14. BÖLÜM

133 7 1
                                    

    Buket'ten...

    Bu sabah heycanımdan dolayı erken uyandım. Okulda kimsenin konuşmadıgı çocukla iletişime geçiçektim. Kızlar uyanmadan hazırlaniyim de Ozan'da uyandıysa bahçede oturup şu mevzuyu konuşalım. Onun fikirlerini almalıyım biraz Kaan hakkında.

-Mesaj-

-Günaydın. Uyandın mı?

-Günaydın. Erkencisin?

-Ozan . Şey ya. Seninle bir şey konuşmak istiyorum. musaitsen bahçeye çıkalım mı?

-Olur. Şimdi çıkabiliriz.

-Tamam geliyorum.

-Mesaj sonu-

Kızlar merak etmesin diye Eylül'ün telefonunun üzerine not yazdım.

'Ozan'la bahçedeyiz. Bilginize... Öpüldünüz canlar. Günaydın. kahvaltıda görüşürüz. '
   
    Ozan'dan...

    Buket beni neden çağırdı acaba. Hem Buket nasıl erken uyanabildi ki? Ortada dönen mevzudan korkmaya başladım. Merakımdan dolayı zaten hemen gidebilceğimizi söyledim.

    Uzay'ı uyandırmadan odadan Çıkmayı başarabilmiştim. Hemen bahçedeki kamelyamıza gittim ve Buket'i beklemeye başladım...

    Buket'ten...

    Heyecan dolu halimi Ozan'a açık açık belli ettiğimi düşünerek yanına vardım.

"Günaydın Ozan tekrardan. "

"Günaydın Buket. Ne oldu? Çok heyecanlı görünüyorsun?"

"Imm sey evet.Ya hani şu müdürün oğlu... "

    Ozan cümlemi yarıda bölerek kendisi konuşmaya başladı ve oldukça telaşlı bir hal aldı.

"Buket ne oldu. Size bir şey mi dedi? Yoksa kız olduğunuzu mu anlamış. Ah anladiysa babasina söylemiş olabilir. Dedem bile sizi kurtaramaz kızım kesin atılırsınız. "

"Hayır Ozan sakin ol bi. Dinle önce. Biz şimdi kızlarla konuştuk ve o çocukla da tanışıp nasil biri oldugunu görücez. Ama uzaktan sessiz göründüğü ve okuldan kimseyle takılmadigi icin biraz soru isareti olusturdu bende acıkcası. Ve sonucta katil o da olabilir. Biliyorsun bizim 4 ümüz dışındaki herkes katil olabilir Ozan. Onunla tanısicak kisi olarakta benim tabii. Bilirsin bu tarz işlerde hep ben öne sürülürüm. Neyse. Kaan gözünde nasıl biri?"

"Hiç."

"Nasıl?"

"Hiç işte. Çünkü onu kimse tanımaz. Odasi en üst katta çatı katı iste. Büyük olduğu söylenir ama bu dedikodu nasıl yayıldı orasi biraz düşündürücü. Çünkü odasina henüz kimse girmedi."

    Ah bir de kızlara dedikoducu derler. Erkekler bizden beter!

"Peki tehlikeli mi neden sen telaş yaptin ki?"

"Tehlikelik durumunu bilmem. Kendine dikkat et derim ama. Hatta bize haber ver de görüş onunla. Biz takipte olalım ki olagan dışı bir sey olursa müdahale ederiz."

"Tamam Sağol."

"Buket?"

"Efendim?"

"Çok teşekkür ederim."

    Kıyamam ben bu çocuğa ya. Kendisini bize borçlu hissediyor. Ama Selin bizim en yakın arkadaşımızdı onun ne kadar sevgilisi olduysa.

"Ozaan. Bu teşekkür faslını geceli cok oldu. Selin senin için her seydi. Bizim içinde öyleydi ama. Belki de her seyden de fazlaydı bizim için. Biz bunu hepimiz için yapıyoruz. Bunu unutma."

YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin