3. BÖLÜM

308 13 0
                                    

Medya:Ozan'ın dedesi...
Defne'den ...

Ozan'in dediğiyle ben dahil herkes şok olmuştu. Yaklaşık 3 haftadır araştırdığını ancak sadece bu sonuca vardığını,şüpheli kimsenin olmadığını söylemişti.

Bu kadar söylediğini hazmedememişken söylediği bir başka bir şey bizi daha da şoka soktu.

"Kızlar sizden yardım etmenizi istiyorum. Selin'in katilini bulmamda yardımınıza ihtiyacım var. Ikinci dönem benim okula kayıt yaptırsanız? Dedemle konuşurum halleder parayı. Yeter ki siz gelmeyi kabul edin."

Defne:"Oğlum mal mısın annemlere ne diycez? Hadi geçtim onu abime ne dicem be abicim ben erkek yurduna gidiyorum mu? "

Buket:"Yaa Ozan. Bunun başka bir yolu yok mu?" Nasıl yaşarız erkeklerin arasında?"

Eylül:"Ozan bak son dönemimiz. Üniversiteyi napıcaz. Nasıl kazanırız orda?"

Ozan:"Eylül o konuda okulun mükemmel eğitimini biliyorsun zaten. Üniveriste garanti gibi bisey. Ailelerinize de eğitim kampı filan diyin? Yatılı bir eğitim kampı buluruz. Dedem arar orayla konuşur ailelerinize orda olduğunuzu söylerler? Ya altı üstü şubattan hazirana kadar arkadaşlar lütfen ya. Selin'e bunu borçlu değil misiniz ha? Söylesene Defne sen? Her cama çıktığında -Defnelerin evi ile Selinlerin evi karşılıkli- Hatice teyzeyle karşılaşmıyor musun? Camdan aşagı bakarken Selin'in kardeşinin oyun oynadigini gördüğünde için sızlamıyor mu? Benim her aklıma geldiğinde sızlıyor valla. Peki ya siz? Aynı mahalledesiniz Selin'in ailesiyle. Ben bu kadar vicdan azabı çekerken,geceleri uyuyamıyorken,Selin'i bu kadar çok özlemişken siz 5 ay bir yurtta kalamaz mısınız? Katile bu kadar yakınken onu kaçırmak istemiyorum!"

Buket:"Peki Ozan anlamazlar mı kız olduğumuzu?"

Ozan:"Hayır ben her şeyi düşündüm. Benimle misiniz,değil misiniz?

Defne:"Varım be"

Eylül:"Bende varım. Selin için"

Buket:"Bende geliyorum"

     *     *     *     *     *     *     *     *     *

    Ozan'dan...

    Kızlar doğru olanı yapmışlardı. Onlar için dedemden para alıp alısverişe götürmeliydim onları. Erkek kıyafetleri almalıydık. Ama önce yurtla görüşüp kayıt yaptirmalıyiz. Ah birde onlar için birer sahte kimlik gerekli. Dedemi aramalıyım...

"Dede sana çok fena işim düştü."

"Ne oldu evladım söyle."

"Dede hani bizim yurtta benim kız arkadaşım Selin öldürülmüştü. "

"Evet oğlum. Sizin şerefsiz paragöz müdürünüzde olayı kapatmıştı polislerle. Ne dil döktüm,paralar teklif ettim sen biliyorsun oğlum. Delil yok diye kapatmak zorunda kaldılar olayı."

"Dede sende biliyorsun katil bizim yurttan biri. Bende Selin'in mahalleden 3 en yakın kız arkadaşıyla konuştum. Son dönemlerinde bizim okula gelicekler. Katili birlikte araştırıcaz."

"Oğlum nasıl giricekler erkek yurduna?"

"Dede onları erkek kılıgına sokucaz. Önce sahte kimlik yaptıralım. Sonra bana bir miktar para lazım onlar için erkek alışverişi yaparız. Ayrıca saclarını kestirip birer peruk almalıyız onlar için."

"Ne gerekiyorsa yaparız oğlum bunlar mı sadece?"

"Dede bir de kızlar ailelerinden böyle bir şey için izin alamazlar. Rica etsem bir yatılı kız okuluyla anlaşsan da ailelerine onların oradaki ögrencileri olduklarını söyleseler. Ben kızların bilgilerini sana yollarım?"

"Tamam oğlum o kolay. Bir tanıdık var zaten sende biliyorsun. Ailelerini arayıp teklifte bulunurlar. Para konusunda da az bir miktar söylerler. Burs mu ne diyorsunuz ya ondan. Üstünude ben tamamlarım paranın. Para sorun değil. Şimdi sana verdiğim kartın hesabına da yolluyorum parayı. Al kızları götür alısverişe. Kimlikleri içinde şirketteki Çağatay'ı yönlendiriyorum şimdi. Çıkartır 3 kimlik. Fotograflarini da peruk falan alınca bir vesikalık çektirip yollarsınız."

"Tamam dedecim çok sağol. Bir de annemle babama...."

"O iş bendee. Sen merak etme söylemem"

"Çok sağol dede ya"

"Ne demek bir tanecik torunum."

    Dedem müteahhittir. Bir şirketi vardır. Annem -annemin babası olduğu için- hep şirketin başına geçmem için benim işletme okumamı ister. Dedemde bu karardan yana zaten. Ancak babam kendi ayaklarımin üstünde durabilcegimde bir işim mesleğim olsun ister. O da haklı tabii. Zaten dedemden kendisi için hic para almadı simdiye kadar. Evimizi hayatımızı hep o düzenledi. Ama dedem okuluma harcama yapmakta ısrarcı olunca kimse bisey diyemedi tabii. Dedemin tek malvarlıgı benim. Tek torunuyum. Bu nedenle de üstüme çok titrer. Neyse para işini de hallettiğimize göre kızlarla yarın alısverise çıkalım.

    Instagram hesabımız var artık arkadaşlar!!  Bir bakın isterim. :))   yurt_cinayeti

         https://www.instagram.com/yurt_cinayeti/?hl=tr

YURT CİNAYETİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin