-Dacă nu vrei să renunți la copii , ști ce voi face ?!
-Ce, ia uimeste-ma
Si ii da cu piciorul în burtă. Începe să îmi curgă sânge , sun de urgenta la salvare . În 2 minute era la ușă . Ma baga in operație de urgenta . După multe ore de stat în operație , mă trezesc . Eram la pat , burtă îmi scăzuse . Lângă mine era o asistenta .
-Unde e copilul
-Nu ,nu mai ai copilul , a murit .
Lacrimile încep să îmi curgă șiroaie pe obraji , nu mă mai puteam o pri din plâns . Ma gândeam doar la Alex , ce va spune . Si cum de nenorocitul ăla de Jake de e , mi-a făcut asta ?! Poate Alex a greșit și a vrut să se răzbune pe mine , că sa sufere el. Dar de ce a omorât o ființă , o parte din mine . .... Nu mă mai gândeam decât să mă întorc la Luke , eee dacă mă va mai a cepta , ii voi explica totul , dar îmi e frică de răspunsul care o să mil dea .
Îmi iau hainele , geanta si plec . Iau un taxi si ajung în fața casei lui Luke . Iau telefonul din geanta si il sun era acasă .
-Buna Luke
-Buna , de ce ai venit
-Da îți cer scuze , că am plecat , că te-am lăsat .
-Sii , în ziua aia primisem un telefon de la tata care îmi zicea că mă vândut lui Alex Twist băiatul cu care aveam copilul , -sii am fugit ,am vrut sa ma ascund dar m-am întâlnit cu el si ma dus intr-o pădure unde ... Si am încercat să scap si am fugit în pădure , dar m-am rătăcit si ne-am găsit unul pe altul , i-am spus , totul a fost bine si frumos , până intr-o zi când Alex a primit o scrisoare de la un vechi prieten . Care a zis că se va răzbuna pe mine . Ma prins , mă violat ,drogat si multe altele , si am pierdut copilul ,iar acum sunt aici . Nu am vrut sa ma duc la Alex să îi spun că , copilul nu mai e . Pot să locuiesc la tine , până când apele se vorai liniști?!
-Desigur intra , dar nu mă mai lasă așa , măcar spune când pleci .
-Ok îți promit -Loke
-Acum știi unde e camera ta , hainele tot acolo sunt neatinse .
-Multumesc .
După cea îmbrac , îmi scot telefonul avem peste 20 de apeluri de la Alex, si multe mesaje cum ar fii:te voi găsi, stai liniștită , ai grija de bebe , îl voi prinde si va plăti pentru tot , unde ești ? , ....
Nu imi vine să cred de tot îl mit pe omul pe care îl iubesc , de ce fac rău atatora persoane . Nu înțeleg , ce e cu mine. As vrea acasă să îi spun lui Alex totul , dar dacă nu mă va mai iersta , dacă nu mă va mai iubi , nu am curaj sa dau ochii cu el . O să mă mut , mă mut intr-un loc în care nu stiu daca va veni cred ca la Malibu . Voi sta la un hotel , sau o să îmi cupar o casa . Am plaja ,am mute acolo .
Ma duc la Luke si ii spun ,îl întreb si pe el dacă vrea să vine , dar el decide să rămân aici . Îmi iau rămas bun de la toți și plec . Dupa ce am ajuns mă duc să mă cazez la un hotel de 5 stele . Era luxos. Mi-am luat cel mai mare apartament pe care l-am găsit la acel hotel si am început să explorez . Eram aproape de o plajă , era așa frumoasa . Din informațiile mele aici vin multe vedete , să inoate . Era un loc fantastic , era liniștit să că îmi iau un cort si ma duc sa ma culc , eram foarte obosita .
Heii sper ca va plăcut ... Scuzati-mi greșelile.
Va iubesc 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚