Capitolul 10

1.5K 45 6
                                    


-Acum trebuie să dormim suntem obosiți , mai ales tu iubito.

-Nopate buna



Așa au trecut 8 luni , totul bine si frumos , până intr-o zii , când pe pragul uși apare un bilet misterios .

Ai iubita Twis așa mi-au zis oamenii mei ! Ce păcat ar fii dacă se va întâmpla ceva ... Sunt eu Jake mai bine pazeateti iubita .




Alex când vede scrisoarea , se ia cu mâinile de cam . Stai ca trebuie sa ii spune lui An de ea :Jake a fost un bun prieten intr-o seara sau dus intr-o clădire unde au violat multe minore . Alex știa că în seara aceea politia va veni , așa că a plecat mai repede , iar Jake a mai stat. Jake a stat la închisoare 10 ani. Unde și-a făcut un plan pentru al distruge . Pedeapsa lui a fost redusă . A plătit cautiunuea . Iar acum câteva zile a ieșit . Iar acum vrea răzbunare si cel mai bun mod de a se răzbuna pe mine e a te chinui sau chiar mai u pe tine .



An nu știa ce să facă , dar când îl vede pe Alex cu lacrimi în ochii se duce la el luandu-l im brațe . Spunandui :totul o să fie bine , acum nimic nu ne mai poate despărți. Ai dreptate , acum suntem uniți voi pune toți oamenii sa te păzească 24 di 24 de ore . Îți promit , nimeni nu o să se atingă de tine .



-ok acum mă duc la mall să i.i mai cumpăr niste hăinuțe de gravidă . Bebe se va naște din clipa în clipa .


-Ok dute , eu acum mă duc să vorbesc cu oamenii mei să securizeze casa . Dar repede , nu cred că Jake a ajuns în oraș .

-ok paa iubire .


Dupa ce ajunge la mall An da peste un bărbat înalt cu ochii albaștri . Era un bărbat solid cu un zâmbet foarte fermecător.


-Scuze .

-Nu e nimic

-Anna ... Anna Twist! Spune ea manda .

-Anna Twist logotnoca lui Alex Twist?!

-Da , de unde il știi?!

-Fosti colegi . Ai venit singură până aici ?!

-Da , de ce ?

-Poti să mă ajuți si pe mine cu ceva la mașină .

-Cred că da



Ajung la mașină el îi pune o cârpă cu un miros ciudat la nas . O arunca că pe o carpe pe bancheta din spate .



-A fost așa de ușor , iubito . Alex....ce prost iești . Nu îmi vine să cred puri si simplu ...



Ma trezesc intr-o camera. Ma durea foarte rău capul , eram dezbrăcați . Erau mute haie pe jos . Pe un birou era o siringa cu ceva roz în ea . Încerc să mă ridic si cad . Eram paralizată . Nu puteam să mă mișc sau să vorbeac .

Niste sunete de pași veneau spre mine era el .

-Ce mi-ai făcut?

-Ti-am violat , drogat si paralizat , dar pentru scurt timp .

Lacrimile încep să îmi curgă pe obraji .

-Nu plânge sumpo. În curând vei muri , ni nu vei mai simții nimica . Dar te voi omora în chinuri .

-Nu vei scăpa așa , dar te rog ceva

-Ce e?!

-Da ce vrei cu mine , dar copilul când se va naște te rog dail lui Alex .

-Ce interesant , însărcinată . Asta nu se va întâmpla .

-Facem așa te țin "dama de companie cât mie atât si orașului "-sii.. poate ...poate copilului nu va patii nimic

-Dar până atunci vreau să văd cât de bună iești în pat

-Efectul trece . Cam intr-o ora . În seara asta tu vei face ce... Vreau eu .

-Ești un monstru

-Si tu o curva , care va muri în chinuri


Oare An va murii?! Aflați mai multe în capitolul următor . Sper ca va plăcut . -Sii scuzati-mi greșelile

Curva mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum