Ozan'dan...
Sabah uyanır uyanmaz hemen giyindim ve oda arkadaşım olan Uzay'ın uyanmasını beklemeden dışarı çıktım. Şimdi nereye falan diye sorucaktık mutlaka çünkü.
Uzay'dan kaçıyim derken Emirhan'a yakalandım. Emirhan yan oda da kalıyor. Yağız'ın da oda arkadaşı.
"Günaydın Ozan."
"Günaydın kardeşim. Hayırdır erken kalkıp nereye böyle."
"Ablam geldi de. Onu bir görücem. Sen kanka"
İşte simdi ben bu cocuga ne diyim ya? Bizim Buket tek kalamiyor diye yatagini taşıdıydık temizlik var diye bu gün geri tasicaz yatagi yardima gidiyom hatta gel birader sende el at mi diyim
"Uyku tutmadı."
"Hmm. Neyse görüsürüz hadi ablam beklemesin."
"Görüşürüz kardeşim"
Neyse ki kurtulmuştum. Kapiyi caldim. Ve Eylül'ün ürkmuş sesi 'kim o?' dedi...
Eylül'den...
Kapı çaldı ve kızlarla açikcasi korkmuştuk. Sabahın körü kim gelir ki? Defne'de hâlâ uyanamadı zaten. Kim oldugunu sordugumda Ozan'ın sesini duydum ve Buket'le derin bir oh cektik. Kapiyi acip iceri davet ettim. Canım arkadaşım yardima gelmis yatağı tasimamiza.
Defne'nin uyanmasini bekliycek olsak etraf hareketlenmeye başlar ve yataği karsi odaya geciremeyiz.
Mecburen biz de Defne'yi beklemeden tasidik yatagı. Defne'yi de kaldirdik ki hazirlansın.
Defne'de hazır olunca zaten saat 7.30 olmustu ve kahvaltıya inenilirdik. Kahvaltı da yine Ozan sayesinde sınifca bir masa yapmistik. Sinif disinda da bir kac kisi vardi. Arkadaslari gelmisti yani siniftakilerin. Mesela Berk; Ege'nin oda arkadaşiymiş. Ben tabi pek bunlara dikkat etmiyorum. Eylül liste mi ne yapiyormuş. Defne'de baya yakindan ilgileniyor. Ama ne bileyim. Bir katil sonucta. Ben burda yaşamaya bile ürküyorum çünkü her yanimdan gecene, göz açıma girene acaba katil mi diye düşünmeden edemiyorum. Evet herkesle buna rağmen samimiyim. Bu da doğamda var. Yapım bu. Elimden hic bir sey gelmiyor ki.
Öğlene kadar hep dersteydik. Biyoloji dersi icin labratuara gittik ve bazi karisimlarla deneyler yaptik. Okulun labratuari harikaydi ama. Hayatımda öyle bir yer görmemistim hic. Özel okul farki tabii.
Gercekten üniversite sınavını cok ciddiye aliyorduk. Almanizda gerekiyordu zaten. Teneffuslerde falan matematik soruları çözüyorum. Katili acik söyliyim arastirmıyorum, araştıramiyorum. Hangi insana katil damgasini vurayim ki ben simdi. Yanimda oturan Emirhan'a mı yoksa karsimda oturan ve ciddi ciddi aşık oldugum Ege'ye mi? Kime katil denilebilir ki bu sıcak ortam da?
Oturma yerlerini saymisken. Öğle yemegine geldik ve kalabalik bir masada oturuyoruz yine. Herkes gırgır şamata. Emirhan'a telefon geldi annesinden. Ablasını ariyormuş ulaşamıyormus. Sonra bize söyledi ama baya telaşlıydı. Ozan sabah burda oldugunu söyledi. Ancak şimdiye coktan eve gitmesi gerekirmiş. Yani öyle dedi Emirhan. Hakli tabi. Bizim ev olsa sabahtan gidilirdi.
Cocuk merak icindeydi ama arkadaslar bir yerde alışveriş yapıyordur kiz iste falan dediler. Hayir yani kız iste falan ayip olur hani. Bilmesenizde biz de bir kızız yahu.
Ozan'dan...
Ögleden sonraki ilk dersteydik. Ders matematik. Hoca gayet iyi sıkılmadan dersi işleyebiliyorduk. Ancak Emirhan iyi degildi. Ablasini düşünüyordu dinlemiyordu dersi. Haklı bir yerde şimdi o da.
Derste kapı acildi ve nöbetci iceri gelip Emirhan'ı müdürün cagirdigini söyledi. Herkes sasırmistı. Çünkü Onur giderdi genelde bizde. Hep o bir halt yerdi. Geçen gün tuvaletteki muslugun birini kırmış hayvan. Kim bilir nasil kirdi. O yüzden cagirildi. Ne olucak. Babası ödedi halloldu.
Emirhan dersin sonuna kadar gelmemişti. Teneffuste ben, kızlar?Ege ve Yagız müdürun odasina gittik. Oda da kimse yoktu. Nöbetçi oradaydi. Ne oldugunu sorduk. Ve...
Emirhan'ın ablası ölü bulunmuş....
Hemen nöbetçinin dedigi yere gidip baktık. Inanmıyorum. . Resmen aynı yerde aynı şekilde öldürülmüş... Boğazı kesilerek... Kanlar içinde... Kan tıpkı Selin'in ki gibi sarı saçlarini kırmizi yapmıştı ablasının. Elçin ablanın... Bizden 2 yaş büyükmüş. Hukuk okuyormuş. Onu o halde görünce okuldan kactım ve disarda serseri gibi gezmeye basladim. Agliyordum. Selin'imin öldügü günkü acıyı hissettim bu gün. Ayni sekilde kim neden öldürsün gencecik kızcagizi. Ne istedi ki. Ne suçu vardı o kızın...
Kızlar? Bizim kızlar ne durumdaydi onlara hic bakmadan çıktım okuldan. Allah beni kahretsin. Hic birini düsunmedim. Buket... Buket simdi nasil kötü olmustur. O cok hassastir. Hemen her şeye ağlayıverir. Peki ya Defne? Defne belli etmez ama belki Buket'ten daha kötüdür. Eylül ise donuktur. Konusmuyordur. Onlar berbat haldedir.
Ege'yi aramak istedim ama kizlar o haldeyken kiz olduklarini anlayabilir diye onu hic karistirmadim bu işe. Hemen okula döndüm ve yanlarına gittim. Dedigim gibiydi durumları. Berbat...
1 hafta sonra...
Eylül'den...
Tahmin etmesi çok zor olmadı degil mi? Olay tabii ki kapandi. Neden mi? Çünkü o kişi Selin'in katiliyle ayni kişi. Bu bariz belli bir sey. Öldürülme şekli ayni,yeri aynı. Daha ne olabilir ki?
1 hafta içinde herkesi sorguya almışlardı. Tüm yurdu. Sonuc sıfır. Yine olay yaşanmamış gibi hayat devam ediyordu. Ne saçmalık.
Inanın kız olduğum için korkuyordum. Biri ögrense yani daha doğrusu katil ögrense kesinlikle bitmiştik. Ciddi anlamda korkumu dorukta yaşıyordum. Ozan'a da söyledim bunu ve sık sık yanimizda olacağını söyledi.
Sorgu da bir kac klasik soruları sormuşlar herkese.
Olay saatinde neredeydin?
Bulundugun ortamdaki arkadaşların kimlerdi?
Emirhan'la aranda ki arkadaşlık nasıl? Vs vs vs...
Sorgulayan kişi emniyet müdürüydü. Adamın üstüne giden iğneleyeci bir kaç soru sordum. Kameraları mesela. Kameralarin çalışmadigini,bozuk olduğunu söyledi.
"Ah ne garip! Tam da tahmin ettigim gibi"dedim alayci ses tonumla.
Bu ses tonum emniyet müdürcügumuzu kizdirmis olucak ki "Ne ima ediyorsun sen!" Diye bana bagirmasiyla kızma belirtisini dısına vurmuş oldu.
Yarası olan gocunur arkadaşım. Sen neden kızıyorsun ki simdi.
Ayrica bana bağırmaya hakkida yoktu. Seviyeli terbiyeli bir insan gibi görünebilirim ama bence olayi kapan serefsiz bu ve bu nedenle bagiriyor. Birincisi bana bagiranin hic sansi yoktur cirkef kişiliğim meydana dogru yol alır. Ikincisi de haksızlık! Kardesim ben haksizliga gelemem. Hele ki hakzilik bir can adıysa,alınan can benim kardesimse o kişinin hiç sansi yoktur. Bu tarz konularda da Defne'den beterimdir ayrica.
"Bakın burada ayni sekilde benim yillardir arkadasim olan,birlikte büyüdüğüm kardesimde öldü. O zaman da kameralar bozuktu. Sonra calisti ama. Neden? Anlatsanizs biraz..?"
Müdür cevap vermedi başta sonra ise 'tesadüf' dedi. Cevap vermedim. Adam bağırarak beni polisler yardimiyla disari aldı. Vay be. Girdigimdeki normal adamdan eser kalmamıstı. Kızıyordu bir seylere ama neye..?
Tesadüf falan da değildi ayrica. Tesaduf olmadigina adim gibi emindim. Pabucumun tesadüfü o. Dedigine önce kendi inansın.
Kasten o kameralar cekmiyorsa ben de bir sey bilmiyorum. O derece eminim. Kasten!
Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!! Bir bakın isterim. :)) yurt_cinayeti
https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)
Mystère / Thriller4 genç kız arkadaşlarının ölümünden sonra girecekleri ortama inanamayacaksınız... Selin'e bunu borçlu değil misiniz ha? Söylesene Defne sen? Her cama çıktığında Hatice teyzeyle karşılaşmıyor musun? Camdan aşagı bakarken Selin'in kardeşinin oyun oyna...