Nu pot sa spun ca dormit prea mult in noaptea asta. Nerabdarea mea a fost mai presus de cea a unui copil. M-am invartit prin pat toata noaptea facandu-mi planuri. Asteptarea mea s a prelungit cu cateva ore cand de dimineata nimeni nu avea bagajul facut asa ca a trebuit sa plecam in jur de ora 12. Jin la volan, V in dreapta. Da, stiu. Si eu am crezut ca este o idee proasta sa il lasam pe V in fata si am realizat asta cand ne am dat seama ca am mers 10 km in directia gresita.
- KIM Taehyuung! Trebuie doar sa urmaresti harta de pe telefon si sa spui stanga sau dreapta.
- Nu am stiut daca se referea la dreapta mea sau dreapta ta. Asa ca le-am spus invers.
- Stam cu fata in aceeasi directie cap de dovleac. Erau aceleasi directii!!
Jin nu era foarte suparat pe el ci mai mult amuzat de situatie. Dupa ce Jin a recentralizat GPS ul am pornit din nou la drum.
- Uaa, drumul a fost obositor si lung. Cele mai lungi 3 ore din viata mea dar privelistea asta merita totul.
Cabana se afla la poalele unui munte si cam la 20 de minute de mers cu masina de cel mai apropiat magazin. Era locul perfect pentru a evada din aglomeratia orasului. Totul era perfect: aer rece revigorant, verdele copacilor , seninatatea cerului.
Jimin voia sa stea cu V in camera dar V voia cu Jungkook iar Jungkook voia sa stea cu mine desigur dar Suga nu a fost de acord. Ei bine, o ora ne-a luat sa impartim camerele dar tot nu a iesit bine. Jin cu Namjoon, V cu Jhope, Jungkook cu Jimin, eu cu Teo si Suga cu Min Ah. Mi-a mai luat inca o ora sa ma impac cu ideea ca vor sta in aceeasi camera dar trebuie sa am incredere in Suga. In prima seara ne-am jucat cateva jocuri si ne-am uitat la un film. Am stat langa Suga. Avand in vedere ca baietii au vurt film horror la prima scena am l-am apucat de mana pe Suga. Intimidata de gest am vrut sa ma retrag dar el m-a oprit. M-a tras mai aproape si m-a luat in barte. Ne-am culcat spre dimineata asa ca a doua zi ne-am trezit in jur de ora 2. M-am plimbat prin fata cabanei si am urcat pe munte. Ne-am intors seara destul de obositi asa ca baietii au inceput sa se rasfete cu cateva doze de bere. Intru sa imi fac un dus si cobor in living.-Jin, ce avem in seara asta la cina?
- Creierul tau, V.
- Adica nimic? spune Jungkook razand si alergand prin living urmat de V.
- Urma sa va anunt ca nu avem nimic in bucatarie. Cred ca Hitman a uitat acest detaliu. Avand in vedere ca baietii au baut, Min Ah si Ariana, va duceti voi pana la magazinul din sat?
Nu ma puteam impotrivi. Teo intrase in pamant cu tot cu Jimin, V si Jungkook inca se alergau prin curte iar restul deja aveau cel putin o bere bauta. Min Ah s-a oferit sa conduca dar nu sa ma insoteasca si in magazin asa ca am mers singura sa iau ceea ce ne-a spus Jin. Dupa 20 de minute ies cu plasele de cumparaturi dar nu vad masina nicaieri.Persp. Suga
Pun a 4 a cutie de bere pe masa cand aud motorul masinii. Stiam ca fetele au plecat la magazin dar pare ca s au intors destul de repede. In living intra doar Min Ah. Crezand ca Ariana a ramas in urma inca astept sa intre pe usa dar nimic.
-Min Ah, unde este Ariana? spun putin tensionat.
- Ariana? Nu este acasa? Dupa ce am facut cumparaturile am vazut ca vorbea cu un baiat. Parea sa se cunoasca. A spus ca se intoarce cu el acasa. Nu a ajuns?
Tensiunea s-a transformat usor in gelozie si fara sa ma gandesc la cele spuse de Min Ah am iesit ca un glont pe usa.
Persp. Ariana
Fata aia m-a lasat singura aici. Perfect. Nu am pe mine decat un tricou, blugi si cardigan iar frigul se lasa odata cu intrunericul. Stau in fata magazinului de mai bine de 30 de minute. Vad farurile unei masini asa ca fac cu mana in speranta ca va opri si asa face.
- Hei papausa. Te duc undeva?
Nu a mers asa cum ma asteptam. Am vrut sa refuz dar baiatul de la volan a coborat din masina si se indrepta spre mine.
- Haide, mai devreme pareai ca mergi undeva. Imi plac ochii tai.
Las privirea in jos si regret ultimile 5 minute. Mai bine muream de frig. Poate dupa inca 30 de minute cineva imi observa absenta de acasa si venea dupa mine. Cineva. Fac cativa pasi in spate dar tipul ma prinde incheietura mainii si ma strange puternic. Se apleaca in fata si dinstanta dintre noi devine foarte mica. Nu mi-am dat seama cand norii au acoperit soarele dar am simtit imediat prima picatura rece de ploaie pe umar si tresar. Incerc din nou sa ma indepartez iar in secunda urmatoare il vad pe baiatul acela jos. Nu credeam ca sunt atat de puternica si nici nu eram. Era Suga. L-a lovit puternic si a inceput sa ma traga dupa el.
- Mai nou ti-o pui cu oricine trece prin fata ta? De asta voiai sa mergi cu Min Ah la magazin? Sa te vezi cu el?
Ploaia incepuse mai tare si tremuram de frig si frica. Ochii lui erau tulburati, pierduti si plin de ura. Dar de ce?
- Suga, voiam doar sa..
- Voiai doar sa il saruti apoi sa vii acasa ca si cum nimic nu s a intamplat si sa mi sucesti mintile? Ma bucur ca am vazut asta. De fapt de ce sunt atat de afectat de situatie? Pana la urma esti doar o fana care a castigat un concurs. Altfel nu ai fi ajuns vreodata sa ne vezi.Nu puteam sa spun nimic. Nu voiam sa mai spun nimic. Se urca in masina si pleaca fara se uite in urma. Raman din nou singura intr un loc necunosvut. Drumul pustiu, sunetul apei care se scurge in canalizare dupa ploaia puternica si adierea racoroasa a vantului ma face sa imi fie teama. Picioarele imi cedeaza si ma prabusesc la pamant. Incerc sa ma linistesc. Imi era teama ca voi ceda aici. Imi suflu in pumni sa ma incalzesc dar nu mai rezist. Ochii mi se umezesc si imediat simt lacrimile fierbinti pe obraji.
Persp Jin
Min Ah sigur pune ceva la cale. Ariana nu cunoaste pe nimeni aici. E imposibil. Si daca este adevarat nu este genul care sa aduca pe cineva strain in preajma noastra. Sunt ingrijorat ca Suga a plecat acum 40 de minute si nu s a intors. Merg spre living sa ii intreb pe baieti daca au aflat ceva si aud usa de la intrare trantindu se. Suga era ud pana la.piele si fierbea de nervi.
- Yoongi, unde este Ariana? Este bine?
- Mai bine decat crezi. Este acolo unde ii este locul.
Arunca cheile pe fotoliu si fuge in camera tranting usa si probabil tot ce ii sta in cale pentru ca se aud zgomote din camera. Il iau pe Jungkook cu mine si ne indreptam spre sat.Este o liniste stranie lasata peste sat. Cred ca Ariana este ingrozita. Nu stiu ce s a intamplat cu Yoongi si de ce i ar face ei asa ceva. Sirul gandurilor imi este intrerupt cand o zaresc ghemuita pe treptele magazinului. Jungkook sare din masina si ajunge imediat langa ea. Imi era teama ca nu a schitat nimic cand ne a vazut. S a uitat fix la noi fara nicio expresie pe fata. Avea buzele vinete de frig si ochii rosii. Jungkook o ridica in brate si o pune pe bancheta din spate. Am gasit o patura si am invelit o cu ea. Pana la cabana a adormit dar s a trezit cand am vrut sa o iau sa o duc in casa.
- Am si eu picioare. Multumesc pentru grija.
Coboara din masina si se dezechilibreaza usor dar continua sa mearga.
Pers Ariana.
Am ajuns in sfarsit acasa. Nu voiam altceva decat sa nu mai dau ochii cu el. Nu azi. Nu maine. Deloc. Ce doare mai mult decat o iubire neimpartasita? Poate impartasirea urii purtate de celalalt. Cel pe care il iubesti.
Deschid usa de la intrare si ma loveste in fata un miros puternic de bautura . Ceilalti vin spre mine ingrijorati dar Suga era pe canapea nepasator. Min Ah isi face si ea aparitia in living iar Yoongi se duce si o saruta. Nu stiu daca si-a propus sa ma distruga dar a reusit. Isi continua sarutul pana cand, ajutata de Teo, intru in camera si ma prabusesc din nou la pamant.
CITEȘTI
Dragostea nu da gres niciodata
FanficIubeste, zambeste, viseaza! Viata nu este vesinca asa ca traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Cat de magnifica este iubirea vesnica dintre noapte si zi, Soare si Luna. El se stinge intr-un apus sangeriu doar pentru ca ea sa rasara pe cerul i...