Buket'ten...
Ayy ilk iznimiz olucak bu. Çok heyecanlıyım. Bir sürü alışveriş yapmak istiyorum.
Bunları odanın içinde bağırarak söylemiştim. Ve kızlar gülmüştü.
Defne:"Kızım salak mısın? Kıyafet falan almıcaz. Erkek kılığındayız unutma."
"Yaa izin günü ama bu gün"
Eylül:"Buketçim kız kılığında burdan çıkamayız ama. Mecburuz."
"İcimize sort ve tisort giyelim. Sırt çantalarımızı da alalım öyle çıkalım?"
"Mantıklı sanki" diyen Eylül'ün boynuna sarıldım. Defne de mecburen fikrimizi onayladı. Ozan'a da haber vererek çıktık yurttan.
Yurttan biraz uzaklaşınca kendimiz gibi giyinip kafeye gittik. Kendimiz gibi olmak farklı gelmişti. Kız olduğumuzu hissetmiştik. Kafede sohbet ederken Defne'nin abisi aradı. Dısarda görüşmek istediğini söyledi. Bizi de çağırdı. Allahtan beni dinlemişlerdi de kız kıyafetlerimizle çıkmıştık. Yoksa Defne'nin abisi bizi o halde görse direk eve götürürdü hepimizi.
Defne'nin abisiyle sözleştiği yere gittik. Bizi bekliyordu. Defne hemen sarıldı. Sonra bize de sarıldı Deniz abi. Bizi de kardeşi gibi görür sağolsun.
Bize yemek ısmarladı ve aslında olmamiz gereken yurdun önüne bıraktı. Bizde güvenlikciye kaş göz yaparak yurdun bahcesine girdik. Deniz abi gider gitmez güvenlikciyle konusup derdimiz anlattık. Adamcagiz hep oralardaymış zaten. Ne zaman gidersek yardımcı olacağını söyledi. Hâlden anlayan adam be.
O yurttan cıkıp kendi yurdumuza doğru otobüslerde sürüne sürüne gittik. Yurda girdigimizde Ozan bizi bekliyordu. Küçük bir toplantı yapmamız gerekiyormuş.
Ozan'dan...
"Kızlar yurda geldiğinizden beri 1 hafta oldu. Ama hiç bir gelişme bulamadık. Böyle ilerlersek dönem biticek ve mezun olup dağılıcaz. Hic bulamayacagız."
Eylül:"Ozan haklı aslında. Acele etmeliyiz. İnsanları gözlemlemeliyiz. Yoksa bulamayacagız katili."
Eylül'ün katil demesi tüylerimi ürpertmişti sanki. Ürkmüstüm.
"Tamam arkadaşlar. Napiyoruz?" Diye Defne atıldı.
"Bakın yavaş yavaş insanları gözlemleyin sonuçta siz kimseyle samimi değilsiniz ben herkesi tanıdığım için katil budur gibi bir yargılama yapmam zor. Siz insanlari pek fazla tanımadıgınız icin üçüncü kişi gibi onlara bakıp yargılayabilirsiniz."
Eylül:"Tamam. Artık insanlara suçlu gözüyle bakıcaz."
Eylül'ün bu şekilde ilgili olması içimi rahatlatmıştı. Buket ise hâlâ korkarça bakıyordu. Belli mi olur belki kısa sürede çözülür bu iş.
Bu iş çözülür çözülmez o kişiyi herkesten önce elime ben geçiricem ama!
Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!! Bir bakın isterim. :)) yurt_cinayeti
https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)
Misteri / Thriller4 genç kız arkadaşlarının ölümünden sonra girecekleri ortama inanamayacaksınız... Selin'e bunu borçlu değil misiniz ha? Söylesene Defne sen? Her cama çıktığında Hatice teyzeyle karşılaşmıyor musun? Camdan aşagı bakarken Selin'in kardeşinin oyun oyna...