Medya:Ozan
Defne arıyordu...
"Efendim tatlım."
"Umarım hazırsındır. Selin bizde ve yerinde duramıyor herzaman ki gibi."
"Ojelerim kurusun çıkıyorum hayatım."
"Ya sanki sen sevgilinle buluşçaksın bırak ojeyi."
"Ya ben ojesiz dışarı çıkar mıyım?"
"Dün kırmızı vardı ya elinde?"
"Hayatım kotumla kırmızi olmaz"
"Ne yaparsan yap Defne kapıya geldiğimizdr in aşagı"
"Ah dur canım kapı çaldı Eylüldür."
"Çıkıyoruz bizde görüşürüz."10 dakika sonra herkes otobüs durağındaydı.
İzban a bindik ve yaklaşık 1 saat sonra Menemen de indik. Ordan otobüslerle aktarıla aktarıla toplam 2 bucuk saatte Ozan ların yurda vardık.
Genel olarak burda herkes zengin kesimden takılırdi. Spor lüks arabalar. Sosyetik yaşamlar. Ozan da normalde gidemezdi buraya da dedesi sağolsun işte tuttu elinden.
Ozan'a Selin'i teslim edip bizde bir kafeye geçtik. 3 saatin ardından yurdun önüne geldik ve Ozan tekti. Aramızdaki en sert olan Defne'ydi ve hemen ters bir şekilde Selin'in nerde olduğunu sordu. Ozan bilmediğini mahçup bir şekilde söyledi. Defne'nin siniri tabii ki daha çok arttı. Haklıydı da. Biz Selin'i ona teslim etmiştik sonuçta. Defne'nin olayın şoku ile susmasıyla Eylül devreye girdi.
"Selin nerde anlat. En son nerde gördün? Neden onu yalnız bırakıyorsun!! Söylee!!!"
Buket Eylül'ü sakinleştirirken Defne Ozan'ı sorgulamaya başlamıştı bile.
- En son nerde görüştünüz?
+ Şurada. Şu bankta.
- kavga mı ettiniz?
+ Hayır.
- Anlatsana! Tek tek sormamı mı bekliyorsun? Hadi!!
+ Üşümüştü. yukarı çıkıp ceketimi alacaktım. O... O üşümesin diye. Tartışmadik. Kavga etmedik Aksine görüştüğümüz için ikimizde çok mutluyduk.
Eylül'ün kendine gelmesiyle birlikte polisi aramamızı söyledi. Defne aradı. Ozan'da şapşal yurt müdürlerini çağırdı. Buket ise ağlıyordu ve önce Selin'in ailesini sonra kendi ailesini arayıp çağırdı. Ailelerimizin haberi vardı zaten. Defne'nin ve Eylül'ün ailelerini aramasına gerek yoktu. Çünkü Buket'in ailesi diğer aileleri de alıp gelicekti. Ozan'da kendi ailesine haber verdi.
Polisler gelmişti. Adımıza da işlem yapabilirlerdi sonuçta 18 yaşından büyüktük. Yaklaşık 45 dakka sonra ailelerimizde birlikte gelmişti zaten ve polislerde yurdun arka tarafında Selin'in cansız bedenini bulmuşlardı....Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!! Bir bakın isterim. :)) yurt_cinayeti
https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)
Mistério / Suspense4 genç kız arkadaşlarının ölümünden sonra girecekleri ortama inanamayacaksınız... Selin'e bunu borçlu değil misiniz ha? Söylesene Defne sen? Her cama çıktığında Hatice teyzeyle karşılaşmıyor musun? Camdan aşagı bakarken Selin'in kardeşinin oyun oyna...