İyi bayramlar efendim. :) Size bir bayram hediyesi vermek istedim. Bayram ziyaretinde sıkıldığınızda okursunuz artık. :) Sizi bu bölüm biraz merakta bırakıcam. Şimdiden iyi okumalar.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere gençler!
Eylül'den...
Sabah kalktıgimda kizlar da uyanmis hazırlaniyordu. Bende hemen hazirlanmaya koyuldum ve kahvaltıya indim. Yagız yoktu masada.
Okulu bırakmış. Bu okulda okuyamam artık falan demiş Ozan'a. Onu geri getirmeliydik ama. Belki de katili çözmemiz icin bize yardımcı olabilirdi. Sonucta katil olabilecekler listemizden Yağız'da çıkmıştı.
Kahvaltıdan sonra öglene kadar hareketsiz gecti. Ama Yağız'ı geri getircek bir yol bulmalıydık.
Öğle arasında tek tek bir yerlere ayrılmıstik. Ozan sınıfta Defne'ye matematik çalıştırıyordu. Buket Kaan'ın yanına arka bahçedeki çardakların birine gitmisti. Ben ise odama gecip biraz ders çalıştım. Ama gerçekten katilin kim oldugu aklımı acayip derecede kurcalıyordu. Derslere kendimi veremiyordum.
Ders kitaplarimi kenara bırakıp cinayetlerle ilgili bilgilerin yazili olduğu ajandami ve kagitlari kilitli tuttugum cekmecemden çıkarttım. Onları inceledikce sanki katile yakınlasiyordum. Katil olabilecekler listesi de yavaş yavaş arınıyordu. Çünkü insanları tanıdıkça,hayatlarını öğrendikçe kimin ne olduğu iyi bir şekilde ortaya çıkıyordu. Ege,Yağız,Emirhan,Akın ve Bora artık listemizde yer almayanlardandı mesela. Kaan'da aynı şekilde. Buket onunla özel bir şey konuştuğunu,bize dahi söyleyemeyeciğini falan söyledi. Ama kesinlikle katil olarak suçlanmaması gerektiğini de sık sık dile getirdi. Konunun ne olduğunu gerçekten merak ediyordum. Buket'te sonuçta çocuğa söz vermiş söylemeyeceğine,o da kendince haklı.
Buket'e güveniyorum ama. O alma diyorsa vardır bir bildiği...
* * *
Defne'den...
Beynimden sanki duman çıkıyordu. Ozan beni mahvetmişti öğle arasında. Kızlarda kaçtı kurtarmadı beni.
Öğle arasından sonraki derslerde uyumak istedim. Eski okulumu o an öyle çok aradım ki...
Sonuçta burası özel bir okuldu. Devlet okulunda öğrensekte öğrenmesekte konuyu hocalar anlatır geçerdi. Ama burada okulun ismi önemli. Okulun ismi için de bizim puanlarımız. Bu nedenle derste kafamı koyduğum an hangi hoca olursa olsun uyarıda bulundu.
Akşam yemeği yemek istemedim ama aç bedenim yorgun bedenimden baskın geldiği için yemeğe indik. Öğlende de ekmek arası peynir domates yedik yemekhaneden yapıp. Ozan'dan öğretmen olmaz ya. Öğle yemeğine bile salmadı.
Akşam yemeğinde kimseyi duymadan dinlemeden yemeğimi yedim ve kızlara haber vererek tek başıma odaya çıktım. Hemen yattım ve uyudum.
Eylül'den...
Yemekten sonra bizde biraz sınıftakilerle takılıp odaya geçtik. Bence Doruk ve Koray'da katil olamaz. Aileleri hakkında falan konu açıldı. Baya zengin ikisinin aileside. İzmir'inde sayılı zenginlerinden. Ayrıca sosyal medya hesaplarını incelersek serseri stilleri var. Tek dertleri gezip tozmak. Aslında katil olsalardı aileleri para yoluyla çok rahat halledebilirdi diye düşündüm ama son cinayetin işlendiği saatlerde tamamen birlikteydik.
Evet! İşte çözüm yolu cümlemi kurdum. SON CİNAYETİN İŞLENDİĞİ SAATLERDE?
''Eylül. Hadi yat şu ışığı kapat. Uyuyamıyorum''dedi Buket. Kız haklı tamam da zamanlamasındaki iğrençlik beni benden aldı resmen. Kafam tam konuya odaklanmışken... Ah Buket ah...
''Tamam kanka kapattım.''dedim ve kağıtlarımı,telefonumu,ajandamı ve de kalemimi alıp ışığıda kapatıp odadan çıktım. Buket farketmemiş olsa gerek. Sorardı çünkü.
Ön bahçedeki çardakların birine geçtim ve tekrar düşünmeye başladım.
O gün kahvaltıda oturma planımızı yazdım. Sınıfa giderken Yağız dışında herkes bizimleydi. Bir tek Berk yan sınıfa girdi. O sonra sınıftan çıkıp cinayeti işlemiş olabilir. Bir ihtimal tabi. Bir de Uzay yoktu. Girdiğimizde sınıftaydı ama. Yan sınıftaki insanlarda olabilir. Okuldaki tek sınıf biz değildik ki. Bir sürü şube vardı. Ama o gün Deniz;in bizim okula geleceğini bilen sadece bizimle takılanlar. Yani bizim sınıf ve Berk.
Sınıftaki Uzay dışında herkesin ismini şüpheli listesinden kaldırdım. Katil ya Berklerin sınıftan biri ya Uzay ya da Berk.
Çember git gide daralıyordu ama. Ozan'la konuşup Berk'lerin sınıfla kaynaşmamız gerekirdi. Bir de eğer varsa Berk'in takıldığı başka arkadaşları. Onlarda olabilir yani. Sabah Ozan bizim odaya gelmeliydi.
Odama gidiyordum. Tam bizim koridorun köşesini döndüm ve birisi kolumdan tuttu.
''Dur! Yorgun görünüyorsun Eylülcüm.''
Bu ses tanıdıktı fakat tam anlayamıyordum kime ait olduğunu. Ama ses... Ses Ozan'a ait değildi. Bizim kızlara da. Bana bu yurtta bizimkiler dışında kimse Eylül diyemez. Arkama dönmeye korkuyordum...
Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!! Bir bakın isterim. :)) yurt_cinayeti
https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)
Mystery / Thriller4 genç kız arkadaşlarının ölümünden sonra girecekleri ortama inanamayacaksınız... Selin'e bunu borçlu değil misiniz ha? Söylesene Defne sen? Her cama çıktığında Hatice teyzeyle karşılaşmıyor musun? Camdan aşagı bakarken Selin'in kardeşinin oyun oyna...