Hoofdstuk 20 - Blog 11

89 18 3
                                    

A/N: Ik zeg Blog elf because in die drie dagen da Philip bewusteloos was, waren er geen blogs (Zie Blog 8) dus moet ik blog 9 en 10 overslaan, maar die zagen er gwn hetzelfde uit als blog 8. Tenzij iemand er bezwaar mee heeft en zegt dat ik het moet aanpassen. ;) 

Hallo vrienden over heel de wereld,

Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen maar er was iets met mij aan de hand waardoor ik niet kon schrijven en heb pas te horen gekomen hoe dat kwam. Ik was wel in shock toen ik hoorde wat er was gebeurt maar nu gaat alles weer goed met mij. Ik moet alleen nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, want daar ben ik nu op dit moment,  en hoef ik dus lekker niet naar school te gaan.

Het enige nadeel is dat ik mijn Prinses niet zo veel zie. Ze heeft me wel beloofd om elke dag na school even te komen en me te helpen met alles bij te werken van wat ik nu mis maar dan nog... Ik kan niet samen met haar naar school of naar huis gaan. :(

Ik zeg ook trouwens 'Mijn prinses' omdat zij me daarstraks onverwachts had gekust, ze is daarna wel onmiddellijk weg gegaan. ZE HEEFT MIJ GEKUST! Dat betekent toch dat ze mij leuk vindt, niet? Ik hoop het. Zij is namelijk zo mooi en lief en grappig en behulpzaam en... 

Zucht... Ik hou zo veel van haar. Zo veel dat ik het zelfs niet meer kan omschrijven in zo een klein verhaaltje. <3

Shit, ik moet nu gaan maar ik beloofd dat ik morgen weer terug ben met een blog. Ik zweer het zelfs op Mijn Prinses. 

Phelix.

--------

Comments:

-ArtisticA
JE BENT TERUG! God, ik was zo bezorgd, Phelix. Wat is er met je? Waarom ben je nu in het ziekenhuis? Please antwoord me via chat, okay? 

X A

-Phelix
→reply op ArtisticA:

Ik zal het je zo dadelijk sturen, zodra mijn familie weg is. :)

-ArtisticA

→reply op Phelix:

 Okay. Xx :)

Prince [Boek 1] (Dutch) |Voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu