-1 AY SONRA- (yapmasam hikaye ilerlemezdi.)
Baekhyun ve Chanyeol'un sevgili olmasının üzerinden 1 ay geçmişti. Bu bir ay boyunca hiçbir sıkıntı olmamıştı. Baekhyun da arkadaş grubu, özellikle Chanyeol sayesinde biraz daha sosyalleşmişti. Evet, Kyungsoo, Luhan, Jongin ve Sehun'a da anlatmışlardı olayları ve hepsi Baekhyun'a destek olmuştu. Baekhyun bu nedenle gerçekten çok mutluydu.
En çok sevindiği şey ise, beşlinin onu bu bir ayda hiç rahatsız etmemesiydi. Ki ev dışında Chanyeol yanından ayrılmıyordu bile. Ona bunun gereksiz olduğunu söylüyordu ancak böyle olması bir yandan da hoşuna gidiyordu. Chanyeol onu mutlu ediyordu. Aslında mutlunun da ötesinde bir şey... Sanki onun kötü geçirdiği zamanları unutturmak istercesine.
Yoğun çalışma ortamının masum mahkumu olan öğrenciler için bin külçe altın değerinde olan haftasonu sonunda gelmişti. Baekhyunlar için bu tabir çok normaldi. Çünkü yaklaşan yılsonu onlara büyük görevler yüklüyordu. Tabi bu haftasonunun Baekhyun için bir önemi daha vardı. Chanyeol ile bütün günü gezerek geçireceklerdi. Bu nedenle Baekhyun özenerek hazırlanmaya başladı. Ama rahat şeyler giymeyi düşünüyordu. Sonunda altına siyah pantolon giyip üstüne beyaz tişörtünü giydi. İlkbahar mevsimindelerdi ancak hava biraz serindi. Ayrıca hava kapalıydı. Bu yüzden Chanyeol'un ona hediye olarak aldığı hırkayı da giydikten sonra hazırdı.
Geriye oturup Chanyeol'un ona mesaj atmasını beklemesi kalıyordu. Onu arabayla alacaktı. Araba kullanmasını ilk başta yadırgamıştı ama onun 18 yaşında olması ve ehliyet alma yaşının 16 olması ile ( kafadan attım doğru mu bilmiyorum.) soru işaretlerini kafasından atmıştı.
O sırada Chanyeol geç uyanmış olmanın verdiği stresle kıyafetlerini yeni giymeye başlamıştı.
Aynada kendine baktı. Dışarı baktığında güneş olmadığını görünce gözlük takmanın gereksiz olduğunu düşünüp onu geri bıraktı. Yine baktıktan sonra hazır olduğunu düşünüp odasından çıktı. Merdivenlerden inerken parfüm sıkmayı unuttuğunu farkedip tekrar yukarı çıktı. Ayağını çarpmayı da tabi ki unutmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1)
Fanfiction-Acısıyla tatlısıyla bu bizim hikayemiz. O zaman benimle hayatını da birleştirir misin? Benim senin hayatın değil de, bizim hayatımız olmasına izin verir misin? Baekhyun, benimle evlenir misin???