Konu dışı : Merhaba arkadaşlar, Bazı okuyucularım özel mesajla ve benzer yollarla yaratıkların tam olarak anlaşılmadığından bahsetti. Bu sebeple bu partta yaratıkları tanıtacağım. Tabi işleri hikayeleştirmez isek Heyecanlı olmaz :) Okuduğunuz için teşekkürler.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Olivia Gloria ile karşılaşmadan önce haydutlarla birlikteyken bir araştırma merkezine girmişti. Merkezde şans eseri çalışan bir bilgisayar bulmuş ve ses kayıtları bulmuşlardı. Olivia bunları yanına aldı ve parçalar şeklinde bunları dinledi. *
Ses kaydı 1
Adım Steignwarg braug . Yaratıkları araştırmakla görevli bir devlet profesörüyüm. Bilgilerimi ses kaydı şeklinde kaydedeceğim. * Kalemi deftere hafifçe vurma sesi gelmektedir * hmm.. İlk olarak en çok karşılaştığımız yaratıktan bahsedeceğim...
Biz onlara koşucular ismini uygun gördük. En sık görünen yaratık tipi. Bu yaratıklar ölen insanların dönüşmesiyle, ısırılma ve hava yoluyla bulaşıyor. Yaratıkların en tipik özellikleri kimse yokken uyku halindeler. Hiç kıpırdamadan bir zombi gibi yürüyorlar. Fakat bir ses ya da potansiyel bir hedefle karşılaştıklarında Onlara saldırma eğilimindeler. Öğrendiğimiz bir diğer şey ise ayak kaslarındaki garip evrim. Yükseğe zıplayamıyorlar. Fakat ileri doğru çok uzun sıçramalar yapabiliyorlar. Bilinçli oldukları söylenemez. Hepsi birbirine benzer şekilde hareket ediyor. Benzer şekilde düşünüyorlar. Çoğunlukla öldürdükleri hedefleri yeme eğilimindeler. Ama bazılarını sadece parçalamakla yetiniyorlar...
İkinci bir çok karşılan ise çığlıklar. Uzun süren araştırmalarla neden sadece kadınlara bulaştığını çözdük. Kadınların ses telleri değişime daha uygun. Ayrıca Kadınların hormon çalışması değişimi destekliyor. Yaratığa çığlık dememize rağmen aslında çığlık atmıyor. Bir çeşit virüsü etrafa yayıyor. Virüs ses tellerine çarptığında tiz bir ses çıkartarak çığlığı oluşturuyor. Topladığımız bilgilere göre bu virüs koşucuların ilgisini çekiyor ve çığlığı insan sanmalarına sebep oluyor. Tabi onu susturduklarında yakınlarda olmak istemezsiniz. Çünkü 4 mil civarındaki tüm yaratıkları çekme potansiyeline sahip.
Ses kaydı 2
Öğrendiğimiz yeni bir bilgiye göre yaratıklar değişime eğilimliler. Yaşam süreleri ve öldürdükleri hedeflerin sayısına bağlı olarak değişiyor ve güçleniyorlar. Bunlardan en önemlilerinden bir tanesi Dinleyiciler. Dinleyiciler yarı kör yaratıklardır. Ama diğer duyuları sayesinde görürler. Körlüklerinin yerine güçlü bir kas yapısı eklenmiştir. Kas lifleri çok güçlüdür. Normal bir insana göre daha kaslı olurlar. Kaslı olmalarının dışında uyku haline girmezler. Sürekli hareket halindeler. Sanırım bu sebeple çabuk ölüyorlar.
Ses Kaydı 3
Son zamanlarda kendini gösteren yeni bir cins var. Onu Leşçi diye adlandırıyoruz. Leşçiler diğerleri gibi değiller. Davranışları.... Biraz daha hayvana benzer şekilde gelişmiş. Dönüşmeyen cesetleri ısırarak leşçiye çeviriyorlar. Fakat diğer yaratık türleri Leşçilere saldırıyor. Leşçilerde zor durumda kalırlarsa karşılık veriyorlar. Bu yaratıklar diğerlerinden biraz daha tehlikelidir. Daha zekice hareket edebiliyorlar. Davranışları oldukça bilinçli görünse de yaratıksal özellikleri hala mevcut. Ayrıyeten emin olmadığımız birşeyse Organlarından bazıları kan deposu haline gelmiş. Diğer yaratıkların aksine kan ihtiyaçlarını kendi kendilerini ya da havadaki zehir yoluyla karşılıyorlar. Bir süre araştırmaya devam ettikçe öğrendiğimize göre leşçileri öldürmek çok zor değil. Kan organları onlar için yedek kalp benzeri bir iş görüyor. Zarar görüpte kan üretimi durursa bir süre içinde kendi kendine ölüyor. Eğer silahla vücudundan ya da kafasından vurulursa ölüyor. Oldukça insansı bir özellik...
Ses Kaydı 4
Kayda ilk başladığımız zamanlarda hayalci isimli bir yaratık vardı. Kişilerle hayali bağlar kurarak yanına çekiyordu. Bu tür nedense ortadan kayboldu. Artık etrafta göremiyoruz. Elimizde olanlar ise kendi kendilerini öldürdüler.
Ses Kaydı 5
* Arkadan çatışma sesleri gelmektedir. Braug nefes nefese kayıt makinesine yaklaşır * Tesis saldırıya uğradı. Saldıran yaratıklar Leşçiler ! Tekrar ediyorum yaratıklar Leşçiler. Çok kalabalıklar. Bu kaydım uzun olmayacak. Bu yüzden hızlı bir bilgi kaydedeceğim. Sonra helikopter ile kartal klanı şehrine gideceğiz.
* Kağıt karıştırma sesleri * Leşçiler bilinçli demiştim. Onlar güvenilmez yaratıklar. Bir liderin etrafında toplanarak insanları avlıyorlar. Neden insanları avladıklarını bilmiyorum. Ama buldukları her insanı öldürüyorlar. Kartal klani çevresinde 7 Tane Leşçi Kabilesi var. Kimisi büyük kimisi ise küçük. Hiyerarşilerine göre Liderler birbirlerini öldürürler. Bir lider öldüğünde liderin kabilesi bir diğerine katılır. Bu şekilde birleşerek çoğalıyorlar. Ama aşırı derecede vahşiler. Ve eski kişiliklerinden eser yok. Eski kişiliklerini silah olarak kullanıyorlar. Gerçekten onlar sadece yaratık. Birer zombi... Bu kayıtları bulan kişiye sesleniyorum. Ne yapıyorsanız yapın Ailenize güvenmeyin. Değişmişlerse, artık aileniz değildir. Tanıdıklarınız leşçi olmuşsa onlara güvenmeyin. Kış dışında gaz maskenizi asla çıkartmayın. hava diğer tüm mevsimlerde zehirli. Maskenizi çıkarmayın ! * Dışarıdan bir kırılma sesi gelmesiyle birlikte yaratıkların sesiyle birlikte silah sesleri duyuldu. Ardından kayıt durduruldu * .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın Günlükleri [Eski]
Paranormal---- Bu eski bir projedir --- Gazmaskesini asla çıkarma....Asla ısırılma....Ailene güvenme.Isırılmışsa,artık ailen değiller.....Şehirlerden uzak dur....iyi şanslar... **Salgın Günlükleri** -Üniversiteli Gloria Dycon, 18.yaş gününü bir daha asla...