Capitolul 17

180 23 3
                                    

     Astept o reactie si de la Suga dar realizez ca are castile pe urechi deci nu a auzit nimic. Ma ridic si ma sprinjin de perete ca sa inaintez spre usa. Aud vocile baietilor si ma linistesc. Pe la jumatatea treptelor
J-hope ma observa si vine sa ma ajute sa cobor.

   - De ce esti singura? Doctorul a spus ca poti sa mergi abia peste o saptamana. Trebuie sa asculti daca vrei sa te refaci complet.
   - Am auzit zgomote de jos si am vrut sa vad ce se intampla..
   - V si Jungkook au vrut sa intre prin usa in casa. V i-a luat telefonul lui Kookie si de aici iti dai seama si singura ce a urmat. Hai aici sa stai jos. Suga?
   - Lucreaza. Restul?
   -  Jin si Namjoon sunt in bucatarie, Jimin si..
   - Stai! Namjoon? In bucatarie? Vrei sa locuim pe strada? Du-te si scoate-l de acolo pana nu se raneste sau da foc casei,spun in gluma si incepem sa radem.

     Cu toti stim ca Namjoon se gaseste sa strice cate ceva oriunde merge dar se descurca la fel de bine sa si repare.  Uneori ma simt prost ca nu il pot ajuta pe Jin cu masa si gatitul. Baietii il mai ajuta sau  comandam din oras.

    - Ca tot veni vorba de mancare, 
J-hope, imi dai punga aceea de chipsuri? Te rog?

     Nu apuc sa desfac punga ca Jungkook si V se arunca pe canapea si imi iau punga din mana.

     - A mea, spune Kookie.
     - Vrei sa mori? Da-mi!
     - Exact, Jungkook! Vrei sa mori? Da-ne, spune V incercand sa ia punga.
     - Si eu ce primesc?
     - Bataie daca nu imi dai!? Eu am vazut-o prima.
     - Cum se presupune ca o sa ma prinzi cu un picior in minus?
     - Nu ma pune la incercare.

     Ma intind sa iau punga si sfarsesc pe podea.

     - Faci plaja sau ceva?
     - Probleme?
     - Da. Ai hainele pe tine.

     Ma enervez si scot un tipat scurt. Uimit de reactia mea Jungkook se ridica si ma ridica si pe mine in brate sa ma aseze pe canapea.  Ia punga de chipsuri si o pune intr-un bol. Dupa scurt timp apare si Suga si isi face loc intre mine si Jungkook.

     - Nu am observat cand ai plecat. Te rog anunta-ma de acum.
     - Erai foarte concentrat pe ceea ce faceai. Nu am vrut sa te deranjez.
     - E in regula! Trebuia sa ma anunti.
     - Ultima oara cand l-am intreupt pe Suga era sa dorm afara, dar daca este intrerupt de Ariana primeste si un pupic ca rasplata.
     - Ce? Voiai si tu un pupic? Bine. Hai aici!

     Suga se ridica si se indreapta spre V sa-l pupe chiar daca nu intentiona sa faca asa ceva. Au inceput sa se alerge prin camera iar Jhope si Jungkook radeau de ei.

    - Manacarea este gata. Incetati cu joaca! Uneori am impresia ca sunt leaderul unuei grupe de gradinita nu al unor idoli.
    - Jimin si Teo?
    - Teo mi-a dat mesaj mai devreme, a spus ca vor intarzia si sa luam masa fara ei si ca isi cer scuze.
    - Astia doi sunt pusi pe treaba, spune V cu un zambet pervers.
    - De fapt, Teo este la un interviu despre cele trei luni cu voi.  Le-au spus jurnalistilor ca in timp ce ne aratati o coregrafie am calcat stramb si nu pot sa folosesc piciorul pentru o perioada.
    - Si ei au crezut asta? intreaba jhope curios si cu o urma de indoiala pe chip.
    - Asa se pare. Acum putem manaca? Pastilele alea imi fac o foame de lup.

     Ne-am asezat cu totii la masa si spre uimirea noastra mancarea facuta de Namjoon chiar a iesit buna. La sfarsit Jhope a strans vasele si le-a dus la spalat iar eu m-am dus sa il ajut cu ele.

    - Ar trebui sa stai intinsa! Ma descurc singur aici. 
    - Doar lasa-ma sa spal eu vasele. Ma pot sprijini in picior.
    -Bine. Dar doar de data asta.

     M-am apucat imediat de ele si mai aveam putin pana terminam cand simt doua maini in jurul taliei mele. Tresar dar ma linistesc cand imi dau seama ca este Suga. Isi sprijina capul pe umarul meu si ii simt respiratia pe gat.

    - Ce faci?
    - Imi tim iubita in brate. Nu am voie?
    - Ba da, doar ca acum sunt putin ocupata.
    - Dar nu te deranjez. O sa stau linistit aici.

     Oricat as fi insistat nu mi-ar fi dat drumu. Isi muta capul de pe un umar pe altu si ii simteam respiratia fierbinte pe gat. Incerc sa-mi intorc atentia spre vase dar nu reusesc. Raman blocata pentru cateva secunde. Ii simt buzele pe gatul meu.

    - Yoongi, c-ce faci?
    - Imi rasfat iubita. Nu am voie?
    - Aici? Daca intra cineva?
    - Atunci o sa regrete.

    Ii simt coprul mai aproape si ma strange mai tare in brate. Imi lasa saruturi scurte pe gat . Fiecare atingere imi starneste un fior. Prezenta lui ma face sa uit de pahar si fara sa imi dau seama imi aluneca din mana. Imi da drumul din imbratisare si se uita uimit la cioburile de pe jos.

    -Esti bnie?
    -D-da. Cred.  O sa curat asta imediat.

    Inainte sa apuc sa fac un pas Suga ma ridica in brate si ma aseaza pe scaun.

    - Stai aici! O sa curat eu .Te poti rani.

    Strange repede cioburile si termina de asezat vasele apoi ma ia din nou in brate. Insist ca pot sa merg singura dar se preface ca nu ma aude.

   - Camera mea este in cealalta parte.
   - Cine a zis ca te duce la tine in camera?

Dragostea nu da gres niciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum