Lacrimile imi curg siroaie pe obraji si sufletul mi-e rupt , stiind ca propriul tata ma vandut . Imediat imi iau geanta , plecand din casa iubitului fiind rusine sa mai dau ochii cu el . Plec spre casa pritenei mele Sierra rugand-o sa stau la ea cateva zile pana cad apele se vor mai linisti , iar Alex se va satura sa ma caute . Dupa ce ma lasa sa imi aleg o camera , plec spre mall pentru ami cumpara cate ceva .
In timp ce imi cautam ceva haine la New Yorker , simt cum niste maine se incolacesc in jurul taliei mele . Ma intorc instantaneu speriata de persoamna respectiva Alex statea in fata mea zambind ca un tamp .Imediat dau sa fag dar sunt luata pe sus ca un sac de cartofi . Dau cu pumni in spatele lui ca sa ma lase jos , dar din contra el imi da o palma peste fund. Ma duce la o masina nucunoscuta si ma pune pe locul din fata , incepand sa imi faca moral . După muult timp se oprește din vorbit . Îmi dau ochii peste cap si simt niste buze presate de ala mele . Imediat îl împing de pe mine . Se uită urât la mine mârâind si vine mai aproape luandumi părul în mâine și începând să mă sărute pe gat . Încep să gem puternic . Semnele pe care le lasese si trece buricele degetelor . Gem involuntar simt cum se pune peste mine lăsând scaunul peste spate . Imediat îmi dau seama de acctiunea provocată de noi . Încercând să îl împing dar plăcerea este prea mare.
Simt cum mână lui îmi atinge sânul drept . Iar un geamăt nevinovat îmi scapă printre buze printre buze dandui satisfacție enorma . Îmi adun toată puterea încercând să îl împing de pe mine , dar esuez . Inima îmi spune să îl las să continue , dar creierul îmi spune că-i greșit . Ii dai o palmă plecând în grabă de acolo lasandu-l singur si neputincios .
Viața mea se sfârșise din acel moment , dandu-mi seama de un singur lucru , o problemă majoră : am căzut în plasa lui Alex Twist.