Capitolul 4

294 35 1
                                    


Ma intorc in living, Jin schimba plictisit programele de la TV. Se ridica de pe canapea si raspunde la un apel, convorbirea fiind foarte scurta.

Jin: In cateva minute veti face cunostinta si cu restul trupei. Tocmai ce au plecat de la companie.

Eu: Mm, ai spus ca aici vom sta in cele trei luni, nu?

Jin: Da, asa este.

Eu: Dar asta e casa voastra!! Spui ca vom sta aici ? Ai innebunit? Fanele nu vor fi foarte multumite. Eu daca as stii ca doua fete stau cu voi in casa nu as avea parte de prea multa liniste.

Jin: Din cauza asta nu vor afla. Managerul a spus ca asta e cea mai buna solutie. Astfel nu vom mai pierde timp mergand sa va luam si sa va ducem acasa.

Teo: Hehe, pe mine nu ma deranjeaza, spune zambind pervers.

Am vrut sa mai zic ceva dar observ ca usa de la intrare se deschide lovind puternic peretele.

V: Ups! Mi-a scapat, spune cu o fata nevinovata.

Jin: Aish, serios? Asta e a treia oara saptamana asta.

Ne uitam pline de emotie la ei. In fata noastra stateau V si Jimin din BTS iar dupa ei intra si restu, iar Namjoon inchide usa.

Toti: 1,2,3, Buna,noi suntem bangtan sonyeondan!

Eu: Ma bucur foarte mult sa va intalnesc, eu sunt Ariana iar ea est..

Teo: Hei, ma pot prezenta si singura! Imi pare bine sa va cunosc, eu sunt Teodora. Imi puteti spune Teo. Sper ca ne vom intelege bine in cele 3 luni.

Jimin: Cu siguranta, spune zambind timid.

Am mai vorbit cateva minute apoi apare si managerul, prezentandu-se si discutand despre evenimentele la care vom lua parte saptamana aceasta.

Managerul: Baieti, eu zic sa le aratati camera ca sa se odihneasca. A fost o zi plina pentru ele.

Jungkook sare de pe canapea si ma ia de incheietura mainii iar eu ma uit uimita la el.

Jk: Ce? Te duc in camera ta.

Eu: Pot sa merg si fara sa ma tragi dupa tine.

Jk: Fie, cum zici tu.

Camera era perfecta. In mijlocul ei era un pat destul de mare si era mobila foarte frumos. Peretele din fata usii era din sticla si aveam sa aflu mai tarziu ca duce la o terasa. Ma arunc in pat apoi incep sa-mi asez hainele in dulap. Fiecare camera are baia ei. Dupa o ora termin de despachetat, ma uit la ceas si vad ca e 10.

Teo: Dormi?

Eu: Ya! M-ai speriat!

Teo: Chiar atat de rau arat? spune si incepem sa radem.

Eu: Cred ca ar trebui sa ne culcam. E 12 deja, maine mergem la companie si prevad ca va fi o zi obositoare .

Teo: Mhm. Binee. Noapte bunaaa!

Eu: Noapte buna sister!

Stau intinsa pe pat si ochii refuza sa mi se inchida. Ma duc la peretele din sticla si observ ca in colt este o usa ce duce spre o terasa. Intru, intind o patura si ma asez pe ea privind cerul. Regina noptii isi face loc printre stele pentru a imparatii intreaga noapte.

Cred ca am stat asa cam 10 minute apoi simt ca cineva se aseaza langa mine

Perspectiva lui Suga

Dragostea nu da gres niciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum