Važiavome tamsiomis miesto gatvėmis, kaip supratau pas mano tikrąjį tėtį į namus.
Išėjusi iš mamos namų su ja net neatsisveikinau. Nemanau, kad ji nustebo dėl mano tokio elgesio.-Alkana?-paklausė tėtis vairuodamas.
-Ačiū, ne,-atsisukusi į jį silpnai šyptelėjau netikra šypsena.
-Galiu tave vadinti Zofi? Tavo mama sakė, jog tau nepatinka, kai tave vadina pilnu vardu.
-Žinoma,-tariau. Tai va kodėl mama ištarė mano vardą prie visų.
-Klausyk, Zofi, žinau, kad tau sunku palikti senuosius namus...
-Visai ne,-pertraukiau,-Tik skaudu, kad reikia išsiskirti su sese,-kiek nuliūdusi pasakiau.
-Tu neprivalai su ja išsiskirti. Tu galėsi su ja susitikti kada tik panorėsi, pats tave nuvešiu pas ją. Galėsi nakvoti pas ją arba pasikviesti pas save.
-Labai ačiū,-jo žodžiai man praskaidrino visą kelią. Dabar mano veidą puošė menka, tačiau tikra šypsenėlė.
***
Pagaliau privažiavome didelius, metalinius vartus. Tėtis iš kišenės išsitraukė nedidelį pultelį ir jam nuspaudus mygtuką vartai akimirksniu atsidarė, o už jų stovėjo nuostabaus grožio namas. Išlipau iš mašinos ir kelias akimirkas stovėjau ir žiūrėjau į namą. Niekaip negalėjau į jį atsižiūrėti. Ir negaliu patikėti, kad aš čia gyvensiu. Toks jausmas, kad čia gyvena garsiausios pasaulio įžymybės tik dar trūksta sargybinių prie vartų.
-Taip ir maniau, kad tau patiks,-nusijuokė tėtis pamatęs, kad aš spogsau į tą namą.
-Yeah,-plačiai nusišypsojau.
----------------------------------------------------------------------
Rašykit ar tęsti man šitą istoriją, nes kiek matau skaitytojų nėra daug. :(((
Nuomonių!!!
Atleiskit už klaidas jei radot.~Gabi~
BINABASA MO ANG
"New Parents"/"Nauji Tėvai"
RomanceKam patinka paaugliškos dramos, motociklai ir nuobodūs meilės romanai, tuomet ši istorija kaip tik jums!^^ Nekopijuoti!!! ~Gabi~