120.Gün
Yapmam Gerekiyordu. Gaz maskemin filtresini değiştirdim. Tabancamdaki Şarjörü kontrol ettim. 12 mermi vardı. Kemerimdeki bıçağı Elime yakın bir yere yerleştirdim. Çantamı sırtıma giydim. Hareket etmeye hazırdım..
Bir süredir yazmıyordum. Son yaşadığım olaylar korkunçtu.. Kendimi toparlamam lazımdı. Ordan çıktıktan sonra benimle ilgili çok şey değişti. Eskisi kadar korkmuyorum artık... Az önce yazdıklarım ise bir dizi olaydan dolayı yazdım. Çantamdaki tüm yemeklerimi bitirmiştim. Yolda çaresizce ilerlerken bir benzin istasyonu gördüm. Oraya hızlıca girdim ve erzakları tezgahın üstüne toplamaya başlamıştım. Meğer yalnız değilmişim. iki haydut vardı. Ben de soğuk odaya saklandım..Erzaklar için onları öldürmek zorundaydım. Eğer gitmelerine izin verirsem ben açlıktan ölecektim. Kendime Belli Kurallar koymuştum bu konuda . Hayatta kalmamı sağlayacak kurallar..
# Kural 1 : Erzakları başkasına verme. Özellikle senin de az varsa.. (üstü biraz karalanmıştır)
Kapıyı hızlıca açtım ve silahımı öndeki adama doğrulttum. İkiside bana doğru baktılar. Sonra Öndeki haydut Elini hızlıca silahına attı. Ona ateş ettiğimde kürek kemiğinin ortasından vurdum. Silahımı hızlıca diğerine çevirip ateş ettiğimde Diğer haydut hemen yanındaki kapıya koştu. Silahımı kapıya doğrultarak diğer elimle tezgahtaki erzakları çantama doldurmaya başladım. Doldururken sürekli kapıyı kontrol edip duruyordum. Bir ara kafasını çıkardı. Çıkarttığında da iki el ateş ettim. Hemen tekrar saklandı. Yemekleri alınca çantamın fermuarını kapattım ve tezgahın üstünden atlayarak Hızlıca önkapıdan uzaklaştım. Kapıdan çıkar çıkmazda şarjör'ü kontrol ettim. 5 el ateş etmiştim. Şarjörümde de 7 mermi kalmıştı.İkinci kuralım da buydu..
# Kural 2 : Mermini her zaman say .Dikkatli kullan..
Dışarı çıktıktan sonra koşarak uzaklaştım...Gece vakti ise bir motele denk geldim. Etrafta yaratıklar görünmüyordu. Ben de bir odaya girdim. Karnımı doyurduktan sonra kapıyı kilitleyip sessizce yatıp gözlerimi kapattım...
122. Gün
Bugün bir şehre geldim. Silahımı çantama koydum. Çünkü bir silah sesi yüzlerce yaratık çekebiliyor. Şehirde sessizce gezerken bir apartmanın çatısında parlama gördüm. Görür görmez hemen arabanın arkasına saklandım. Kısa bir süre sonra Dikkatli bir şekilde oraya baktığımda parlamayı ikinci kez gördüm. Orada birisi vardı. Diğer sokaktan dolanıp ondan kurtulabileceğimi düşündüm. Hızlı bir şekilde arabanın arkasından yan sokağa doğru koştum. Diğer sokakta da başka bir tehlike vardır. Ben onlara radar diyordum. Radar dediğimiz bu yaratıkların gözleri görmez. Fakat hızlı haraket eden herşeye saldırırlar. Onlardan 3 tane vardı. Dikkatlice yanlarından geçebilirdim..Bunu düşünerek hareket etmeye başladım. Yavaş adımlarla gidiyordum. iki tanesi yüzünü bana döndüğünde durdum.Hiç kıpırdamadan 1 dakika bekledikten sonra yüzlerini başka bir yöne döndüler.Yavaşça devam ettim. Tam onlardan kurtuldum diye önümü dönerken tam karşımda bir tanesi belirdi. Korkuyla bir iki adım geri çekildim. Radar Sinirlenir gibi oldu. Hemen durdum ve kıpırdamaz oldum. Yüzünü benim yüzüme çok yaklaştırdı. Sanırım beni kokluyordu. Elimi yavaşça bıçağıma attım.Yaratık hareket ettiğimi fark ettiğinde elime baktı ardından yüzüme bakıp hırlamaya başladı. Tam ben bıçağımı çekerken birisi önümdeki yaratığın boğazını kesti. Yaratık cansız bir şekilde yere düştüğünde karşımda elinde benimkine benzer bir bıçakla bana bakıyordu. Eliyle bana gel işareti yaptı ve küçük ama hızlı adımlarla bana arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. Başka çarem olmadığından onu takip ettim. Beni o parlamayı gördüğüm apartmana kadar götürdü. En üst kata çıkınca demir kapılı bir odaya girdi. bana "Zakhodite(İçeri gir)" dedi." Ne dediğini anlamıyorum" dedim. Bana eliyle içeriyi işaret etti. İçeriye girdiğimde kapıyı kapattı. Ardından gaz maskesini çıkardı. Siyah saçlı yakışıklı birisiydi..Bana bakarak gülümsedi. Ben de gaz maskemi çıkardım. Ona teşekkür ettim ama bana anlamadığım birkaç söz söyledi..Ben de kendimi işaret ederek "Gloria " dedim. Ardından elimi uzattım. O da elimi sıkarak "Vasiliy" dedi...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Devam edecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın Günlükleri [Eski]
Paranormal---- Bu eski bir projedir --- Gazmaskesini asla çıkarma....Asla ısırılma....Ailene güvenme.Isırılmışsa,artık ailen değiller.....Şehirlerden uzak dur....iyi şanslar... **Salgın Günlükleri** -Üniversiteli Gloria Dycon, 18.yaş gününü bir daha asla...