O nuuu nu mi se pare asta , sunt însărcinată . Nu știam ce să fac , să plâng sau să rad . Nu știam ce să fac , nu știam cum sa ii spun lui Alex că am un copil cu el. Dar trebuie , e tatăl copilului . De nu o să îi spun acum . Când o să mă întâlnesc cu el , atunci eu o să îi spun , până atunci nu . -Sii ce un copil sta 9 luni în burtă mamei .
Telefonul lui Ale sună era prietenul lui , cu vesti despre părinții ei .
-Buna prietene , a trecut o săptămână , spr că ai vesti .
- Da chiar am .
-Eu locuiesc în Canada , dar..
-Ce este spune.
- Mai știi curva aia din Canada ?
-Da ce e cu ea . Aia care am violat o acum 7 ani.
-Exact .
-E mama ei .
-Ceee?!!!
-Sii caută razbunare de atunci , dar a așteptat să îți faci o prietena , o nevasta . Si vrea să o omoare .
-Ce trist ar fii dacă ar afla ca acceleia căreia îi pune gând rău e chiar fiica ei .
-Dar nu ți-o va da , mai ales pentru că a jurat ca vrea răzbunare.
-Cum îl cheamă pe tatăl Annei ?
-Eduard
-Stai ceva de el ?!
-Da sunt căsătoriți , dar el e mai betivan , a pierdut multi bani la jocurile de noroc .
-Sii mai joacă ?!
-Da cu ce te ajuta asta .
-Bingo
-Imi iau avionul si ne întâlnim , ia cei mai buni oamenii ai tăi și hai in Canada .
*Canada*
-Buna frate
-Salut
-Sii unde joaca ?
-Un centru chiar acum e la poker.
-Heii*Ajung acolo *
-Salut , mă numesc Alex .
-Buna , Alex , mă cheamă Eduard
-Stiu ! Am auzit că iești bun la poker?!
-Hai să îți arăt .
-Hai să jucăm pe tot . Copiii ... Casa ..
-Nu am copii
-Anna Smith
-....nu stiu !
-Vii ginere bun
-Bine .
Joaca ei ce joaca 2 ore , dar până la urmă Alex câștigă . El negociază cu Eduard si ii oferă pe fata 1.000.000.000$ sii ii da casa si totul înapoi.
Hai cu mine in New York să îi explici si ei asta . Nu o voi suna si ii voi spune . Ok suno acum .
-Buna , draga sunt tata .
-Buna tata
-Am o veste proasta . Am jucat la Poker si am pierdut
-offf.. ce ai mai pierdut
-Pe tine
-pe cee?!cui?!
-Alex zice că te știe
-Alex Twist?!
-Da .
-Nu se poate .
Si închide telefonul ...
Heii sper ca va plăcut , de acum in colo va venii toată actiunea .Sper că va plăcut . -Sii scuzați greșelile 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙