capitolul 5

2.6K 60 5
                                    

Pov An

Ce nesimțit , nu are curaj sa îmi facă asta , dar dacă o face . .... E dar acum mă duc la mine acasă .   Vreau sa ma gândesc cu ce am greșit , si de ce nu pot fii un copil normal . Vreau sa ajung acasă să îmi fac un dus si după să mă culc . Sunt foarte obosită .  După ce ajung acasă și fac un dus scurt pentru a mă mai relaxa . Îmi iau pe mine o cămașă si ma duc sa ma culc .

Pov Alex

Nu e adevărat ce am spus , dar sunt in stare sa fac orice pentru ea. Eu chiar o iubesc , si nu as vrea sa ii fie frică , dar dacă nu înțelege cu frumosul încercat și în alt fel. 

Discuția la telefon între Alex  Damian (el mai bun prieten si coleg de birou)

-Buna Damian am si eu o treabă pentru tine .

-Spune prietene .

-Imi place de o fata

-Norocoasa

-Dar ea nu mă prea vrea .

-Naspa.

-Te rog afla tu de părinții ei . Pe ea o cheamă Anna Smith .

-O să te sun cad aflu ceva .

-Mersi mult de tot.

....

O să aflu unde sunt părinții tăi și o să te cumpăr , chiar dacă îți place sau nu .

Pov An

După ce m-am trezit mă duc să mă machiez . După ce termin mă îmbrac .




 După ce termin mă îmbrac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ma duc să mă plimb butin în parc. Vreau sa îmi mai pierd timpul . Deja eram prea plictisită.  Ma duc în cel mai mare parc si ma așez pe o bancă . După mine vine un băiat . Era destul de drăguț .

-Pot sa ma așez ?

-Desigur .

-Cum te cheamă ?

-Anne  pe tine?!

-Loke

-Cati ani ai?!

-18

-Vii pe la mine în seara asta ? Am o petrecere la mine acasă . La ora 12:00.

-Cred că o să vin .

-Te aștept .

Se apropie spre mine , eu îi copiez mișcarea. Îmi ridică bărbia si ma saruta . Liimbiile noastre aveau un război . Ne oprim . El spune  ne mai vedem   si pleaca . Avea o voce așa senzuala .

Curva mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum