Bölüm 13- Korkuyorum...

551 37 1
                                    

Medya: Aslında geçen bölümlük bir fanart ama burda bulunsun.

Akşam çok güzel geçmişti. Chanyeol'la Baekhyun'un o güzel anından sonra Jongin, Luhan, Kyungsoo ve Sehun da yanlarına gelmişti ve gerçekten eğlenmişlerdi. Sonra yaş pasta gelmişti ve deli gibi saldırmışlardı pastaya. Sonuç olarak dün gece süperdi.

Orda yaklaşık 3 saat falan eğlendikten sonra herkes gitmişti. Sadece Chanyeol ve Baekhyun kalmıştı. Onlar da biraz uçurumun kenarına oturup konuşmuşlardı ardından çok soğuk olduğu için Chanyeol Baekhyun'u eve bırakmıştı.

Sabah Baekhyun uyandığında çok uykusu vardı ama mutluydu. Çok mutluydu. Hızlıca hazırlandı. Bugün onu Chanyeol alacaktı. O yüzden onu beklemeye başladı. Bir süre sonra da kapı çaldı. Çantasını alıp kapıyı açtı.

"Günaydın bebeğim."
"Günaydın Chan."
"Hadi bakalım yürüyeceğiz bugün geç kalmayalım."
"Tamam."

Birlikte yürümeye başladılar. Chanyeol kolunu Baekhyun'un omzuna atmıştı. İlk defa birlikte yürüyerek gidiyorlardı. Arada eski okulundaki bazı öğrencileri görüyordu ama yanında Chanyeol olduğu için hiçbiri ona sataşamıyordu. Hatta aralarından bazılarının imrenerek baktığını bile farketmişti Baekhyun.

"Ee dünkü sürprizimi beğendin mi bakalım?"

"Çoook güzeldi. Uzun zamandır böylesini bırak doğum günümü bile kutlayamıyordum."

Baekhyun'un moralinin bozulmaya başladığını anlayan Chanyeol, onu koluyla biraz daha sıkıştırdı ve yanağına ufak bir öpücük kondurdu.

"Hadi hızlanalım bak geç kalırsak senin yüzünden derim suç sende kalır ona göre."

Hızlıca okula gittiler ve sınıflarına girdiler. Zaten sınıflar karşı karşıyaydı. Baekhyun bugün tekti. Luhan ve Kyungsoo gelmemişti. Cam kenarındaki masasına geçti ve yan sınıfa baktı. Ne tesadüf ki Chanyeol da koridor tarafındaki sırasından ona bakıyordu. Gülümsedi Baekhyun. Chanyeol da ona öpücük attı. Sınıftaki kızlar Baekhyun ve Chanyeol'un sevgili olduğunu biliyordu ama öpücüğü kendi üstlerine alınıp aralarında yok bana attı hayır bana attı tartışmasını yapıyorlardı. Baekhyun onlara içinden güldü ve hızlıca o da Chanyeol'a öpücük attı. Sonra direk kafasını kollarının arasına gömdü. Chanyeol da onun utanmasına gülüp önüne döndü. Az sonra ikisinin de hocaları sınıfa girdi.

-Baekhyun-

Kollarımın arasına koyduğum kafamla düşünüyordum. Son zamanlarda hayatım çok güzeldi. Chanyeol hep beni düşünüyordu. Beni hiç yalnız bırakmıyordu. O olmasa dünün doğum günüm olduğunu bile unutmuştum. Tabi diğerleri de var ama... Chan şimdi ayrı benim için biliyorsunuz. Neyse ben böyle düşünürken hoca sınıfa girdi. Selamlaşmamızı yaptıktan sonra herkes geri oturdu. Ben Chanyeol'a baktım yine ve gülümsedim. Hocanın konuşmaya başlamasıyla yüzümdeki gülümsemeyle hocaya döndüm.

"Evet çocuklar bugün aramıza yeni biri katılıyor. Kendisinin neden sene sonunda böyle bir şey yaptığını pek anlamasam da boşveriyorum. Hadi onunla tanışın. Evladım! Gel hadi içeri ve kendini tanıt." 

Yüzümdeki hala dinmeyen o gülümsemeyle kapıya döndüm ve gülümsememin yok olup şaşkın ve korku dolu bir yüz ifadesine girmem en fazla bir saniye sürdü. O da beni farketmişti ve gülümsedi. Ben hala ona korkuyla bakarken o sınıfın ortasına geçti ve kendini tanıttı.

"Herkese merhaba. Ben Kwon Jiyong. Umarım iyi anlaşırız."

Şaşkınlıktan dolayı ağzımı kapatamıyordum. Gözlerim dolmuştu korkudan. Sonunda ağzımı kapattım ve yan tarafa baktım. Chanyeol bana bakmıyordu ama sonra sanki ona baktığımı anlamış gibi bana döndü. Tam gülümseyecekken benim yüz ifademi ve dolan gözlerimi gördü. Ve bana soran gözlerle baktı. Hiçbir şey söyleyemiyordum. Sonra anlamış gibi bizim sınıfın tahtasının o tarafa baktı ve o da anladı neden öyle olduğumu. Sinirlenmişti. Bunu o boynunda belli olan damarlardan fark edebiliyordum. Sonra ayağa kalktı. Ama hoca galiba dışarı çıkmasına izin vermemişti ve sinirle yerine geri oturdu.

OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin