5.BÖLÜM -ARTIK GİTME VAKTİ-

213 12 1
                                    

Defne'den ...
Sabah uyandığımda daha doğrusu öglen uyandığımda Ozan'dan cevapsız arama vardı. Muhtemelen kimlikler hazırdı. Hemen aradım.

"Efendim Ozan"

"Sonunda be. Nerdesin kızım"

"Oğlum bak ben Eylül'le Buket'e benzemem. Bana öyle atarlanma lan."

"Tamam tamam. Öglen buluşalım diyicektim ama ulaşabilseydim. Herkes senden haber bekliyor toplanmak için."

"Iyi tamam uyandık işte uzatmayin be"

Ozan hafif bir kahkaha attı...

"Noluyor lan? Neden güldün?"

"Kış uykusu mu o. Nasıl bişeysin?"

"Sus lan. Yorgundum. Sanane"

"Tamam Defnee. Uzaymayalım. Saat 3 te parkta ol."

"Tamam tamam. Diger kızlari da ara uğraştirma beni"

"Aman sen zaten uğraşma"

"Ugraşmam."

"Hoşçakal"

Deli midir nedir ya. Ben abimle büyüdüm. Onun arkadaşlarıyla futbol oynadım. Gelmiş beni diğer kızlarla bir tutuyor. Konuyu da sinirden sormayi unuttum. Sanırsam kimlikler hazır.

Saat 3....

Parka giderken ilk kez kızlarla haberleşmedim. Tek başıma gittim. Ve bunun bir hata olduğunu analdım. Çünkü kimse gelmemişti. 15 dk geçince Ozan tarafından şaka mağduru bir insan olcağımı bile düşündüm. Neyse ki Eylül ve Buket gözüktü.
Bak seen bana haber vermediler ikisi anlaşıp gelmisler. Tamam çok uzak bir yere gelmiyoruz ama aynı yere aynı yerden geliyoruz sonuçta. Ben şimdi tribimi atarım. Iyice dışladılar beni...

"Ooo hanımlar. Arasaydınız keşke?" Diye tripli bir cümleyle konuya girdim. Ikisi de önce güldü sonra kahkaha attı. Ben ise olaya tabii kii yabancı kaldım. Daha fazla dayanamadım ve asi kişiliğimi ortaya koydum." Ne oluyor lan. Ne gülüyorsunuz. Anlatın bana da!" Diye haykırdım adeta. İkisininde gülmesi arttı ve benim yüzüm daha çok kızgına dönünce sustular ve Eylül açıklamasını yaptı." Canım sen uyuyorsun diye öglen seni rahatsız etmedik. Yani uyudugunu tahmin ettik attigimiz mesajlar iletilmeyince. Bizde erken çıkıp biraz dısarda takıldık. Senin kızdıgindaki tatlı halinden bahsediyorduk ki senin kızgın suratınla karşılaştık. Bizde buna gülüyorduk." Mantiksiz buldum ama daha fazla uzatmadım.

Ozan'da kısa süre sonra gelince konu anlaşıldı. Kimliklerimiz hazırmış. Tam da tahmin ettiğim gibi. Heycanla kimliğimi aldım ve ismime baktım. Cenk Sert. Allahtan soy adım kendi adım. Fena değildi. Beğenmistim ya. Hemen diğer kızlarınkilere de baktım.

Eylül'e Barış, Buket'e Umut ismini vermişler. Soy isimler onlarında aynıydı. Herkes isminden memnun gibiydi. Buket'in tek memnun olmadiğı konu kimliklerin rengiydi. Mavi kimlik olurmuymuş. Cins midir nedir o da? Erkek kılıgına giricez mavi kimligi problem yapıyor. İsimiz var bu kızla bizim...

Evde ki son haftamızda abimle iyi geciniyordum. Herkesle konuşmustum. Ozan hepimize anlattı ailelerimize ne diyecegimiz hakkında. 3'ümüz de harfiyen uyguladık. Sorunsuz bir şekilde izinlerimizi ayarladık. Pazar sabahı valizimi toparlayıp kapattım. Valize normal kız kıyafetlerimi koydum annemler fark etmesin diye. Çantalarımızı Ozan'ın dedesinin evine bırakıp geçen hafta alışveriste hazırladığımız valizlerimizi alıcaktık. Artik gitme vaktiydi... Ama ben ciddi ciddi korkuyordum. Ben bile yani. Diger kizlar nasildir kim bilir....

Buket'ten...

Bizimkilerle olan buluşmadan döndükten sonra bende sahteden bir valiz hazırladım. Tıpkı konuştuğumuz gibi. Annemle ve babamla son gecem olan Cumartesi'yi de gecirdim ve yatagima yattm. Makyaj malzemelerimden ve de ojelerimden ayrılmak benim için oldukça zor oldu. Son gecemdi evimde,yatağımda. Şimdi orada yine ayicigimq sarilip uyuyabilir miyim ki? Bizimkilerle kalırsam uyurum ya. Evet evet kesin bizimkilerle kalmaliyim. Zaten bir erkekle kalirsam kesinlikle anlar kız olduğumu. Neyse yarın zor bir gün beni beklemekte. Daha doğrusu bizi...

Eylül'den...

Annemle babamla ve minik kardeşim Ezgi'mle vedalaştım. Sabah çok vaktim olmayacaktı. Güya gidecegimiz yeri aradılar ve onay aldılar. Sabah biz kızlarla gidicez diye biliyorlar. Doğruda bir yönden. Yatagima girdigimde yarinin nasıl olacagi hakkında düşünmeye başladım. Zorlu bir dönem bizi bekliyordu. Korkum doruktaydı...

    Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!!  Bir bakın isterim. :))   yurt_cinayeti

         https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr

YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin