Hoofdstuk 21 - Chat 3

81 22 8
                                    

Phelix 09.30 u

Hallo...

ArtisticA 9.30 u

Phelix! Hey! Ik was zo bezorgd om je! Ik was bang dat je zomaar besloten had te stoppen met je blogs en alles zomaar achter te laten zonder iemand iets te zeggen.

Phelix 9.31 u

Nee, ik zou het dan wel vertelt hebben in mijn aller laaste blog. Er was iets anders waardoor ik niet kon schrijven.

ArtisticA 9.31 u

Ja, je was in het ziekenhuis of zo iets had ik toch gelezen in je blog. What happened?

Phelix 9.36 u

Wel, ik liep gewoon door de gangen op school nadat ik samen met Haar naar school was gefietst en het moment daarna werd ik wakker in het ziekenhuis en werd ik vertelt dat ik van de trap was gevallen waardoor ik mijn rechterbeen gebroken heb, paar ribben heb gekneusd en een lichte hersenschudding heb.  Zelf kan ik mij niks meer herinneren van de val. 

ArtisticA 9.37 u

Echt?Dat is ongelofelijk!

Phelix 9.38 u

Tja...

ArtisticA 9.40 u 

Hoe voel je je nu dan?

Phelix 9.40 u

Bwah, fysiek gaat het redelijk, ondanks de pijn, maar mentaal... Ik geloof niet echt dat ik zelf gevallen ben, ik ben niet zo onhandig, weet je. Ook vroeg mijn moeder als ik zelf gesprongen ben, dat ik mezelf opzettelijk pijn wou doen. Ik bedoel maar....

Phelix 9.41 u

Ook is er dan Haar nog. Ze was net op bezoek, mijn moeder zei dat ze vaak hier was geweest toen ik bewusteloos was, en toen ze weg ging, gaf ze me snel een klein kusje op mijn mond. Betekent dat dat ze mij leuk vind?

ArtisticA 9.42 u

O... Das allemaal verwarrend.

Phelix 9.43 u 

Idd. 

ArtisticA 9.43 u

Misschien moet je aan Haar vragen wat dat kusje betekende en hangen er geen camera's op school? Misschien kun je dan daar op zien wat er is gebeurt.

Phelix 9.45 u

Misschien moet ik dat wel doen ja...



ArtisticA 10.00 u

Mag ik je iets vragen?

Phelix 10.02 u

Uhm... Ja, i guess?

ArtisticA 10.03 u

Zit jij toevallig op de Heiligen Jorisson Middelbare School?

Phelix 10.07 u

Ja, ik zit op de HJMS... Hoezo?

ArtisticA 10.08 u

Nou, ik ook...

HET EINDE VAN BOEK 1

A/N: Zullen we samen een datum prikken voor wanneer Boek 2 online komt? Comment welke datum (Zeg niet vandaag of morgen ofs want da gaat niet... Pas iets vanaf de 25-26 de) jij geschikt vind om het vervolg online te gooien. Comment er btw ook bij wat je van het laatste Hoofdstuk vond en hoe jij denkt dat t verder zal gaan.

Prince [Boek 1] (Dutch) |Voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu