Urmatoarea zi .
Ma trezesc obosită . M-am gândit toată noaptea la cum as putea sa plec . Dar nu prea , adică are 4 5 oameni la intrare . Mai bine as aștepta . Adică nu mi-a făcut nimic rău . A fos atent si ma întrebat ce vreau. Acuma e la magazin . Eu sunt vegetariana . L-am pus să îmi cupere salata , roșii sii multe fructe. A zis că se duce el personal să ia , că nu trimite pe nimeni , vrea să îmi arate ce e soțul perfect . Mmddaaa... Asta să o creadă el , eu nu . Ma duc si ma îmbrac îmi fac rutina de dimineață si ma machiez . Ii spun unuia dintre oamenii din casa să vină cu mine la coaforul din centru , vreau să îmi schimb culoarea parului . Cred că mă voi face violet .După 5 ore de stat la coafor ies . Îmi stătea așa bine violetul . Aratm uau... Dar mi-am pus si extensii.
Aratam minunat . Ee... Mie îmi stă bine cu orice. Acum mă duc mănânc ceva din casa . Trebuie să aibe macar un mar .
-Buna dimineața Olga
-Buna dimineața draga mea , An
-Ai vrun fruct ?
-Da a venit domnul Alex si va cumpărat toate fructele pe care le-a găsit !
-Sii... El unde e!
-El să fie până la un club din centru , să întâmplat ceva .
-Ok mersi mult Olga .
Ma duc si iau o mașină un lamborghini rosu. Si plec spre club . Sunt curioasa ce sa întâmplat . Stiu unde e clubul . Dar se pare că a venit si o godzila cu mine . Eee.. nu mă deranjează. Ajung acolo și cobor din mașină . Urc si intru in birou . Acolo era Alex cu o curva . Erau aproape goi.
-Ahaaha .... Ti la mine , ce treaba ai !
-Stai nu pleca , ea e doar o curva .
-Asta vrei tu să fiu eu . Acum eu plec , si ma vei lăsa . Vom uita de tot , sau dacă nu voi suna la politie.
Un om vine în spate și îmi ia telefonul din mână . Îl ia si il arunca lui , Alex . El îl ia si il sparge , facandul bucăți .
-Dar îmi plăcea era iphonul meu
Alex vine la mine si îmi șoptește la ureche . Hai acasă.
-Nu merg nicăieri cu tine .
-Scumpo iești curva mea . Taci
An începe sa plângă , în hohote . Aleargă spre ieșire ia un taxi si se duce la Kavin. Întru în acasă fără să bat . Nu mai era nimeni , cred că se mutase. Urc în Dormitor si il vad era mor , era ...era lipit de perete si sânge în jurul lui. Eu mă pun în genunchi si încep să plac tare . Si pnandu-mi întrebări . De ce mie? Cine ți-a făcut asta?de ce ? Tu erai prietenul meu ? Ma lași ?!
Îl sup pe Alex după un telefon pe care îl găsisem în casă .
-Cum ai putut să faci asta?
- Ce să fac ?!
- Kaven
- A vrut să mi te ia .
- Tu mai pierdut , eu chiar te iubeam
Alex rămâne mut pentru câteva secunde
-Di eu te iubesc , dar an vazit că tu ma refuzi .
-Eu am 16 ani tu ai aproape 23
-Sii?!
-nici majoră nu sunt ! Tu vrei doar sa te fuți atât.
-Iti promit că mă voi schimba .
-Nu , acum e târziu , acum lasa-ma în pace .
-Te voi găsi dacă nu vii tu si îți promit că te voi închide în casă . Iar tuu vei fii curva casei . Adică si oamenii de la intrare te vor putea pune să faci ce vor ei . Daca nu vrei să fii a mea , atunci să fii a tuturor .
-Nu mă întorc la tine . Si închid telefonul .
Heii , sper ca va plăcut . Scuzati-mi greșelile .
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚