-Baekhyun Bakış Açısı-
Sabahın erken saatlerinde yeni bir güne uyandım. Gözlerimi açtığım Zaman karşılaştığım yüz güne kocaman bir gülümsemeyle başlamamı sağladı. Chanyeol çok masum görünüyordu. Ve şu an şişmiş yanakları onları mıncırmak istememe neden oluyordu. Son olarak da uykudan dolayı şişmiş dudakları... Aklıma dün akşamı getiriyordu. İlk kez öpüşmüştük. Gerçekten kendimi çok güzel hissetmiştim. O kadar güzeldi ki, eskiden olan her şeyi unutmuştum bir anda.
Aklıma bir anda gelen şeyle belimdeki kolunu onu rahatsız etmeyecek bir yavaşlıkla kaldırıp yataktan kalktım.
-Chanyeol Bakış Açısı-
Uyandığım Zaman yanımda hissettiğim boşlukla bir anda yataktan kalktım. Baekhyun yoktu. Nereye gitmişti? Hemen odadan çıktım. Etrafa baktım ama yoktu. Ses de yoktu. Başına bir şey mi gelmişti yoksa?
Tam Baekhyun diye bağıracakken aldığım nefesle burnuma dolan kokular rahatlamamı sağlamıştı. Hemen merdivenlerden aşağı inip mutfak olduğunu düşündüğüm,kokular oradan geliyordu, yere doğru ilerledim.
İçeriye girdiğimde gördüğüm manzara çok güzeldi. Tavada pişen krepler ve onları pişirirken ev hanımı gibi görünen benim minik sevgilim.
Arkasından sessizce ilerledim ve ona sarıldım. İlk başta yerinden zıpladı ve arkasına bakmaya çalıştı. Ancak sonra belindeki ellerimi görünce korkusu gitti.
"Korkuttun beni!" Yanağını öptüm.
"Özür dilerim sevgilim. Günaydın." Gülümsedi ancak aynı Zamanda krepleri kontrol etmeye devam ediyordu. Boşta kalan elini ellerimin üzerine getirdi. Hemen tuttum elini.
"Sana da günaydın Yeolliee. Krepleri seversin değil mi?" Güldüm.
"Sen yapıyorsun tabiki de severim." Elime vurdu.
"Gerçekten sevip sevmediğini soruyorum hemen cilve yapma bana."
"Gerçekten seviyorum oldu mu? Hem, şu an sanki karımmışsın da haftasonu kahvaltımızı yapacakmışız gibi hissediyorum."
"Yahh! Ben erkeğim!" Kahkaha attım.
"Ne söyledim ve senin takıldığın şey bu mu?"
"Git elini yüzünü yıka. Yukarıda sol tarafta en son kapı." Onu tekrar öpüp belini bıraktım.
"Tamam.. Ben yıkayıp geliyorum."
Tekrar yukarı çıktım. Baekhyun'un odası sağ tarafta kalıyordu. Öbür tarafa doğru gitmeye başladım. Giderken ilk kapıda pembe kalpler ve benzeri süsler vardı. Bu oda büyük ihtimalle Baek'in kardeşinin odasıydı. Merakıma engel olup devam ettim. O sırada duvardaki fotoğraflar ilgimi çekti. Hepsine bakmaya başladım.
(Kardeşi Seohyun adını benziyo diye dedim zaten pek gerekli olmayacak da resimleri büyükte ondan kullanıyım dedim. Ama küçükler farklı kızlar siz onları da Seohyun diye düşünün xdd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1)
Fanfiction-Acısıyla tatlısıyla bu bizim hikayemiz. O zaman benimle hayatını da birleştirir misin? Benim senin hayatın değil de, bizim hayatımız olmasına izin verir misin? Baekhyun, benimle evlenir misin???