Ceasul sună puternic deranjandu-ma , eram prea obosită de noapte trecută . Am fost la o petrecere, super la Kavin acasa, capitanul echipei de fotbal din liceu. Pot spune unul din frumusețiile scolii noastre. Reușesc să deschid un ochi si sa îmi fac curaj sa ma ridic din pat . Eram așa obosită dar mă duc să îmi fac rutina zilnica . După ce ies din baie îmi fac o salata de fructe si o mănânc la laptopul. Încep să intru pe instagram să văd ce au mai postat si in ce poze apar . După ce termin îmi aprind muzica si încep să îmi fac curat în camera . Trebuia să mă duc la aliceu , așa că mă îmbrac .
Eram gata așa că mă îndrept spre audii-ul meu Q7. Ma urc la volan și în câteva secunde ajung la liceu. Toți ochii erau ațintiți spre mine , dar eram obișnuită cu acest sentiment . Așa că mă îndrept spre David cel mai bun prieten , dar păcat că era "problema" scolii. Au vrut să îi dea afară de câteva ori , pentru că a violat multe fete , dar eu îl iubesc .
-Buna An.
-Heii David ce faci?
-Am mai venit pe la școala să văd cum mai e treaba , dar cred că stau doar prima ora si plec , mă duc pe centura să prid ceva .
-Bine si eu cu tine vreau să vă vad.
-Ok dar nu vreau să îți fac ceva , eu țin la tine ca la cea mai mare curva a mea .
-Heii taci , să mergem la ora .
Aveam prima ora istoria , cu cel mai nașpa profesor așa că mă duc puțin la baie pentru a mă mai redusă puțin. Întru în clasă dar nu era domnul Profesor ci un băiat de 25 de ani , cam așa. Îl salut politicos si ma așez în bancă .
-Buna ziua eu sunt Twist , Domnul Twist , sublinitorul vostru , pentru aceasta săptămână.
Toți ne bucurăm dar eu mă uitam acmirandul din cap până în picioare , era așa perfect ,așa de frumos . Îl doream mult , prea mult si nu as fii vrut să renunț la el, prea ușor . După ce terminăm ora toți au ieșit în pauză , dar eu rămân , Domnul Twist era la catedră , îmi face un semn cu degetul pentru a veni spre el.A jung acolo .Ma cuprinde de talie ai mă sărută sălbatic raspunzandui .
-Ma numesc An
-Alex
-Profesor ?!
-Taci!
Ma sărută pasional , eu raspunzandui ușor, ii infing unghiile în spate lasandui semne.
-Vad că vrei?spune si zâmbește pervers dar plăcut .
- Nu vreau nimic
-Dar eu vreau !
-Ce ?!
-Sa fii a mea
-Nu se poate asta , tu ești profesorul eu eleva .
-Ok deci nu vrei ?
-Eu trebuie să plec , la revedere.
-Paa iubito.
Merg în pas grăbit speriata de cele întâmplate . Nu îmi vie să cred e frumos , dar nu e de mine . Eu nu îl vraei , adică nu prea stiu.
(Imagine cu Alex la media)
Heii,sper că va plăcut👽💚