Capitolul 3

4.6K 74 8
                                    

Ne băgăm în pat și ne culcam îmbrățișați .

Dimineața , el nu mai era acolo. Plecase. Ma duc si îmi fac rutina de dimineață , si ma duc sa ma îmbrac . În câteva secunde eram gata . Îmi leg  părul intr-o coada de cal. Ma simteam frumoasa . Îmi iau mașină și plec la liceu. Ajung acolo  mă îndrept spre clasa . Ora începuse. Când vreau să intru simt o atingere pe mâna dreaptă . Când mă intorc să văd cine era am rămas mută era chiar profesorul de istorie Alex Twist .

-Ce vrei ?!

Nu apuc bine să spun asta si îmi pune o batistă la nas cu un miros ciudat care mă face să ador instantaneu . ..

După 3 ore mă trezesc intr-o alta camera . Era o cameră mare Alba era destul de ok .
Aud niste pași , din ce în ce mai tare.  Era chiar el Alex . Era la bustul gol . Aveau un corp bine lucrat .

-Ce vrei să îmi faci ?

-Sa fii a mea , curva mea!

-Asta nici în visele tale .

-taci iubire.

-Nu sunt iubirea ta .

-Mai taci.

Vine spre mine si ma ia în brațe . Eu îl resping . El ma ia si ma arunca in bat . Se pune peste mine si ma sărută pe gat , ajunge la buze . Ii răspund inima îmi zice că îl iubesc , dar eu negăm . Îmi da tricoul jos și mă sărută pe sânul drept , îmi lăsasem semne . Încep să gem puternic.  În câteva secunde eram dezbrăcați.

-Ce bine arăți

-Tu chiar mă iubești?

-Da de ce mă întrebi asta ?!

-Dar așa , darr... Tu ești sublinitorul ?;

-Nu am făcut asta doar pentru tine . Te-am văzut mai de mult în mall si mi-a plăcut de tine . Asa că te-am urmărit . Știam unde stai ,unde te duci cu cine vorbești . Oamenii meu erau 24 din 24 de ore cu tine.

-Stai  ce?!

-Scumpo taci .

Vine la mine si ma sărută ușor . După 2 ore de gemete . Alex iese din camera pentru a se duce să-și aprindă o țigară .  Chiar si cu părul ciufulit era drăguț.

Ma duc si îmi iau un tricou de al lui si ma așez în pat cu el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc si îmi iau un tricou de al lui si ma așez în pat cu el . Iau si eu o țigară . Fumam amândoi . Eu îl întreb cu ce se ocupă.

-Eu sunt un interlop , sunt cel mai mare interlop . Am 5 cluburi . Asta e casa mea de vacanta . Dar mâine vom pleca inapoi în oras am niste treaba.

-Iti dai seama că eu o să plec , eu nu vrei aici .

-Asta va fii nouă ta casa. Sau dacă refuzi va trebui să dormi pe străzi .

-Mai bine acolo .

-Ok

-Stai nu.

-vezi , mă iubești.

-Putin , dar nu înseamnă nimic

-Mai vedem noi, spune asta cu un zâmbet pe buze .

Pov An


Nu îmi vine să cred , mă răpit , dar sa fiu sinceră mil cam doresc . E bun , e rebel si totuși nu e o vârstă mare între noi . Si a zis că mă iubește . Poate chiar așa este , dar nu prea as vrea sa ma grăbesc de acum .  Mai bine stau . Dar a zis că voi fii curva lui . ...


Scuzati-mi greșelile . Va pwp 💚💚💚💚

Curva mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum