Phelix 19.46 u
Uhm... Hallo.
ArtisticA 20.05 u
Heey.
Phelix 20.05 u
So Uhm... je wou praten met mij.
ArtisticA 20.06 u
Ja, ik wil dat je je beter gaat voelen. Ik wil je helpen.
Phelix 20.07 u
Maar je kan me niet helpen. Je kent mij niet eens.
ArtisticA 20.07 u
Ik wil je wel leren kennen. Je lijkt me wel een aardige jongen.
Phelix 20.10 u
Nee, dat wil je niet. Doe geen moeite.
ArtisticA 20.11 u
Maar ik wil je helpen.
Phelix 20.12 u
Hoe dan?
ArtisticA 20.12 u
Idk, door naar je gedachtes te luisteren?
Phelix 20.14 u
Je leest mijn blogs.
ArtisticA 20.15 u
Ja, maar ik heb het gevoel dat je nog zo veel meer te vertellen hebt.
Phelix 20.20 u
Ik weet het niet.
ArtisticA 20.21 u
Kom op. Vertel me het me gewoon, vertel me alles.
Phelix 20.21 u
Alles?
ArtisticA 20.21 u
Alles.
Phelix 20.24 u
Ok. Ik zal proberen. Geef me even.
ArtisticA 20.24 u
Ik heb de hele avond de tijd.
Phelix 20.24 u
Uhm... Ok.
Phelix 20.36 u
Het begon toen ik Caleb ontmoette. Ik ben nooit echt een geweldige spreker geweest, weet je. Ik kan het me nog zo goed herinneren. Ik botste per ongelijk tegen hem aan, het was het begin van mijn middelbare school, en toen begon hij zich heel vriendelijk voor te stellen. Toen vroeg hij wie ik was en je kan het al raden... Ik kon amper mijn naam zeggen. Hij en zijn vrienden gingen me daardoor uitlachen en sinds die dag krijg ik elke dag beledigingen naar mijn kop geslingerd. Hij valt me constant lastig met zijn perfecte leven. Hij is slim, alle meisjes vinden hem knap, hij is goed in sport, hij... Ik vergelijk mezelf de hele tijd met hem en doordat we ook beide verliefd zijn op hetzelfde meisje maakt dat het nog erger.
Phelix 20.40 u
En dan vragen mensen zich af waarom ik mij elke pauze in het geschiedenislokaal verstop. De hele school weet dat ik daar zit, dat weten ze allemaal door Caleb, en allen roddelen ze en lachen ze mij uit achter mijn rug om. Niemand op school mag me en is bevriend met mij, dat allemaal door Caleb. Caleb is zo cool, iedereen wilt zijn vriend zijn, niet de mijne. Waarom zouden ze ook bevriend willen zijn met mij? Ik ben gewoon een niemand, een ding waarop niemand let tenzij ze iets van mij nodig hebben.
Phelix 20.42 u
Ik ben er gewoon klaar mee. Ik wil zo niet meer leven. Het maakt mij alleen maar ongelukkig, het zorgt er alleen maar voor dat ik elke dag huilend in mijn bed zit. Ja, huilend, ook al ben ik een jongen. Ik huil, elke avond. Elke avond wanneer ik mij weer op sluit in mijn kamer, terwijl ik eigenlijk gelukkig samen met mijn ouders in de living hoor te zitten. Ze weten er niks van, ik wil het hen niet aan doen. Ze werken bijna elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en ik wil hun avond niet verpesten met de shit die ik denk.
ArtisticA 20.44 u
Wow, dat is...
Phelix 20.44 u
Dat is mijn leven.
ArtisticA 20.45 u
Ik wou zeggen Heftig, maar dat is ook waar wat je zegt....
Phelix 20.46 u
Tja...
ArtisticA 20.47 u
Dit verdien je niet, je bent zo veel meer waard. Ik wil je zo graag helpen maar ik weet niet hoe.
Phelix 20.50 u
Ik weet niet of je me wel kan helpen.
ArtisticA 20.50 u
Hoe bedoel je? Er zal vast wel een reden zijn hoe ik je kan helpen.
Phelix 20.51 u
Idk, misschien wel....
ArtisticA 20.53 u
Lucht het op? Nu je het aan iemand vertelt hebt?
Phelix 20.53 u
Raar genoeg wel. Niet veel maar toch iets. Dank je. :)
ArtisticA 20.54 u
:)
ArtisticA 20.54 u
Je kan er altijd met mij over praten, wanneer je maar wilt. Stuur me gewoon.
Phelix 20.55 u
Zal ik doen.
ArtisticA 20.55 u
Goed. :)
Phelix 20.55 u
Goed. :)
A/N: Zoals ArtisticA zegt tegen Phelix dat hij alles mag vertellen tegen haar, zo mogen jullie ook alles tegen mij zeggen. ♥ Praten helpt.
P.S: Dit is misschien (ligt eraan, misschien voor dit boek een uitzondering) het laatste hoofdstuk voordat ik op kamp vertrek. Dan zal ik negen dagen niet kunnen schrijven en hoofdstukjes plaatsen. Ik zeg misschien omdat ik echt super veel van dit boek hou en waarschijnlijk de komende week nog een Hoofdstuk online gooi. Ik weet t nog niet.
JE LEEST
Prince [Boek 1] (Dutch) |Voltooid|
Fiksi Remaja'Soms voel ik mij een prins, wanneer ik op mijn paard Cato zit en sierlijk galopeer door heel de vallei. Vooral wanneer zij kijkt. Zij is de prinses waarvan ik haar prins wil worden.' Philip zit al jaren op dezelfde school als Astrid, het meisje van...