-1 SENE SONRA-
"Baekhyun!"
"Buyurun hocam."
"Bu dosyaları 12-B sınıfından Park Chanyeol'a götür. Ne olduğunu sorarsa geçmiş dönemin ekonomi özetleri olduğunu söylersin. Araştırması için istemişti benden."
Baekhyun hocasını onaylatarak dosyaları aldı ve Chanyeol'un sınıfına yürümeye başladı. Okulun son teneffüsüydü. Bugün okul nöbetçisi oydu ve şansına yapılacak fazla bir şey yoktu. Ve yine ne şanstır ki, bu dosyaları Chanyeol'a vermesi gerekiyordu. Sevinçle 12. Sınıfların katına çıkmaya başladı. Son seneleri olduğu için üst kat sadece 12. Sınıflara ayrılmıştı. Yani sınıfları da artık yan yana değildi. Chanyeol ilk başta çok endişe etse de, Kyungsoo ve Luhan'ın oluşu onu biraz olsun rahatlatıyordu.
Baekhyun sonunda 12'lerin katına ulaşmıştı. Mutlu mutlu yürümeye devam etti. O ana kadar her şey güzeldi. Ama o an... Sadece o an Baekhyun'u yıkmıştı. Chanyeol'un bir kızla öpüşmesi, Baekhyun'u yıkmıştı. Oysa demişti kaç defa Chanyeol'a, kaç defa sözünü almıştı beni bırakmaların. Her şey bu kadar kolay mıydı yani?
Derin bir nefes aldı ve onların yanına yürüdü. İyice yanlarına yaklaştığında Chanyeol onu farketti ve kızdan çekildi.
"Baek-"
"Sus."
Baekhyun sert bir şekilde bunu söyleyince Chanyeol put gibi kalmıştı. Konuşmak istiyordu ama olmuyordu.
"Bunları Bayan Kim gönderdi. Geçmiş dönemin ekonomi ö-özetleriymiş."
Son anda hıçkırınca ağzını tuttu ama gözünden akan o bir damla yaşa engel olamadı. Ve hızlıca geri koştu. Nöbetçi masasından çantasını aldı ve dışarı koştu. Luhan, Kyungsoo ve Jongin de dışarıdalardı ve gülüşüyorlardı. Baekhyun'u ilk gören Jongin'di. Baekhyun onun küçük kardeşi gibi olmuştu ve onu ne ağlatmıştı onu merak ediyordu. Merakla beraber içinde katsayısı hızla yükselmekte olan bir sinir hali de vardı. Onun bu yüz halini gören Luhan ve Kyungsoo da o tarafa dönünce Baekhyun'u görmüşlerdi yürürken ve hemen yanına koşmuşlardı.
"Baek!"
"Baek ne oldu?"
"Lütfen gidelim burada *hıck* d-durmak istemiyorum."
Luhan ve Kyungsoo onu onaylayıp iki yandan koluna girdiler. Kyungsoo Jongin'e döndü ve anlaştılar. Üçlü gidince Jongin arkasına dönüp okula giriyordu. Tam o sırada Chanyeol gözle görülür bir telaşla dışarı çıktı. Jongin'i görünce hemen yanına gitti. Yakasına yapıştı ve sordu.
"Baekhyun nerede Jongin nolur biliyorum de lütfen."
Jongin anlamıştı artık ne olduğunu.
"Chan sen ne yaptın?"
"Nasıl ne yaptım?"
"Aranızda ne geçtiyse Baekhyun çok kötüydü. Luhan ve Soo ile gittiler."
"Nereye?"
"Bilmiyorum Chan. Bana bir anlatır mısın ne olduğunu?"
"Tamam. Oturalım bir."
(Flashback)
Chanyeol sırasında oturmuş sınava çalışıyordu. O sırada yanına Ji Eun geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1)
Fanfiction-Acısıyla tatlısıyla bu bizim hikayemiz. O zaman benimle hayatını da birleştirir misin? Benim senin hayatın değil de, bizim hayatımız olmasına izin verir misin? Baekhyun, benimle evlenir misin???