-Rimtai? Haris?,-tikrai nustebau,-Kam jam imti mano motociklą. Ir dar sudaužytą?-paklausiau pakėlusi antakį.-Na, jis turbūt pasijuto kaltas, kad jį sudaužė, todėl vakar vėlai vakare jį išsivežė,-ramiai pasakė, lyg nieko čia tokio,-Žinai, pasakysiu tau vieną dalyką. Jis niekada netaiso kitų motociklų, kuriuos sudaužo,-nepatikliai pasižiūrėjau į jį,-Eime, nuvešiu tave,-nusekiau paskui jį.
Edvinas ruošėsi pasiimti raktelius nuo komodos, bet užlindusi į priekį pačiupau juos pirma.
-Vairuosiu aš,-atsisukau į jį ir laikydama raktelius galvos aukštyje tariau. Edvinas tik nusijuokė iš kvailo mano elgesio.
Nesipriešinęs mano pasiūlymui ramiai nusekė paskui mane į šaltą lauką prie jo paties juodo, blizgančio motociklo. Ak...kad mano dabar toks būtų.
Pasiruošiau ir nuspaudusi gazą, visu greičiu nulėkiau apsiniaukusiomis rudenio gatvėmis link mokyklos.
***
-Ramiau, mergyt,-tarė Edvinas nusiimdamas šalmą nuo galvos. Nusijuokusi taip pat padėjau šalmą ant sėdynės.
Kaip visada prie Edvino prisistatė visi jo draugai, bet kad ir kaip bebūtų keista, Hario tarp jų nebuvo.
Pamokos ėjo daug lėčiau nei ankščiau. Stebėjau kaip didelio laikrodžio, pakabinto virš baltų klasės durų, rodyklės tiksėjo kas sekundę. Tai vedė mane iš proto.
-Panele Zofija?!-pašokau nuo erzinančio mokytojos kriokimo, kuris tuoj pat užgulė mano jautrias ausis,-Na? Koks bus atsakymas?-pasikėlusi savo apvalius akinius paklausė su smailia medine lazda baksnodama į kreida aprašinėtą lentą.
-Emm...-suraukiau antakius ir pakėlusi akis bandžiau suvokti atsakymą, bet mano laimei skambutis mane išgelbėjo. Jau antrą kartą.
Mokytoja suraukusi savo didelę, bjaurią nosį pervėrė mane "žudikišku" žvilgsniu.
Nekreipdama dėmesio į žiežulos piktą veidą, susikroviau knygas į kuprinę ir net neatsisveikinusi su mokytoja išlėkiau iš klasės pati pirma.
Vos išėjus į kol kas dar tuščią mokyklos kolidorių nustėrau. Prie pat klasės durų į sieną atsirėmęs stovėjo nekas kitas kaip...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Žinau dalis trumpa, bet kažkodėl ji man labai sunkiai rašėsi, tad prašau parašykit ką manot apie šitą nesąmonę. :D
Būtinai pa"follow"inkit mano draugę Evalleen kuri daro nuostabius coverius!!!
YOU ARE READING
"New Parents"/"Nauji Tėvai"
RomanceKam patinka paaugliškos dramos, motociklai ir nuobodūs meilės romanai, tuomet ši istorija kaip tik jums!^^ Nekopijuoti!!! ~Gabi~