-iubito, știi ce vine după logodna?
-nu ce?
-luna de miere
Uau, nu îmi vine sa cred, mereu mi-am dorit asa ceva, dar nu as fii crezut ca va fii tocmai cu celebrul interlop, Alex Twist. Acum îl iau de mana, și ne urcam la mașină, decid sa conduc eu, apăs accelerația pana jos și pornim, în spate, se făcuse numai fum. Eram fericita ca eram logodita, și mai urma nunta îs copii. Știam ca lui Alex iar plăcea la nebunie ideea. Pana la urma ajunsesem în Miami, din nou, era destul de ok, dar se tata asa de cazam la cel mai frumos, scump și luxos hotel de acolo.
Ne iubeam reciproc și cred ca nimic nu ne-ar putea despărți, asa ca decidem sa mergem la piscina hotelului. Era, mare și frumoasa. Ne jucam în apa ca doi copii îndrăgostiți, la lumina lunii, ne luam de mana și ne plimbam pe faleza hotelului. Se făcuse târziu asa ce mergem în camera. Pentru ca era luna de miere.... Urma ceva interesant asa.... +18
Alex îmi da ușor bluza jos, ma sărută dar eu eram foarte excitanta și dau cureaua jos și îl sărut pe bune, era asa de dulce, asa de atent cu mine. După multe minute, ajungem dezbrăcați, el face mișcări de du-te-vino. Gemea de placere, dar ne oprim, eram obosiți, ne culcam asa cum eram, fără ani mai mișca.
Dimineață când ma trezesc, Alex se îmbracă, vroiam sa mergem sa ne plimbam. Pe plaja nu vrem sa mergem, era mult zgomot asa ca ne ducem la delphinariu. Animalele de aolo erau nemaipomenite, uimitoare și unele spaimantatoare. Era o aventura, destul de frumos are avea sa ne-o aducem aminte peste ani.
Zilele trecură, iar luna de miere ajunsese. Totul era Uau. Acum eram în avion, așteptăm cu mare drag, sa ajungem acasă. Pentru a vedea dacă am devenit din nou mămică. Am am ajuns. Totul era asa colorat am aflat cu sunt mămică în 2 luni. Mai e asa puțin și voi fii mămică unu băiețel presupun. Toată ziua Alex e atent cu mine.
....
Eram 2 părinți frumoși și grijuliu, iar copilul asta va fii perfect îl va chema Andrei Twist. Era numele mi una, pentru copilul minunat.
Lunile treceau repede iar copilul era pe punctul de a se naște. Pana când....
Salutare, sper ca va plăcut acest capitol. Oare ce va urma. Aflați mai multe în capitolul următor, scuzați-mi greșelile. 👋 , ne mai vedem. Va pup 😘.