E ciudat , aducă eu nu am dormit niciodată după-amiază ,mai ales în cort . Ee.. dar na , chiar sunt obosită . Nici nu atipeac bin esi cineva îmi deschide cortul . Era un băiat , era salvamarul .
-Buna ziua
-Heii
Eu eram doar intr-un tricou iar el se tot holba la mine .
-Sa întâmplat ceva ?!spun eu.
-Nu am venit să văd , dacă e în regulă .
-Mda ... Totul e perfect .
-Pot sa te întreb ceva
-Desigur .
-Esti singura?!
-Da...adică nu , adi... Nu stiu .
-Paiii ce sa întâmplat?
-Am un iubit , care e .....după o oră îndelungată de povestit totul mă opresc si eu . Las capul în jos rușinată , iar lacrimile imi cădeau navala .
-Stai liniștită , dar după părerea mea , uital .
-Nu pot face asta , la încheietura mâinii e numele lui , Alex Twist. Si ii arat tatuajul .
-Inseamna că chiar ai ținut la el , dar cred că ar fii înțeles . Mai ales prin câte ai trecut .
-Cred ca ai dreptate dar voi mai sta puțin aici , chiar îmi place .
Se tot aproprie de mine . Se pune peste mine , si ma sărută . Vine la mine la ureche si îmi șoptește "În seara asta vei fii a mea" . Eu nu făc nimic , îmi lipsea cineva . Dar de fiecare dată când deschideam ochii și priveam în ochii lui îl
vedeam pe Alex....
-Râd puternic , se pare că ești priceputa .
-Esti nesimțit , mai taci , acum ieși .
-Vii la mine ?!
-Nu dorm la hotel .
-Ok tu ai ales paa , curavo .
Nu spun nimic , si eleu mă credeam o curva . Dacă l-aș fii iubit cu adevărat pe Alex cred că acum eram cu el nu cu un străin.
Îmi iau mașină și conduc cu mare viteză înapoi spre casă lui Alex , mă gândisem mult si nu pot să îl las așa . Am să îi spun multe si sa îmi spăl toate păcatele . La aeroport eram singura persoana fără nimic . Îmi luasem un corn cu ciocolata o sticlă de suc si multe prostii de mancat ,eram flamada nu mai mâncasem de câteva zile .
Ajung în sfârșit în fața casei . Întru în casă . Alex era cu....
Heii sunteți curioși cu cine era !! Aflați mai multe în următorul capitol . Scuzati-mi greșelile ❤❤❤