Anna nunta va fii mâine, acum hai îmbrăcate și hai sa mergem. Sa ne pregătim. Ți-am cumpărat o rochie, date și probeazo, cred ca îți sta bine cu ea.
Intradevar chiar sunt frumoși, dar parca ceva îmi spune sa nu o fac. Nu contează m-am lovit la cap, nu mai știu ce am făcut , știu doar ca, am incrdere în el.
Ziua cu nunta se apropia. Ma duc la coafor, sa ma fac la par, manichiura și pedichiura, și importantul machiaj. Arătăm divin. Eram pregătită.
Eram fata în fata cu el, viitorul meu soț. Iar în fata noastră se afla preotul. . Un scârțâit de roti se aude puternic. Toți ne întoarcem speriați , și privim in spate. Era o mașină frumoasa. Din ea iese un bărbat bine făcut, alerga spre noi țipând într-una, "opriți nunta".
-Anna stai, nu ma mai iubesti
-cine iești.
O voce din spate ii explica tot ce sa întâmplat.
-nenorocirile, am crezut ca îmi iești prieten, cum de mi-ai putut face asta.
-cum tu ai violat-o pe ea când avea 14 ani.
-stai ce?!
-nimic.
-cine ești
-Alex, Alex Twist, iubitul tău real, și viitorul tău soț. Anna încearcă sa îți amintești.
Deschid ochii mari, îmi amintesc, tu iești tu...
- Alex gata mi-am adus aminte totul.
-cum de mi-ai putut face asta, mai era puțin și ma căsătorească cu tine..
-el fuge la o mașină și accelerează
-gata draga mea a fugit, acum hai acasă
-unde ai fost tot atât timp?
-am fost răpit de oamenii ăstuia, dar am reușit sa scap, am fost prieten cu unul și ma ajutat.
-ce bine, ca ai ajuns la timp.
-și eu ma bucur, draga mea, acum dacă tot iești îmbrăcată asa, vrei sa fii soția mea?
-daa
Și ma arunc în bratele lui Alex . Era o chimie intre noi, iar nimeni nu ne-o putea lua, ne iubeam mult și nu lasăm pe nimeni sa se atingă de ea.
Atât pana acum. Scuzați-mi greșelile. Îmi cer. Mii de scuze pentru fiecare în parte, dar m-am grăbit sa scriu acest capitol. Îmi e somn și fac un efort foarte mare sa scriu 2 cărți, fa cat 2-3 capitole la fie are carte poate pe zi. Știu ca nu ar trebui sa îmi cer scuze, dar următorul capitol îl voi scrie mai cu grija și mai mare, va promit. Acum noapte buna. Paaa,. 💜💜💜💜