40.BÖLÜM

13.1K 663 337
                                    

Aşk-ı Ala | 40.Bölüm

"Oha, oha! Yuh! Çüş!" diye saçma sapan tepkiler verdiğinde Baran ağa hızla geri çekildi. Neval ise utançla tezgahın üzerinden aşağı indi.


"Odanız yok mu sizin? Gitsenize odanıza." diye dalgayla karışık bir söylenme yaptığında Baran ağa gözlerini devirerek ;  "S*ktir git, Sidar!" diye hafif kızgınlıkla bağırdı kardeşine. Ardından "Şurada bir karımıza yakınlaşalım dedik, ortamın anasını ağlattın!" demeyi eksik etmedi.



Daha sonra Sidar'ı alıp da dışarı çıktı Baran ağa, arkasında utançtan kıpkırmızı olup kıpırdayamayan bir Neval bıraktığından habersiz...



----



Sertçe yutkunup mutfakta etrafa göz gezdiren Neval. Yere düşürdükleri meyve sıkacağı ve içinde biraz meyve suyu bulunan bardağı gördüğünde, aklına biraz önce yaşananlar geldi.



Baran ve Neval... Az önce resmen şey yapmışlardı...


Şey işte...


Öpüşmüşlerdi...



Aklından bir türlü silinmeyen görüntülerle etrafı toparlamaya çalıştı Neval Şahzen.



Şoku üzerinden bir türlü atamıyordu.Telefonunun çalmasıyla aniden irkildi.Daha sonra telefonunu eline alıp arayan kişiye baktı.Arayan,okuldan arkadaşı(!) ,Enes'ti.



Gözlerini korkuyla açıp sertçe yutkundu.Bu çocuk,okulun ilk iki senesi Neval'e takıntılıydı!Babasından istemeye bile gelmişti Neval'i. Daha sonra,üçüncü sınıfta yatay geçişle başka bir şehirde okuluna devam etmişti ama Neval'i unutmamıştı yine...Neval,durumun kötüleşmesinden korkmuş,olayı başından sonuna kadar ağabeylerine anlatmıştı.Ağabeyleri önce sinirlenmiş,ardından durumu Enes ile  'güzel güzel' konuşma kararı almışlardı.Çocukla konuşup,Neval'in peşini bırakmasını söyleyeceklerdi-ki yapmışlardı...



Bunun üzerine çocuk bir süre Neval'e hiçbir şekilde ulaşmamış,Neval'de rahat bir nefes almıştı.Fakat şimdi yine arıyordu!



Büyük ihtimalle evlendiğini öğrenmişti.Enes,Baran'ı öğrenirse neyseydi de eğer Baran Enes'i öğrenirse...




Düşünmek bile istemedi Neval.Zira Baran ağa,ağabeyleri kadar 'sakin' kalmazdı,tanıyordu Baran ağayı.




Neval'in kestiremediği şey,Baran ağa Neval'e mi sakin kalmazdı,yoksa Enes'e mi?!




Neval,düşüncelerle boğuşurken,telefon kapanmıştı.Tam derin bir nefes alacakken telefon tekrar çalmaya başladı!



Açmayacaktı! Eğer açarsa kendinden taviz vermiş olurdu.Telefonu sessize alıp mesanın üzerine koydu ve ortalığı toparlamaya devam etti.



En kısa zamanda bu durumu Baran ağaya söylemeliydi.Eğer Baran ağa,Enes'i Neval'den değil de başkasından öğrenirse her şey daha da kötü olabilirdi...



----



"Ama,"



"Aması maması yok! Yapacaksın dedim Keje! Sen benim lafımın üzerine laf mı edersin ?!"


Yade Hozan'ın sesi itiraz kabul etmez tondaydı.İnat etmişti,torununu konaktan gitmeye iten gelini Keje'yi perişan edecekti! Ta ki,Şivan ağa geri dönene kadar...



AŞK-I ÂLA (TÖRE) #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin