Evet, bu kadar üzücü ve duygusal bölümden sonra biraz mola vermeye ne dersiniz?
Bu bölümde, T.U.D.ı nasıl yazmaya başladığımızı okuyacaksınız. Her şey, iki arkadaşın Young Justice izledikten sonra "lan fanfic mi yazsak acaba?" demesiyle başladı. Ve ilk taslak da o anda, dalga geçmek amaçlı yazıldı. Nereden nereye...
Bu bölüm, hikayenin gidişatıyla ilgili değildir, atlayabilirsiniz yani.
Orjinaline sadık kalmak için, yazım hatalarını düzeltmedik. Zevkli okumalar...
4 temmuz 2026
WatchtowerDick, Damian'la napcam aq diye düşünüyormuş. Çocuk varsa yoksa belaymış. Bir yere atsam da başıma bela olmasa diye düşünmüş. Sonra aklına Young Justice'i yeniden kurmak gelmiş. Tabiki onların başına işsiz Artemis geçmeliymiş.
Sonra Eliot mekanı basmış ve bensiz mi geldiniz yarraklar demiş. YJ ocağının reyizi olarak Mountain Justice'e yerleşmiş.
Tam Damian ve Eliot ortamı kurmuş, Artemis'le birlikte okeye 4. Arıyorlarmış ki içeri nefes nefese bir Bart Allen girmiş. Artemis, bir kedi gördüm sanki edasıyla Impulse'a bakıyormuş. Impulse Mountain Justice'deki tüm abur cuburları bitirirken "Ne bakıyon yarram?" Demiş
Sonra Artemis mal mal impulscumuza bakarken bir boyut açılmış ve içinden Wally çıkmış Artemis şaşkınlıktan 1 miktar ölmüş
Sonra Wally, Artemis 1 miktar öldü diye onu hastaneye yetiştirmiş. Bunu gören Damian "Bu ne biçim ortam ben gidiyom." demiş ama kapıdaki Dick'i görünce ona biraz atarlanıp yerine geri dönmüş.
Dick demiş "otur oturduğun yerde arkam geniş benim". Damian da demiş ki benim dayımın çocukları mermiye kafa atıyo kafa. Dick demiş senin dayın mı var mna koduğum. Damian demiş ki olamaz mı!!!
Dick de demiş "Nayır olamaz nasla." Damian küsmüş ve içerideki okey masasına tekme atmaya başlamış. Bu sırada Impulse "bi hoşgeldin bile demediniz aq." demiş. Ve sonra Cisco'nun Metahuman Alarmı uygulamasından bildirim gelmiş ve ekip olay yerine gitmiş...
Bakmışlar üç kız bir oğlan halay çekiyor. Siz kimsiniz demişler. Bir kız öne atılıp biiiiiğz napolyonuzzzzzzz demiş.
Nereye napolyonsun sen üstünde flash kostümü var demiş impulse. Kız da oha sende de var demiş. Impulse da gel evleniyos demiş ve nikah dairesine gitmişler
Nikah şahidine ihtiyaçları varmış kızınki Nix'miş buzdan yüzük falan yapmış Impulse'unki Cisco. Nikahı da Lex Luthor kıyacakmış Lex'in olay yerine intikal etmesini beklemişler biraz
Lex içeriye girmiş ve kafasına güneş ışığı vurmuş, o sırada elektrikler kesilmiş (lükse bak sabah ışık yakıyorlar) ama muma ihtiyaç yokmuş Lex'in kafası her yeri aydınlatıyormuş... Lex bir sürü şey zırvaladıktan sonra, Mahmut'un kızı Flashe, Impulse ile evlenmeyi kabul ediyor musun demiş. Flashe babasına yakışır bir hareket yapıp evet deyip halay çekmeye başlamış.
Sonra halayın cazibesini reddedemeyen halayperest Young Justice de ona katılmış. Nix bazılarını yanlışlıkla dondurmuş. Tam halayın en heyecanlı yerinde içeri Killer Frost dalmış.
Killer Frost içeri girince izleyicilerden biri "geldi yine nı frost" demiş ve anında donmuş. Sonra herkes şok. Ardından Killer Frost ve Nix kapışmaya başlamışlar, Nix diğerlerine bana bırakın demiş ama Damian tabiki de kavgaya 3. Kattan atlamış ve donmuş. Sonra buz Lex'in kafasına gelip Killer Frost'a yansımış ve Killer Frost donmadan önce, "Lex, ebeni sikeyim Lex." demiş.
Lex de demiş ki "Yarramın başı". Neyse efenim bunlar Mantın Castise geri gelmişler. (donan insanları da getirmişler tab2) Flashe ve Impulse iğrenç lovebirdsler olurken Lian gelmiş ve demiş ki "selam millet ben amjanım." Lex Lian'a bakakalmış ve demiş ki "Gözlerini annenden almışsın..." Lian artık Lian Harper değilmiş, Lian Potter'mış
Tam Lian Potter olup büyü yapacakmış ki, Eliot gelmiş ve "sen kime artistlik yapıyon" demiş ve bir büyü yapıp (saçus uzatus) Lex'in saçını uzatmış. Sonra herkes mükemmel harika Eliot'a aşık olmuş. Tabiki oç Damian, "Eliot gaymış düşmüş." Diye bağırmış ve herkes şok
Sonra herkes Damian'a sövmüş orospu çocu diyen de olmuş sonra Damian "benim annem orospu deyildi benim annem biilavıddı..." demiş ve herkesi aqlatmış ama yine de Damian'ı reddetmişler. Damian bir köşede koluna faça atarken Lian gelmiş ve boşver bana da diyolar demiş arkadaş olmuşlar.
Sonra Lex yeni uzun saçlarıyla kendi üssüne gitmiş ve yeni bir uzaylılarla işbirliği yapıp Saçus Uzatus şampuanları gelişmiştir. Tabiki her bokun altından çıktığı gibi bu bokun altından da The Light (fısıldayarak) çıkmış. Bütün The Light ekibi Saçus Uzatus'u Dünya'ya satıp şeytani saçlarla dünyayı ele geçirmeyi planlıyorlarmış.
Sonra Lena da bir tane almış sonra hikayeden çekilmiş. Sonra mantın castiste durum değerlendirmesi yapmışlar. Eliot demiş ki "ne var be onda saçus siktirus yaparım biter. (impulse ve flashe'ı işaret ederek) siz de koklaşmayın be!" sonra reyizin önderliğinde bime gidip saçus uzatusu almışlar ve Eliot çağın büyüsünü yapmış: müt suralças suritkis.
Bu arada hala daha bakmadıysanız, yeni yayınladığımız hikayeye de göz atmalısınız ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Justice 1: Time Upside Down
FanfictionYıl 2026, DC evreni karmakarışık! Genç kahramanlarımız yeni maceralara atılıyor. Yeni nesil, yeni düşmanlar, yeni güçler! Zaman alt üst olmuş durumda. Acaba genç kahramanlarımız takım olmayı başarıp gerekeni yapacaklar mı ? Dikkat! Bu kitap bol bol...