Omg nu îmi vin esa cred ce tocmai sa întâmplat , dar nu mă mai gândesc la asta . Ma urc în masina si alerg cu ea prin oraș . Ma opresc la un mall . Îmi cupar niste haine si ma îndrept spre casă . Ma opresc la un fast-food îmi iau o kebab . Îl iau la pachet si o macaroons . Ajung acasă și mă pun la filmul meu preferat . Eram așa de fericiți , dar cineva ma întrerupe , era o bătaie puternică în usa de la intrare . Deschid usa si rămân muta era chiar .prietenul meu Kevin cu una de brat .
-Ooo, ți-ai făcut o gagica .
-Nu am închiriato
-A...
-Pot sa ne lași la tine , ai mei au venit acasa si nu as vrea sa...
-ok dute în camera de lângă a mea
-esti așa de dulce , da-ia te iubesc ! Vine la mine si ma sărută pe frunte părintește. O fii el problema liceului , dar eu îl iubesc .
-Cum adică o iubești , si eu ce sunt o cârpă.
-Iubita , tu singură , te-ai făcută cârpă .
-Nesimtitule
-Pentru asta vei avea o pedeapsă , spune el cu un glas senzual dar dur .
Ea se duce la el si ii sare în brațe . El o apuca de fund , miscandu-o de gat . Erau drăguți în preuna , de paat ca ea e curva , iar el curvar . E dar asta e . Ma duc să fac curat în camera si după mă duc la mall.D upa ce termin si ma îmbrac. Ma duc să ii spun lui Kaven că plec . Întru în camera , fără să bat la ușă , spunandui lui ca poate sa stea cât vrea si ca plec la mall. Când mă văd ei fac o fata de " nu ne interesează" , fiind intr-o pozitie indecenta .
Ma duc la mall că sa imi reanoiesc toată garderoba . După o zii de stat la cumpărături vin si eu acasă cu un portbagaj plin cu haine de la Zara . După ce îmi pun hainele la haine si bijuteriile la bijuterii. Ma duc să văd dacă Kaven mai este . El era dar curva plecase.
-Ai rămas singurel?spun eu cu o fata de cățel .
-Te așteptăm pe tine , draga !
-Ok acum am venit !
-Nu vii lângă mine?!
-Daca te îmbraci ,viin
-Heii nu fii rea !
-Tu ești rău .
Se ridică din pat și vine spre mine . Ma ia în brațe și ma strânge la pieptul lui bine lucrat. Ii copiez acțiunea , cu zâmbetul pe buze. Ma uit în ochii lui verzii în care îmi vedeam reflexia .