292.Gün'ün devamı
Gloria çığlık atıyordu. Canının çok yandığı belliydi. "Charlie" isimli yaratıksa öylece duruyordu. Dikkatli bir şekilde yaklaşıp Gloria'yı sakinleştirmeye çalıştım. " Sakin Ol. Sorun yok " diyordum. Ama sorun vardı. Ölü birisi gözlerimin önünde canlanmıştı. Uzaktan bazı yaratıkların sesini duymuştum. Silahımı hazırladım. Diğer yandan da Gloria'yı sakinleştirmeye çalışıyordum ama işe yaramıyordu. En büyük korkum onun bir çığlığa dönüşmesiydi. Charlie yaratıkların sesini duyduğunda sesin geldiği yöne döndü. Yaratıkları uzaktan görebiliyordum. En az 6 taneydiler. Eğer gerçekten çığlık olduysa bana bulaşmaması için Gloria'dan biraz uzaklaştım. Yaratıklar yaklaştığında bağırmaktan yorulup kendinden geçti. Charlie'ye dönüp baktığımda diğer yaratıkların üstüne koşmaya başladı. Ben de silahımı çektim ve nişan aldım. iki el ateş ederek yaratıklardan birisini vurdum. Charlie ise yaratıklardan birisinin üstüne atlayarak boğazını parçaladı. Yaratıklar Gloria'ya doğru yaklaştıkça paniklemeye başlamıştım. Daha çok ıskalamıştım ve son mermilerimle sadece birisini vurabilmiştim. Bir tanesi koşarken bana dönünce kızağın yanından baltamı aldım ve yaratığın yüzüne sert bir darbe indirdim. Diğeri ise tam Gloria'ya yetişirken Charlie onun ayağından yakalayıp yere düşürdü ve geri geri sürükledi. Benim vurduğum yaratık yerden kalkarken baltanın keskin tarafıyla kafasının arkasına vurdum. Baltamı zorlanarak çektiğimde etrafta canlı başka yaratık yoktu. Charlie ise garip bir şekilde bana bakıyordu. Aslında bana değil elimdeki baltaya bakıyordu. Korkuyla baltayı yere bıraktığımda Charlie de bakışını çevirip kızağa doğru yürümeye başladı. Bense ona bakıyordum. Kızağın ipini alıp sürüklemeye başlayınca harekete geçtim. Önüne geçip " Hayır bunu yapamazsın ! " dedim. Charlie ise beni göğsümden ittirerek yere düşürdü. Sinirle kalkıp baltamı bıraktığım yerden alıp Charlie'nin üstüne yürümeye başladım. Yürürken Charlie o mavi kocaman gözlerini bana dikti. Hırlamaya başladı. Baltamı kaldırıp ona doğru koşmaya başladım. O da ipi bırakıp bana doğru koşmaya başladı. Yeterince yaklaştığımızda tam boğazına doğru yandan baltamı salladım fakat o eğilerek beni karnımdan yakaladı ve kara düşürdü. Ardından elleriyle boğazımı sıkmaya başladı. Nefes alamıyordum. Panikleyerek ellerimle kollarından kurtulmaya çalışıyordum ama bana göre çok güçlüydü. Artık öleceğimi düşünürken çok güçsüz bir sesle " Hayır " diye bir ses duydum. O anda Yaratık boğazımı sıkmayı bıraktı. Nefes alabilmeye başladıktan birkaç saniye sonra ise gözlerim karardı.
293.Gün
Kendime geldiğimde Gözlerimi açıp etrafa baktım. Bir binanın zemin katıydık. Sanırım küçük bir alışveriş binasıydı ama tezgahlar boştu. Gloria ise kızağın üstünde oturmuş çilekli bir kek yiyordu. Benim kalktığımı görünce bana baktı. " İyi misin Olivia ? " dedi. Bense kalkıp Gloria'ya sarıldım. " Öldüğünü sandım " dedim. Sarıldıktan sonra Gloria hafifçe gülümseyerek bana baktı. " Ben de öyle sanmıştım " dedi. Kızağın yanına oturdum ve Gloria'nın ellerini tuttum. " O leşçi gelmeden gitsek iyi olucak ". Gloria ellerimi bıraktı ve bana üzüntülü bir şekilde baktı. " Ondan kurtulamayız. Garip bir şekilde benim sözlerimi dinliyor. Ama beni bir yere götürüyor. Ayrıca ayaklarımı kullanamıyorum. " Duyduğumda gerçekten garipsedim. Siz de garipsemişsinizdir. Gloria'nın dizine dokundum. " Nasıl yani ? " Gloria biraz sustuktan sonra cevap verdi. " Charlie de benim gibi kanında değişik birşey olan birisi. Benimkisinden farklı tabi. Beni ısırdığında kalbimin tekrar atmasını sağladı. Ama beni tamamen iyileştiremedi. Bacaklarım felçli gibi kaldı. " Sözü bittikten bir süre sonra Charlie içeri girdi. Bana ters ters baktı. Elinde birkaç yemek ve sağlık malzemesi vardı. Onları tuhaf bir biçimde paketlemişti. Kızağın yanına bağladıktan sonra Kızağın ipini eline aldı ve beklemeye başladı. Gloria bana döndü. " Kendini iyi hissediyor musun ? " diye sordu. Ben olumlu bir şekilde başımı salladıktan sonra Charlie ipi çekerek hareket etmeye başladı. Ben de Kızağın yanında yürümeye başladım. Giderken " Peki bütün bunları nasıl biliyorsun Gloria ? " diye sordum. Gloria ellerini ovuşturarak " Nasıl öğrendiğimi bilmiyorum. Bir şekilde uyandıktan sonra biliyordum zaten." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın Günlükleri [Eski]
Paranormal---- Bu eski bir projedir --- Gazmaskesini asla çıkarma....Asla ısırılma....Ailene güvenme.Isırılmışsa,artık ailen değiller.....Şehirlerden uzak dur....iyi şanslar... **Salgın Günlükleri** -Üniversiteli Gloria Dycon, 18.yaş gününü bir daha asla...