. Pana când el chiar sa născut. Era copilul nostru, era frumos, semana cu amândoi, era perfect.
Era asa frumos, îl iubeam amândoi și nu i-am fii dat drumul, nici eu nici Alex. Aveam niște părinții bune și cândva vom fii niște bunici buni, sper. Se pare ca dorința mea în sfârșit se împlinise, și era chiar mai frumoasa decât îmi imaginam. Am angajat o bona sa aibă grija de el 24 h din 24. Îl creștea ca pe copilul ei, când eu eram plecata cu Alex în diferite treburi. As fii fost în stare sa o omor, numai dacă se atingea sau ii făcea ceva acestui mic prunc. Eram în stare sa întorc lumea pentru el, dar nu prea puteam sa stau mereu acasă, trebuia fiu alături și de Alex.
Parca totul zâmbea, în jurul nostru, eram fericiți, aveam cea mai minunata fiinta din lume și ne iubeam.
Aveam o poza de Album perfecta.
Ăștia eram noi, familia noastră și pruncul meu. Am decis sa îl cheme David Twist.
-Anne Twist
-Alex Twist
-David TwistSfârșit
Heii, cum ar fii dacă as face și partea a doua. Cine vrea sa îmi lase un comentariu.
Acum sa îmi iau rămas bun. Este prima mea carte, și am avut o grămadă de cititori. Va mulțumesc tuturor, pentru fiecare vizualizare, pentru fiecare vot, pentru fiecare minut pierdut pe cartea mea. Eu cred ca mi-a ieșit, pentru prima carte. Va pwp și va iubesc pe toți sper ca nu v-am plictisit. La revedere. Poate ne mai vedem în volumul 2.
Paa