Ozan'dan...
Gece odama gelince üzerimi bile değistirmeden kendimi yatağa attım. Kendimi berbat hissediyordum. Sanki bir çıkmazdayım ve kimse beni buradan kurtaramıycak. Sanki değil. Öyleydi.
Sabah olunca kalktım ve duş alıp üzerimi değiştirdim. Uyumamıştım zaten. Uyuyamamıştım...
Kahvaltıya indiğimde kimse daha gelmemişti. Şef Mustafa abiye günaydın diyerek yiyeceklerimi tabagıma koydum ve bir masaya oturup yemeye başladım. Sonra yemekhaneye Ege'nin geldiğini gördüm. Terli görünüyordu. Basket oynamıştı kesin. Kaslı vücudu terliyken sanki daha belirgindi. Bir bardak süt alıp karsıma oturdu.
"Başkan erkencisin bu gün?"
"Uyumadım ki. Sen basketten mi"
"Evet"
"Kahvaltı?"
"Ettim. Simdi de serinlemek için süt içiyorum."
Bir sey demedim. Sütünü icip gitti. Bende kahvaltimi bitirdim. Yemekhane de dolmaya başlıyordu zaten.
Sınıfa gittim. Dersin başlamasını bekledim. Sonra da hoca geldi zaten.
Eylül'den...
Sabah uyandigimda kızlar yine uyuyordu. Uyandirdim ve hazirlanmaya başladık. Ozan'ı aradım duymadı. Hali iyi degildi. Üstelik erkeklerin arasında bizi yalnız bırakıyordu. Bu da hic hos değildi. Söz vermisti sonucta bizimle ilgilenecegine.
Kitaplarımızı aldık ve yemekhaneye gittik. Ordan da sınıfa giderdik. Koridorda yürürken karsımdan tanımadigim biri üstüme üstume koşarak gelmeye başladı. Ama önünü falan görmüyor çocuk. Tam cekiliyordum ki resmen ezdi geçti beni. Yere düstüm. Bir anlık refleksle "ah" diye bagirdim. Bildigin kız sesi çıkmıstı. Anlamıs miydi acaba? Duymamistir ya. Duysa dururdu. Hem yüzümü bile görmemiştir. İnsallah yani...
Buket gülerek,Defne cocuğa söverek yerden kaldırdirdılar beni. Neyseki kıyafetlerim falan yerinden oynamamıstı.
Sınıfa gittiğimizde Ozan en arkada oturuyordu. Yanına gittim. Sıralar tekli oldugu icin bir sıra cektim ve yanına oturdum. Iyi olup olmadigini sordum. Yalnızca iç çekip "iyiyim"dedi. "Emin misin" dedim. Keşke demeseydim...
"Yaa sizin bana devamlı iyi misin demeniz hic bir şey ifade etmiyor! Ben iyiyim dediğimde de iyi olmuyorum! Iyi miyim sanıyorsunuz?! Mulu muyum ki?! Zevk mi aliyorum böyle yaşamaktan?! Bi rahat bırakın ya!"
Ben susup kenara çekilmisken Defne olayı anlamış. O benim gibi asla sakin olamaz zaten.
"Biz çok mu iyiyiz? Ozan kendine gel artık!"
Sesi git gide yükseliyordu. Sanırım Defne'de kontrolden çıkmıstı...
"Bana bak Ozan. Yüzüme bak! Şu hayatımıza bak! Selin yok Ozan! O öldü! Bu gerçegi kabullenmemiz gerekiyor. Ne yapıcaksın artik?! Hayatın boyunca böyle hep kenarlarda köşelerde mi yaşıcaksın! Hayatına devam etmek zorundasın!!"
Defne bunları söylerken sınıfin kapısını kapattim. Allahtan sinifta kimse yoktu ama birazdan gelmeye başlarlardı. Ozan öylece bakıyordu. Defne ise sakinleşmeye çalışıyordu. Sinirlendiginde nerde olursa olsun camdan dışarıya bakar. Buket ise ağlıyordu. Çok yıpranmıştık çok... Hayat bize çok kötü bir oyun oynuyordu...
Ögle arasına kadar kimseyle konuşmadık. Birbirimizle bile. Ege geldi sonra.
"Selam Cenk"
"Selam"
"Nasılsınız?"
"Iyiyiz"
"Diğerleriyle konuşmuyor gibisiniz. Anlatmak ister misin?"
"Burda öldürülen kız arkadaşımız aklımıza geldi de. Aynı mahallede büyüdük sonuçta. O kadar."
"Mevzu derin?"
"Baya. İşin içinden cıkamıyoruz. Ozan'ı da toparlayamıyoruz. "
"Akşam dışarı çıkalım mı?"
"Ege nasıl çıkıcaz. Dısari izin günü cumartesi günü degil mi?"
Pis bir sırıtmanın ardından;
"Kaçıcaz"
"Nasil yapicaz?"
"Akşam 10 da arka bahçedeki çardakta ol."
"Tamam gelicem"
O kadar çok bunalmıstim ki. Dışarıya cıkmak icin cumartesiyi bekliyordum. Bu teklif bence harika.
Akşam...
"Ya sen nasil kabul edersin? Ege'ya karşı ilgi duyduğumu bilmiyor musun? Ondan hoşlanıyorum. Belli değil mi bu?"
Buket çıldırmısti. Ama erkek bildiği icin beni hic bir problem yoktu. Bende Defne'de anlatsakta Buket bu,takıldı mı bir şeye takılıyor. Erkek erkege takılıcaz sadece. Hepsi bu. Ne olabilir? Eger kiz oldugumu bilseydi zaten böyle bir ihaneti en yakin arkadasima asla yapmazdim ki.
Saat 10 ve çardaktayım. Ama Ege görünürde yok. Acaba ekildim mi...
Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!! Bir bakın isterim. :)) yurt_cinayeti
https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)
Misteri / Thriller4 genç kız arkadaşlarının ölümünden sonra girecekleri ortama inanamayacaksınız... Selin'e bunu borçlu değil misiniz ha? Söylesene Defne sen? Her cama çıktığında Hatice teyzeyle karşılaşmıyor musun? Camdan aşagı bakarken Selin'in kardeşinin oyun oyna...