Bölüm 14- Meleğim

591 36 8
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti. Bu bir haftada Baekhyun çok korksa da belli etmemeye çalışmış ve gülümsemişti. Zaten Chanyeol hiç yanından ayrılmıyordu. Her teneffüs Sehun ve Jongin'le beraber sınıfa geliyordu. Sehun bazen gelmiyordu ama Jongin ile sürekli geliyorlardı.

Bir haftadan sonra sabah, Chanyeol her zamanki gibi Baekhyun'u alıp öyle gidecekti okula. Hazırlandı ve arabayla Baekhyun'un evine gitti. Kapıyı çaldı. İlk önce açan olmadı. Endişelenmeye başlamıştı Chanyeol. Tekrar çaldı. Bu sefer açmıştı Baekhyun. Ama üzerinde pijamaları vardı ve çok yorgun gözüküyordu.

"Bebeğim, iyi misin?"

"Chanyeol ben gelmeyeceğim bugün sana mesaj atmayı unuttum. Halsizim."

"Bir dakika bakayım."

Chanyeol da içeri girdi ve Baekhyun'un yüzünü tuttu. Yalnız bir sıkıntı vardı. Baekhyun yanıyordu. Çok sıcaktı.

"Baek ateşin var. Hmmm. Bugün okula gitmiyoruz. Seni iyileştirmemiz lazım."

"Ama benim yüzümden sen de gitmemezli-"

"Hayır gitmiyorum. Sen bu haldeyken ben derslere odaklanamam zaten. İtiraz istemiyorum."

"Tamam."

"Şimdi ne yapabiliriz? Bekle annemi arayacağım."

"Chanyeol gerek yok geçer şimdi."

"Sen öyle san beyefendi. Bir bırak da bildiğimi yapayım."

Chanyeol telefonunu çıkardı. Ve annesinin telefonunu tuşladı. Telefonu kulağına götürüp ileride oturan Baekhyun'a baktı. Telefon birkaç çalıştan sonra açıldı.

"Kuzum ne oldu?"

"Şey anne sana bir şey sormam lazım."

"Sor bebeğim dinliyorum."

"Okula giderken Baek'i alacaktım ama eve geldiğimde çok halsiz gözüküyordu ve ateşi var. Ne yapmam lazım?"

"Çok mu ateşi var? Ya da bekle sen anlayamazsın. Onu bize getir. Ben ona bakarım."

"Tamam anne geliyoruz."

"Tamam bebeğim bekliyorum evde."

"Bayy."

Telefonu kapattı ve Baekhyun'un yanına gitti.

"Hadi bakalım bize gidiyoruz."

"Chanyeol cidden gerek yo-"

"Hayır gerek var Baekhyun. Bebeğim farkında mısın bilmiyorum ama yanıyosun. Hadi şimdi itiraz etme gidiyoruz."

Baekhyun daha fazla itiraz etmedi. Yani edemedi. Chanyeol onu sıkıca giydirdi. Hatta titrediği için kendi montunu da ona giydirdi. Sonuç: şu an arabayla Chanyeol'un evine gidiyorlardı. Baekhyun arabanın da sıcağıyla bir süre sonra uyuyakalmıştı. Chanyeol onun uyuduğunu görünce alnındaki saçları geriye çekti. Baekhyun'un ateşinin yükseldiğini hissediyordu. Ama eve az kalmıştı. Biraz daha hızlandı.

Eve gelmişlerdi. Chanyeol Baekhyun'u uyandırdı.

"Baekhyun. Geldik hadi uyan."

"Oh? Tamam."

Chanyeol kalktı ve Baekhyun'un tarafına gidip kapıyı açtı. Baekhyun da indi. Baek eve baktı. Gerçekten büyük bir evdi. Sonra Chanyeol elini tuttu ve yürümeye başladılar.

OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin