Medya, John Constantine.
31 Temmuz 2026
Mount Justice
15.49Dick'in yüzündeki gülümseme anında solmuştu. Düşünmeye başladı.
"Bir koşucu neden eski bir Robin'e selam gönderir ki?"
Artemis, "Sen ne alakasın ki?" dediğinde Dick omuz silkti. "Pekala takım, benim biraz araştırma yapmam gerek. Genelde bu konularda favorim Tim olurdu ama eminim Damian da araştırma yapmaktan anlıyordur."
Damian umursamaz gibi görünmeye çalışsa da gözleri ışıldayarak Dick'in yanına gitti. "Tek başına beceremeyeceğini biliyordum Grayson."
İkisi gittikten sonra Artemis takıma döndü.
"Yapabileceğimiz bir şey yok, Dick'in ipucu bulmasını bekleyeceğiz." Artemis de odadan çıktıktan sonra Jamie, Bart'a döndü.
"Buranın havası soldu. Gel dostum, seni bir mekana götüreyim. Yıkılıyor orası!" Bart sırıttı. "Haydi gidelim."
O sırada Colleen önlerinde belirdi. "Bensiz bir yere mi gidiyordunuz? Pekala, ben de Lian'la giderim, değil mi savaşçım?" Lian, Colleen'in yanına geldiğinde ikisi de havalı yürüyüş yaparak dışarı çıktılar.
Colleen, ufaklığa döndü.
"Ne dersin, giyecek bir şeyler almama yardım eder misin?" Lian hevesle başını salladı. "Bende çok fazla para var. İstediğin her şeyi alabilirsin." dediğinde koşucu şaşırmıştı.
"12 yaşındasın Lian. Nasıl bu kadar çok paran olduğunu merak ettim." Lian sırıttı. Colleen o sırıtışın altında yatan nedeni öğrenmekten korkuyordu.
"Annemi tanımıyorsun."
Sorgulamamayı tercih etti ve alışveriş merkezine doğru ilerlediler.
"Amelie, sence de Cody'nin yeni kıyafetlere ihtiyacı yok mu?" dediğinde kızıl saçlı kız elindeki telefonu bırakıp Cody'e baktı.
"Şu geçen gün giydiği şey Hello Kitty'liydi, değil mi?" Cody konuşmasa da cevabı kızararak vermişti.
Takım lideri gülümsedi. "Kendini iyi hissediyorsan Eliot ile alışveriş iyi gelecektir. Kendisi giyim konusunda fazla titizdir. Tabiki Eliot'ın kasiyere uçan para vermeyeceği konusunda söz vermesi lazım."
Eliot göz devirdi. "O bir seferlikti."
Amelie omuz silkti. "Hep öyle derler."
31 Temmuz 2026
Alışveriş Merkezi
17.09"Listeni hazırladım bile. Günlük giysiler dışında bir de özel günler için giyilecek birkaç parça lazım. Üstelik ayakkabıya ihtiyacın var, hani şöyle sen koşunca aşınmayacak olanlardan... Genç kız falansın takıya da ihtiyacın olur diye düşündüm. Bayağı uzun bir süre dolaşacağız yani." dedi Lian. "Bana da bir şeyler bakacağız. Her ne kadar bir kahraman olsam da benim de ihtiyaçlarım var."
Colleen alışveriş merkezinin ortasında durdu ve bön bön kızın suratına baktı. "Bu kadar hazırlıklı gelebilmeyi nasıl başardın?"
"Başarırım ben. Hadi, vakit kaybetmeden şuraya girelim..." Lian, Colleen'in kolunu çekiştirerek bir mağazaya girdi. Colleen'e bir sürü kıyafet denettikten sonra beğendiklerini kenara ayırdı.
"Bu çok sıkıcı bir iş..." diye mızmızlandı Colleen.
"3 saat daha buradayız."
Koşucunun elleri kolları poşet doldu, küçük kız ise hala mağazaları işaret edip onları gezdiriyordu. Şık elbiseler satan mağazadan çıktıklarında Colleen tam anlamıyla tükenmişti. Bir koşucu olabilirdiniz ama alışverişe dayanıklı değilseniz hemen mahvoluyordunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Justice 1: Time Upside Down
FanfictionYıl 2026, DC evreni karmakarışık! Genç kahramanlarımız yeni maceralara atılıyor. Yeni nesil, yeni düşmanlar, yeni güçler! Zaman alt üst olmuş durumda. Acaba genç kahramanlarımız takım olmayı başarıp gerekeni yapacaklar mı ? Dikkat! Bu kitap bol bol...