Capitolul 6

2.7K 58 6
                                    

Se apropia ora 12:00 . Ma duc îmi fac un dus , îmi
întind părul și mă machiez  eram așa de entuziasmată de petrecere . Ma îmbrac si îmi iau mașină . Ajung acolo , dar petrecerea deja începuse . Cred că era acolo tot orașul . Era așa de multă lume , nu mai văzusem atâția oameni niciodată , uau chiar e popular. Ma îndrept spre casă .Când întru acolo el stătea. 

-Buna

-Heii , nu te distrezi , e petrecerea ta !

-Te așteptăm pe tine, am crezut ca nu mai vii

-Cum să nu mai viin .

-Ti-am luat un cadou An!

-Serios , ce?!



-Serios , ce?!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Uau mersii. Îmi plac foarte mult .

Si ma pun pe el începând să îl îl musc de buza de jos . El îmi copiază piscarea .

-Poate asta va fii o poveste de dragoste

frumoasa .

-Poate .



Ma ia de mână și mă duce intr-un dormitor . Acolo era un pat imens . Ma aruca în pat și își dă tricoul jos se pune peste mine . Eu încep să îi ling patratelele . Era excitata . Ii fac un semn subtil cu ochiul.  El începe , face miscari de dute-vino.

...

După 2 ore ieșim si noi din dormitor . Toată lumea dansa , așa că ne-am alăturat și noi . Formația scolii cântă o melodie incredibilă . Pot spune că m-am indragostit de ea . L-am țineam pe Luke în brațe , strâns . Îl iubeam așa de tare , dar intr-un fel si pe Alex.  Dar nu pot sta cu el . El e un mafiot . Dar sper ca nu va afla de Luke , chestia asta se poate sfarsii foarte urat .

-Vrei să locuiești la mine , An?

-Cred că da!

-Minunat , atunci maine la prima ora vom merge la tine si iti vom lua lucruriile . Dar in noaptea asta vei sta la mine , iti nvoi da eu nist haine .



Petrecerea se terminase . Era ora 6 dimineata , toata noaptea am petrecut cu Luke . Dar sunt foarte obosita , nu mai pot nici sa gandesc , trebuia sa dorm . Luke deja doarme .
Il iau in brate si ma ghemotocesc langa el .

....



Ma trezesc , ea ora 6 . Luke nu ami era langa mine , asa ca imi iau un cabod pe mine si plec . Era jos in bucatarie , isi facea o cafea .

-Buna scumo , te-ai trezit?

-Mmmm..da , dar inca imi e somn si imi e putin rau , imi dai si mie cutia de inghetata?

-Nu mai e , dar ma duc acum sa cumpar

-Ok , dar sa imi iei si mie un : baton de ciocolata cu rom,unu cu vanilie si o prajitura , stai nu mai bine un tort si suc

-Atat credc , daca mai e ceva te sun

-Daca e iti cumpar si un test de sarcina

-Nu are cum , mai taci .

-Ok... vedem .



Pov An



Nu are cum sa fiu insarcinata , adica , de ce as fii , nu cred si asta nu mi se poate mie , adica chiar nu as vrea . Daca o sa fiu cred ca voi face avort , dar cred ca o sa il pastrez adica nu stiu ....  e facut cu Alex , dar daca o sa auda o sa il ia , pe el cat si pe mine. Nici nu ajunsa bine si ii luai testul . m-am dus in baia . peste cateva minute ies.... aflasem rezultatul .

Curva mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum