o sa te mai condamn de acum pentru ceea ce faci. Cu timpul o sa ma obisnuiesc cu obiceiurile tale dar nu ma pot obinui sa traiesc fara tine. Iti promit ca o sa stau alaturi de tine mereu si in orice situatie. Dar te rog, te rog din toata inima sa nu ma lasi singura. Um?
   - Mainile tale! spune si se intoarce cu fata la mine si abia acum observ ca plange.

 Ma uit la maini si regret din nou ca nu am luat o bluza cu maneca lunga.

    - Ce-ai facut? De ce esti asa?
    - Sa spunem ca nu am avut o seara prea frumoasa, spun si zambesc fortat ducand usor mainile la spate dar nu reusesc pentru ca mi le trage inapoi in fata.
    - Spune ce ai facut!
    - Nu vreau sa vorbesc despre asta. Nu sunt mandra de asta, dar nu am avut de ales.
    - Te rog sa nu te mai ranesti, spune si imi saruta ranile de pe maini simtind si cateva lacrimi curgandu-mi pe ele.
    - Imi pare rau. Pentru tot. Ariana, imi pare atat de rau, spune continuand sa ma tina strans in brate. Te rog nu te mai rani. E vina mea ca nu am fost langa tine.
    - Ba nu este! Nu te mai invinovati pentru tot ce mi se intampla. Sunt direct responsabila.
    - O sa incerc sa ma schimb.
    - Nu este nevoie. Te iubesc asa cum esti acum.
    - Si eu te iubesc, Ariana!

Imi saruta fruntea si imi sterge lacrimile de pe obraji.

- Mergem acasa?
- Nu prea pot sa dorm. Nu vrei sa ne mai plimbam?
- Haide! O sa te ajut eu sa adormi. O sa fiu langa tine.

Chiar si cu Yoongi langa mine am adormit foarte greu. A doua zi am mers impreuna la spital pentru analize.

- Cand primesc rezultatele?
- Trebuie sa platiti in plus ca sa le primiti astazi.
- Asta nu este o problema. Nu vreau sa mai stea in spital.
- Atunci intr-o ora o sa le aveti.

*Dupa o ora*

In salon intra doi doctori impreuna cu asistenta urmati si de doi politisti.

   - S-a intamplat ceva? intreaba Suga
   - Se pare ca fata trebuie sa mai stea cateva zile internata.
   - De ce?
   - O substanta ce se aseamana cu drogurile i-a fost gasita in sange.
   - Am vrea sa vorbim cu domnisoara despre asta. Consumi astfel de substante?
   - Poftim?

Suga era foarte agitat si nu stia ce sa zica.

   - Nu. Doar mi-am luat medicamentele prescrise de un doctor din acest spital. Nimic mai mult.
   - Sunteti sigura?
   - Probabil ceea ce a iesit sunt acele pastile. De obicei dupa administrarea lor aveam cosmaruri.
   - Ariana, mie de ce nu mi-ai spus?
   - Credeam ca este din cauza accidentului dar apoi am observat ca doar dupa ce luam acele pastile apareau. Mai intai aveam cosmaruri apoi halucinatii pana ieri cand...
Ma opresc. Nu eram sigura daca pot sa spun asta cu voce tare. Nu eram mandra de ceea ce voiam sa fac si imi era frica sa ma gandesc la asta.Am avut unele ganduri, spun dar sunt intrerupta de Yoongi care probabil si-a dat seama ce urma sa spun.
    - Trebuia sa imi spui asta. Trebuia sa te opresti din a mai lua.
    - Poti sa imi spui cum se numesc? Sau mai bine ar fi sa le aduci aici.
    - Sigur. Ma intorc in cateva minute.

 Pana s-a intors Yoongi am vorbit cu doctorul despre acele posbile reactii adverse care s-au dovedit a nu fi chiar ceea ce credeam.

    - Se pare ca cineva ii vrea raul fetei. Dupa ce au fost analizate am gasit in continutul lor LSD. Are cel mai puternic efect halucinogen si produce schimbari majore ale starii de spirit si de aici se explica tot ce s-a intamplat de cand le luati. Cineva a schimbat pastilele cu cele care contineau droguri. Politia s-a autosesizat si au inceput deja o ancheta.
   - Cred ca stiu deja cine este si daca o sa-l prind il omor cu mainile mele.
   - Yoongi, calmeaza-te!
   - Ariana, ce e destul e destul! Pana nu o sa fie prins tu nu vei fi in siguranta iar eu nu pot sa accept asta.
   - Stiti deja cine a facut asta?
   - Da. Acel individ care a rapit o pe Ariana. Sunt sigur!
   - Ar trebui sa mergi sa dai o declaratie la politie.
   - Pentru ce? Oricum nu sunt in stare de nimic. Daca erau nu se ajungea aici.
   - Yoongi!

Vine spre mine si ma saruta.

- Imi pare rau! Trebuie sa plec.

Inainte sa mai spun ceva deja iesise pe usa.

   - Veri ramane internata pentru dezintoxicare.
   - Pana cand?
   - Cam 4 zile avand in vedere ca ati luat pastilele doar o saptamana si vom urmări daca intrati in sevraj. Daca nu, veti putea pleca mai devreme acasa.
   - Inteleg. Multumesc!

Astept pana pleaca doctorul si il sun pe Hobi

   - Hobi, ce faci?
   - Bine, Ariana! Cum au iesit analizele?
   - Suga nu ti-a spus nimic?
   - Nu l-am vazut azi. Credeam ca e cu tine.
   - A plecat cam de 30 de minute. Credeam ca s-a intors la companie.
   - Nu. Nu este aici. S-a intamplat ceva?
   - Te rog sa il gasesti. Te rog...

-----------------------------
Viata lunga BigHit pentru noile gifuri 😂😂😘😘
🌟🌞

Dragostea nu da gres niciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum