Aşk-ı Ala | 10.Bölüm
"Valla kardeşim onu bunu bilmem ama Neval'le uğraşma. Kızın ne günahı var?O da senin gibi!"
"Bana onu koruma Semih! "dedi ve etrafına bakınmaya başladı Baran ağa. Çok sıkılmıştı artık şu evlilik olayından.Nişana az kalmıştı ve Baran ne yapacağını bilmiyordu.Dertleşmek için arkadaşı Semih'le buluşmak istemişti ama Semih resmen Neval'i koruyordu. Çayından bir yudum aldı. Ardından konuşmaya başlayan arkadaşına döndü.
"Ben onu korumuyorum, sadece onun bir suçunun olmadığını söylüyorum. Sen Neval'i sevmiyorsun ama şunu unutma, o da seni sevmiyor."
"Ne yapacağım lan ben."
"Yapacağın bir şey yok. Neval'i sevmeye çalışacaksın ve o da seni sevmeye çalışacak . Yoksa böyle gitmez. Bizde boşanma yoktur. Eğer birbirinizi sevmezsiniz ömür boyu mutsuz olursunuz. "
"Neval'i sevmek mi? Bu nasıl bir beddua ulan? İnsan arkadaşına beddua eder mi?"dedi dalgaya vurarak Baran ağa.
"Sen Neval'i sevmeyi beddua olarak mı görüyorsun?"
"Aynen öyle kardeşim. O Kız... Sevilmeye layık değil."
Semih, sırıtarak başını sağa sola salladı.
"Göreceğiz kardeşim. Göreceğiz... "
----
Eve geldiğinde Şerefhanları görmek şaşırtmıştı Baran ağayı.Kesin o kız da buradadır diye düşündü. Görmek istemiyordu onu. Kimseye görünmeden odasına çıkmak için merdivenlere yöneldi. Bir iki basamak çıkmıştı ki yengesi Zelal onu durdurdu.
"İçeride misafirler var Baran, ağabeyin seni içeride görmek istiyormuş öyle dedi."
"Yenge kurbanın olayım odama çıkayım, içerdekiler de ağabeyim de geldiğimi bilmesinler."
Bu asla olmazdı. Zelal, Şivan ağa tarafından uyarılmıştı. Baran ağa gelir gelmez Şerefhanlara en azından bir 'hoşgeldiniz' demek zorundaydı.Hemen kayınbiraderinin yanına gitti.
"Baran, ağabeyin ikimizi de keser.Neval içerde diye girmek istemiyorsan söyleyeyim Neval gelmedi."
Aslında biliyordu Zelal,Baran ağanın derdini. Onun derdi Neval'i görmek istememesiydi.Boşuna inat ediyordu ya neyse... İyi kızdı eltisi.Az çok tanıyordu. Ama Baran neden Neval'i sevmiyor bir türlü anlamış değildi.
Baran ağa çıktığı merdivenden indi.Hafif sarıya çalmış saçlarını elleriyle geriye iterken;
"Bir hoşgeldiniz diyelim bakalım. "dedi
Zelal derin bir nefes verdikten sonra kayınbiraderine gülücük attı.
"İşte benim kayınbiraderim. Nasıl da severmiş sayarmış sözlüsünün ailesini. Aferin sana başkan, hep böyle ol."dedi neşeyle.
Baran hafif sırıtıp; "Biz her zaman saygılıyız yenge hatun. "dedi ardından arkasını dönüp Misafirlerin olduğu odaya doğru yürüdü. Bedenini hafif içeri soktu.
"Hoşgeldiniz. "dedi pek sıcak olmayan bir gülümsemeyle.
Odada bulunanlar da selamını aldıklarında ağabeyinin yanında yerini aldı Baran ağa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I ÂLA (TÖRE) #wattys2018
General Fiction| 09.05.2018 -Genel Kurguda 5. | | 11.10.2017 - Genel Kurguda 17. | | 15.09.2017 - Genel Kurguda 21. | "Ne diyorsun sen daye!Ben Neval'le evlenmem!Siz,nasıl benden habersiz bana kız istemeye gidersiniz! " --- "Yemişim kan davasını! Evlenmek istem...