Gelbėtojai greitai atbėgę padėjo man atsistoti. Stipriai susižeidžiau kelėnį, susiplėšiau kelnes. Kraujas bėgo nesustodamas. Burnoje pajaučiau metalo sonį. Turbūt prasikirtau lūpą. Jie pakelė mano motociklą ir jau norėjo ištemti jį iš trasos, bet aš jiems neleidau, pasakydama, jog lenktyniausiu toliau.
Ignoruodama didžiulį skausmą, atėmiau motociklą iš gelbėtojų ir atsisėdusi ant jo pasivijau lenktynininką ant juodo motociklo. Jis pasižiūrėjo į mane sumišusiu žvilgsniu, o aš tik mirktelėjau jam viena akimi ir pamačiusi finish'o liniją pralenkiau jį ir kirtau liniją pirma. Aš laimėjau.
Man sustojus visi pradėjo ploti, bei šūkauti. Merginos tiesiogine ta žodžio prasme spiegė. Pasižiūrėjau į jas pasišlykštėdama, jos tikrai taip nedarytų, jei sužinotų kas aš esu ištiesų.
Haris
Kad ir kaip būtų keista, bet tas naujokas tai padarė. Jis aplenkė mane ir atemė iš manęs čempiono vardą. Nesuprantu kaip jam pavyko, per tris metus manęs dar niekas nebuvo aplenkęs, na pirmojo tai padarė Zofi, bet tai žino tik aš ir ji, tikiuosi. Vis dar negaliu patikėti, kad jis pirmas kirto finish'o liniją. Pirmą kartą gyvenime pajaučiau pralaimėjimo skonį ir pripažinsiu, jis tikrai nekoks.
Naujokui visi pradėjo garsiai ploti, merginos spiegti, kai ankščiau jos šaukė man. Lėtai pravažiavau pro jį sutikau žydras akis. Būtinai turiu sužinoti kas jis toks.
Zofi
-Wow, čia tai bent linksmos lenktynės!-džiaugsmingai sušuko vedėjas,-Naujoke, tu aplenkei patį mūsų čempioną,-pradėjo rankomis ploti jis. Pasižiūrėjau į tą buvusį čempioną, jis sedėjo ant savo motociklo nuleidęs galvą, bet šalmo nenusiėmė. Įdomu kas jis toks.
-Nagi, paslaptingasis, ateik pasiimti savo prizo,-tarė vedėjas. Nulipau nuo savo motociklo ir lėtai, šlubuodama užlipau ant pakylos. Jis padavė man 5000€ vertės čekį ir paėmęs mano ranką iškėlė ją į viršų. Visi ir vėl ėmė ploti, bei šūkauti. Norėjau kuo greičiau nulipti nuo tos prakeiktos pakylos ir grįžti namo, bei atiduoti laimėtus pinigus broliui, kol niekas nesuprato, jog esu mergina. Žinau, laimėjau ir turėčiau didžiuotis savimi, bei pasirodyti visiems, bet aš nenoriu, jei pasirodyčiau, čia kiltų didelė sumaištis. Aš to noriu mažiausiai.
Apsisukusi jau norėjau eiti, bet mane sustabdė erzinantis vedėjo balsas:
-Naujasis čempione, nusiimk šalmą ir pasirodyk visiems. Manau visi norėtų sužinoti kas tu toks,-šiek tiek sutrikau po jo žodžių. Vaikinas ant juodo motociko, kuris man niekaip nenorėjo pasiduoti, pakėlė galvą ir įsistebeilijo į mane.
Užlipau atgal ant pakylos nužiūrėjusi visus žiūrovus lėtai nusiėmiau šalmą nuo galvos. Papurčiau galvą į abi puses, kad plaukai nebūtų susivėlę. Merginos nustojo spiegti, vaikinai rėkauti. Aplink save tik galėjau girdėti kitų sumišimą. "Wow...čia mergina" "Ką ji čia veikia?" "Kokia gražuolė" "Kaip ji sugebėjo aplenkti jį? "
-Negali būti, tai mergina!-sušuko į mikrofoną vedėjas.
Haris
-Naujasis čempione, nusiimk šalmą ir pasirodyk visiems. Manau visi norėtų sužinoti kas tu toks,-tai tarus vedėjui, pakėliau akis į naujoką. Matėsi, jog jis buvo sutrikęs, bet tuojau pat lėtai nusiėmė šalmą.
Ir tada supratau, kad mano spėlionės tik pasitvirtino. Tik dabar supratau kieno yra tas vandenyno spalvos žvigsnis. Tai buvo ji, Zofi.
Jei kasnors ankščiau būtų pasakęs, jog ji išdrįs dalyvauti tikrose lenktynėse, būčiau tik garsiai nusijuokęs, bet dabar įsitikinau, kad ji tikrai labai drąsi.
"Apsikvailinai prieš merginą, Hari. Jau antrą kartą." pasišaipo pasąmonė.Niekada gyvenime negalvojau, jog kas nors sugebėtų mane aplenkti, o tuo labiau mergina. Pasirodo, viskas yra įmanoma.
Edvinas mane užmuš, kai sužinos, kad nustūmiau ją nuo motociklo.
Po kiek laiko ir visi kiti dalyviai nusiemė šalmus, tarp jų ir aš.
YOU ARE READING
"New Parents"/"Nauji Tėvai"
RomanceKam patinka paaugliškos dramos, motociklai ir nuobodūs meilės romanai, tuomet ši istorija kaip tik jums!^^ Nekopijuoti!!! ~Gabi~