23. Bölüm

444 47 58
                                    

20 Ağustos 2026
Bar'ın Dışı
21.36

Amelie ölümcül bir sessizlik eşliğinde WadeWilson'ı inceliyordu.

"Buranın bahçesinde seni gördüm. Yalan söylemeyeceğim, çok güzel görünüyordun. Beni fark ettin ve peşimden geldin, beynimi kızartırsın da daha 22. bölümden ölürüm diye saklandım."

"Sen ne saçmalıyorsun?!" diye bağırdı Amelie. Genç çocuk sırıttı.

"Tam da bundan bahsediyordum prenses. Çok agresifsin."

Amelie'nin gözlerinde saf öfke pırıltıları belirdi. WadeWilson hemen çenesini kapatıp bakışlarını kaçırdı.

Bu hikayede en iyi bildiği şey Amelie'yi sinirlendirmemesi gerektiğiydi.

Genç Amazon sakinleşmek için gözlerini kapatıp içinden 10'a kadar sayarken Cody içeri daldı.

"Zihnini görmemi ister misin?"

Amelie ufak bir baş hareketiyle izin verdi. Cody sert görünmeye çalışarak Wade'in gömleğini tuttu.

"Dikkat et genç, spoiler yiyebilirsin."

"Hiçbir şey göremiyorum."

Amelie saçlarını çekiştirdi öfkeyle. Hem yanlış ergenleri kovaladıklarını iddia ediyordu hem de hakkındakileri bilmelerine izin vermiyordu bu WadeWilson.

"Bart!" diye bağırdı birden yabancı. Amelie ve Cody kafalarını kapıya çevirdi. Wade ayağa fırlayıp gömleğinin kolunu yukarı çekti ve Bart'a uzattı.

"Gelecekteki Flash'lardan birini tanımak çok heyecan verici, lütfen kolumu imzala!"

"Ee... Bu kim?"

"WadeWilson!" dedi WadeWilson gururla. "Ama kısaca Wade de. Gereksiz yere WadeWilson deyip kendini yorma, koşuyorsun sen enerjiye ihtiyacın olur..."

"Kendini tanıt artık." dedi Amelie yalvarırcasına. Artık çok sıkılmış ve bunalmıştı. Öfkelenmeye bile hali yoktu.

"Prenses, öyle deme..." dedi WadeWilson üzgünce. Amelie'yi yorduğu için pişman olmuş gibiydi.

"O zaman kimliğini söyle." dedi Cody. Bart ise hala kapıdaydı ve olaylara anlam veremezcesine bakıyordu.

"Birer roman karakteriyiz, beni tanısanız ne olur?" dedi Wade. "Yazarların bile WadeWilson yazmaktan bıkıp Wade dediği bir roman hem de."

Odadakiler bu konuşmadan çok etkilenmişti. Wade'in böyle duygusal olduğunu bilmiyorlardı.

"Duygusal değilim, ciddiyim ben! Birer sanal karakteriz ve bunu en iyi siz biliyorsunuz." dedi Wade boşluğa doğru.

"Bu fikir çok hoşuma gitti." dedi Lian, içeri girdiğini kimse fark etmemişti. "Düşünsenize Catman gerçek bir karakter ve bizim yaşadıklarımızı okumaktan zevk alıyor. Mutluluktan ağlarım."

"Bence sen kafayı sıyırmışın tekisin." dedi Amelie kavuşturduğu kollarını çözüp. Wade'e ilerledi ve işaret parmağını göğsüne bastırdı. Wade bir adım gerilemek zorunda kaldı. Kızın bu minicik hareketi bile aşırı güçlüydü.

"Beni neden istemiyorsunuz ki! Güzel dövüşürüm ve sır saklarım. Lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen..."

"Bana havalı biri gibi gözüktü." dedi Bart.

"Sonunda beni kabullenen biri!" dedi Wade mutlu bir şekilde.

Takımın kalanı birbirine baktı.

Bu WadeWilson gerçekten kafayı sıyırmıştı.

“Bana bak garip çocuk. Oradan önüne gelen herkesi takıma alıyormuşum gibi mi gözüküyorum?” Wade omuz silkip karşısındaki renkli kostümlü bir avuç ergene baktı.

Young Justice 1: Time Upside DownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin