Medya:Okul müdürü...
Buket'ten...Valizlerimizi değistirdikten sonra Ozan'ın dedesinin gönderdiği araç yardımıyla yurda vardık. Müdür veli konusunda sıkıntı yaptı ama sag olsun Ozan'ın dedesi Asım Amca halletti ve müdürü bir güzel payladı.
Tipik bir özel okul müdürü ama adam. Asım Amca arayıp konuşunca para yüklü velisini kaybedicek diye ödü koptu müdürün. Adını masasından okuduğum kel kafalı Kerim Bey odalarımız hakkında konuşmaya başladı. Ve ne yazık ki Ozan'ın bize bahsetmediği bir ayrıntıyı atladığını farkettik.
ODALAR 2 ĶİŞİLİKMİŞ!!!
Tabii kii saflığıma yine kurban gittim. Selinciğim olsaydı sahip çıkardı bana ama bunlar buldular tek saf beni yükleniyorlar. Hemen atladı Defne.
"Cenk ve Barış yani ikimiz aynı oda da. Umut farklı bir oda da kalabilir efendim"
Delinin zoruna bak ya. Hem o şapşal müdüre efendim diyor hem de beni satıyor. Üstelik Eylül'de buna bir şey de demiyor.
Adam kabul etti ve Ozan'da biriyle kaldığı için bana kalacagım bir yer arıyordu.
Ve iyi haber geldii! "Evladım tek kalan ögrencimiz yok bu nedenle senin tek başına kalman gerekiyor. Kalabilirsin degil mi?"
Allahım!! Bu adamı sanırım sevmeye başladım.
Hemen kabul ettim ve odalarımızın anahtarlarını alıp yerleşmeye başladık. Yayla gibi odam da tek başıma yayılmaya başladım.
Eylül'den...
"Defne ya Buket çok sessizdir nasıl tek yapıcak ki?"
"Bişi olmaz ona ya tek başına kalıcak işte. Şansa bak işte ne güzel. Zaten karşı oda da. "
"Olsun ya 3ümüz aynı oda da kalsak ne olucak ki?"
"Nasıl kalıcaz aynı oda da saçmalama Eylül hadi yerleş kapat ışığıda uyuyalım."
"Defne! Kızı orada mı bırakıcaz"
"Yanımıza mı alalım. Saçmalama ya."
"Neden olmasın? Alalım."
......
Defne'den...
Eylül'ün kendisine göre parlak olan fikrini uygulamaya koyulduk. Bu olayda tek mutsuz benim. Eylül ve Buket çok sevinçliler. Hele Buket... Mutluluktan ölücek.
Ne mi yapıyoruz? Saat gece 3... Herkes uyuyor.... Buket'in yatağını bizim odaya taşıyoruz! Evet! Doğru okudunuz arkadaşlar. Hem de Buket koridordaki kamerayı kapatıyor biz ise Eylül ile birlikte taşıyoruz. Neymiş Buket çok zayıfmış taşıyamazmış...
Neyse ki yatak taşıma işi de bitti. Gece uyurken sadece gelicek. Ders çalışmak için dalan masasını da almadık. O kadar da değil. Taşıma şirketi miyiz biz?
Eylül'den...
Sabah uyandığımızda saat 11 di. Yuh ilk günden geç mi kaldık? Ah ah bende uyanmasam ne yapıcak bunlar. Hele Defne. Yastığın altında ölcek.
Ikisini de kaldırdım ve allahtan odamızda bulunan duşa girdik. Giyinip hazırlandiğımızda saat 12 bucuktu. Ögle arasi...
Erkek kıyafetleri giymek kızlardan sanki daha zor. Icimizi kabartıp gögüslerimizi yok ettik. Gelmeden kestirdiğimiz o güzelim saçlarımızın üstüne bir de erkek peruğu taktık. Hic makyaj yapmadan,saçlarımızı tarama gibi bir derdimiz olmadan odamizdan cıktık. Koridorda köşeyi döndüğümüzde Ozan'la karşılaştık ve de azarı yedik.
"Ya siz ne yapıyorsunuz. Okuldasınız otelde değil. Öglen oldu odanızdan yeni çıkıyorsunuz. "
"Haklısin Ozan. Gece biraz geç yattık o yüzden uyanamadık kusura bakma." Diye alttan aldim. Defne ise sanki hakliymis gibi....
"Oglum sanane lan istedigimiz zaman uyaniriz. Sen mi yiyon azar? Biz yicez."
"Burda kolay kolay azar yiyemezsin gencler. Özel okul burasi unuttunuz mu?"
"Aaa evet" diye ic gecirdi Buket.
"Hadi şu seslerinizi biraz kalınlastirin. Kıyafetler harika olmus. Sizin için ögle arasinda tanısma yemegi düzenledim. Ne de olsa okul başkanı en yakın arkasım... Hadi acele edin."
"Ayy parti mii. Ozaaan bekle bir hazırlanalım" diye saflıgini yine dorukta yaşayan Buket yanıt verdi.
"Buket ne hazırlanması kankacım iyi misin? Bak hâlâ Buket diyorum ama erkek kılığındayıız. Uyan yavrum uyan..." diye Defne alaycı konuşmasını sonlandırdı...
Cok gecmeden yemekhane diye düşündügüm bir restoranti andıran lüks bir yere geldik. Ve hayatım boyunca görebilcegimiz en büyük pasta ile karsilastik. Uzuun uzuuun sohbetler ettik. Herkes nereden geldigimizi filan soruyordu. Bizde Ozan'ın eski okulundan arkadaşları oldugumuzu üniversite destegi icin bu okula geldigimizi filan anlatiyorduk. Isimlerimize gelince Defne ve ben rahattik ama Buket yüzünden yakalanmamız an meselesi gibi bir sey. Korkutuyordu bizi ne yazik ki...
Derslerde de hocalarla tanısmanin ardından akşam oldu ve odamıza cekildik. Buket'te bizim odadaydı. Ozan geldi. İçeri aldık. Ahh tabii bizim üçümüzün manyak olduğunu bilmiyor. Yatagi görünce şok oldu. Biz de dün gece yaptiklarimizi anlattik. Önce güldü sonra bize söylendi her zaman ki gibi. Ve uzun süredir gelmeyen kötü haber geldi. Yarin oda temizligi oluyormus!!! Yatagi geri tasimaliyiz sabah...
Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!! Bir bakın isterim. :)) yurt_cinayeti
https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)
Misteri / Thriller4 genç kız arkadaşlarının ölümünden sonra girecekleri ortama inanamayacaksınız... Selin'e bunu borçlu değil misiniz ha? Söylesene Defne sen? Her cama çıktığında Hatice teyzeyle karşılaşmıyor musun? Camdan aşagı bakarken Selin'in kardeşinin oyun oyna...