25 Eylül 2026
08.39
BlüdhavenDick Grayson, uykusuzlukla mücadelesini sürdürürken başını iki yana salladı.
"Tek başıma yapamıyorum. Batman'den de yardım isteyemem ki..." Yaklaşık iki haftadır gizlice sızmaya çalıştığı Lex Corp'tu sinirini bozan. O kadar sıkı önlemler alınmıştı ki, Dick daha da şüpheleniyordu.
Eğer saklayacakları bir şey olmasaydı bu kadar önlem de almazlardı demekte ısrarcıydı.
Gözünün önüne eski arkadaşlarını getirdiğinde, onlarla bunu daha kolay yapabileceğini düşünmeden edemedi. Young Justice yeniden kurulduğu için arada arkadaşlarıyla bir araya gelmişti ama genelde konuları Mad Runner olmuştu.
Dick, aklına mantıklı gelen ilk şeyi denemek üzere telefonunu eline aldı. Üçüncü çalışta telefon açılmıştı.
"Ne var Grayson?" dedi Roy Harper, oldukça sinirli bir sesle.
Dick, arkadaşının elinde okla etrafta koşturduğunu düşünerek sırıttı. "Adamım, en kısa zamanda birkaç kişi toplaman gerek. Çok hoşuna gidecek bir şey yapacağız."
Hattın ucundaki ses meraklı geliyordu. "Şu anda yüzüne yumruk atmak oldukça hoşuma gider."
Dick, arkadaşının bu tavırlarını özlemişti bile. "Lex Corp'u basıyoruz. Bir şeyler çeviriyorlar. Aldığım bilgilere göre insan deneyleri içeriyor."
Roy bir çok küfür edip Dick'e "Tamam." dedi ve telefonu kapattı. Dick, sıkıntıyla arkasına yaslandı ve bir plan düşünmeye başladı.
27 Eylül 2026
22.39
Dick Grayson'ın EviDick Grayson, film izlemekten hoşlanıyordu. Eğer bu, Barbara'yla oluyorsa film daha da güzel geliyordu. O akşam da izledikleri filmle ilgili tek sorun, salonlarındaki camın kırılması ve içeri bir dolu insanın dalmasıydı.
"Merhaba Küçük Dick'cik! Bir aile ziyareti yapayım dedim." Jason Todd, yıpranmış ceketini ve silahını yere fırlattıktan sonra Barbara'nın başını cam parçalarından korumak için eğilen Dick başını kaldırdı.
"Normal aileler bunu kapıdan yapıyor Jason, camdan değil."
Jason, koltuğa yayılırken, "Normal aile olmadığımız için pek de umrumda değil." dedi ve filme baktı. "La La Land mi? 9 yıl öncenin filmi değil mi o?"
"Cheshir mi?" dedi şaşkınlıkla Barbara. Dick de aynı derecede şaşkındı. "Dick, sen adam toplamamı istedin, ben de topladım." Roy da ok takımını yere koyup Jason'ın yanında uzandığı sırada Dick anlamsız bir şeyler homurdanmakla meşguldü.
Cheshire, gizemli ses tonuyla, "İnsan deneylerinden en az senin kadar nefret ediyoruz. Ortak amaç uğruna iş birliği yapmalıyız." dedi. Diğerleri de hem fikirdi.
Kapı çaldığında Dick hızla gitti ve açtığında M'gann ile Connor'ı gördü. Roy, sonunda düzgün birilerini çağırabilmişti.
"Cam için üzgünüm dostum. Fiyakalı giriş yapmak istediler." Dick arkadaşlarıyla sarıldıktan sonra beraber içeri geçtiler ve ilk konuşan M'gann oldu.
"Oley! Eski günlerdeki gibi hissetmek harika. Tek bir eksiğimiz var, o da takım adı! Haydi, bir tane bulalım."
Herkes bu konuda isteksiz gözüküyordu. Bu sokaktan toplamaya benzeyen grup, kendilerine takım demeye hazır değil gibiydi.
Arsenal, camdan sonuncu giren olsa da konuşmayı yakalayabilmişti. "Nesin sen, 5 yaşında mı?" diye sordu göz devirerek. Jason'sa bu fikri beğenmiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Justice 1: Time Upside Down
FanfictionYıl 2026, DC evreni karmakarışık! Genç kahramanlarımız yeni maceralara atılıyor. Yeni nesil, yeni düşmanlar, yeni güçler! Zaman alt üst olmuş durumda. Acaba genç kahramanlarımız takım olmayı başarıp gerekeni yapacaklar mı ? Dikkat! Bu kitap bol bol...