Capitolul 14

1.1K 24 2
                                    


Ne urcam în Mesina ,  aveam multe genți cu noi  .  Eram fericiți împreună, și nimeni nu ne poate lua fericirea.  Ajungem în Paris și ne cazam la cel mai luxos hotel din zona .  Mergem sa vedem împrejurimile.  Ne luam paste și pizza.  Chiar erau bune,  și aveau un gust mult mai bun. 

Ne facem portretul...  Și mute altele.  Eram asa de fericiți.  Seara ne ducem la hotel obosiți după o zi asa de lunga durata.  Ne gândim sa luam dimineață avionul și sa mergem undeva la mare.  Asa ca mergem unde vedem cu ochii. 


În sfârșit am ajuns în Miami   Era cad și bine.  Ne îmbrăcăm în costum  de baie și mergem sa înotat în mare.  Ne distram,  eram ca 2 copii.  Se apropia seara.  Am stabilit sa dormim în cort .  Facem un foc de tabăra.  Multe cupluri se strânsoarea.  Stăteam îmbrățișați.  Alex îmi ridica calul din pământ și se uita în ochii mei.  Avea niște ochii senzaționali.  Erau de un negru senzațional.  Ma ia și ma sărută sălbatic.  Ii răspund.  Pana la urma ne  Adam în cort.

Luna apăruse pe cer.  Noi stăteam la lumina ei.  Eu ma pun peste el.  Îl sărut puternic pe gat.  El gemea.  Îmi arunc tricoul jos și lui ii dau pantalonii.  El ma pune jos și se pune peste mine îmi rupe sutienul și începe sa se joace cu sânii mei.  Era asa de bun.  Ma vruia. 

...

După multe gemete.  Ne oprim.  Ma ia de mana și îmi spune la ureche "somn usor".  Adormim îmbrățișați.  Simțeam ca ne potrivim și visul meu era ca într-o zi Alex sa fie soțul meu și sa avem 2 copii frumoși. 

Se făcuse ora 4 Alex,  Alex încă dormea.  Dar eu ma tot gândeam.  La un moment dat o împușcături se aude.  Îl trezesc pe Alex.  El se îmbracă numai decât și ieși.  Se mai aude un glonț.  Ies afara speriata ca lui Alex i sar fii putut întâmplăt ceva.  Alex nu mai era.  Se aud niște scartiefufi de mașină. 

Încep sa plângă,  îl strigam ca o nebuna.  Mai bine ma lua pe mine.  Ce ma voi face.  Ii iau telefonul și ii sun prietenul. 


-Alo

-Hei,  cine ești

-Anna

-A ok,  ce e?

-Alex a dispărut,  cred ca cineva la răpit.

-Alex,  și închide telefonul. 

Il sun din nou și îl pun  sa vina după mine.  El îmi zice ca la prima ora e acolo. 

Eram asa de speriata.  Ma îmbrac repede și ma duc la drum. 

-Cum te cheamă?

-Aiden


Și pornim la drum. 

....



Oare Aiden îl va găsi pe Alex.  Aflați mai multe în capitolul următor. Va pup.  Scuzați-mi greșelile 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Curva mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum