Bu bölümde bir Easter Egg'imiz var, onu bulan kişiye karakterler hakkında bilinmeyen bir şeyi sorma ya da spoiler alma hakkı veriyoruz! Hiçbir ipucumuz da yok, iyi şanslar ;)
1 Kasım 2026
14.02
Dick Grayson'ın EviRüzgar.
Yağmurlu bir öğleden sonrası.
Siyah ipeksi saçlar ve boş gözler.
Zatanna Zatara, en acınası haliyle yatakta yatıyordu. Seksi kostümü yoktu üzerinde, güzel gülümsemesi hiç yoktu. Dudakları düz çizgi gibiydi ve pijaması da hiç ona ait değildi.
Dick Grayson, Constantine'in hala buraya gelmemiş olmasına delirmeden edemiyordu. Sinirle odada volta atıyordu. Doctor Fate, kızın başında çeşitli büyüleri mırıldanıyor, açık camdan içeri esen rüzgarla yüzüne gelen siyah ipeksi saç tellerini düzeltiyordu. Zatanna'ysa öylece tavana bakıyordu.
"Daha ne kadar böyle duracak?" dedi Dick çaresizlikle. Eskiden hoşlandığı şimdiyse çok yakın arkadaşı olan harika kadını böyle görmeye dayanamıyordu. Doctor Fate, Dick'e baktı. "Büyüler hiçbir şekilde etki etmiyor. Bu durum kalıcı olabilir."
Dick, gözlerinin kocaman açılmasına engel olamadı. "Ne demek kalıcı olabilir? Böyle kalacak mı yani?" Doctor Fate onu onayladı. "Constantine ve Eliot gelirse başka bir şeyler deneriz." Dick sinirle odadan çıktığında Doctor Fate, önünde savunmasız yatan kıza baktı.
"Çok üzgünüm Zatanna. Bunun olacağını görmüştüm ama engelleyemezdim." dedi ve olacakları bilmenin verdiği sorumluluk ve üzüntüyle boşluğa bakmaya devam etti.
1 Kasım 2026
19.33
Lokasyon: BilinmiyorEliot kafasındaki Divine Lord'la savaşamıyordu. Ama zihninin bir kısmı ona aitti. Divine'a gününü göstermek için kamyonculardan bir sandalet ve bir şişme mont yürütmüştü. Kasım ayında şortlu ve sandaletli gezerken üzerine de montu çekmişti.
"Düzen adına, delikanlı, bu giyim seçimi ne böyle? Senin gibi bir Düzen Lordu'na böyle giyinmek yakışıyor mu?"
Eliot zevkle mırıldandı. "Cody'yi aramak yerine beni dinlenmeye zorladığın için intikam alıyorum."
"Vücudunun enerjiye ihtiyacı vardı. Sütün insan bedemi için önemli bir besin olduğunu da biliyorum. Bu yüzden seni dinlenmeye zorladım."
"Vine, cidden inanılmazsın. Bu kafayla bu zamana kadar nasıl gelebildin?"
"Aslında, aynısını sana sormak lazım evlat." diye yankılandı lordun sesi. "Hiçbir şeyden haberin yok, değil mi?"
"Cody'yi hissediyorum." dedi Eliot birden. Odağını kazanmıştı. "Şu depoda. Neredeyiz?"
"Bu yeri daha önce ziyaret ettiğimi düşünmüyorum." dedi Divine Lord. Eliot güneş gözlüklerini iyice gözlerine yerleştirdi.
"İçeri girmeliyiz." dedi mavi saçlı büyücü. Divine Lord homurdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Justice 1: Time Upside Down
FanfictionYıl 2026, DC evreni karmakarışık! Genç kahramanlarımız yeni maceralara atılıyor. Yeni nesil, yeni düşmanlar, yeni güçler! Zaman alt üst olmuş durumda. Acaba genç kahramanlarımız takım olmayı başarıp gerekeni yapacaklar mı ? Dikkat! Bu kitap bol bol...