Kyungsoo, Luhan ve Baekhyun üçlüsü Mayıs ayının o güzel havasını değerlendirerek okulun bahçesinde oturuyorlardı. Her şey çok güzeldi Baekhyun için. Arkadaş çevresi edinmişti. Onu aşağılayan, dalga geçen kimse yoktu. Hmmm, Chanyeol'un sevgilisi olduğu için ona sinir olan birkaç kişi olabilirdi belki.Ama umrunda değildi. Onun için önemli olan şey, günlerine anlam katan sevgilisiydi. Sonrasındaysa yanlarında oturduğu ikili ve Sehun ile Kai geliyordu. O düşünüp gülümserken kafasına yediği fındıkla şaşkına döndü.
"Baek ağaca bakıp bakıp neden gülümsüyorsun şekerim?" Luhan fındıklarını yemeye devam ederken sordu.
"Hiiiç, y-yok bir şey." Kyungsoo hemen atladı.
"İşte tam bir suçlu profili. Ne düşünüyordun çabuk söyle. Daha birkaç aylık arkadaş olabiliriz ama her şeyini anlar ve biliriz Baek. Aynı ilkokuldayken öğretmeninin eteğini açıp içine girmeni bildiğimiz gibi." Luhan ve Kyungsoo ikilisi gülmeye başlayınca Baekhyun ikisine de bir şaplak attı.
"Sizin sanki hiç vukuatınız yok. Saymaya başlayayım isterseniz, hm?" Baekhyun elindeki kozlarla gayet de emindi kendinden.
"Aaa, şey neyse ya. Sen ne düşünüyordun da gülüyodun onu söyle." Luhan tabi ki konuyu değiştirmişti hemen. Baek tekrar gülümsedi.
"Sadece... Gerçekten mutluyum. Hepsi bu. Gerçekten." Baek ikisinin inanmamış bakışlarını yakalayınca ciddi olduğunu göstermeye çalışmıştı.
"Peki, öyle olsun bakalım.." Kyungsoo söyledi be fındık yemeye geri döndü.
"Kyung! Jongin ile nasıl gidiyor?" Luhan sordu.
"Çok süper. Lulu, sana da Sehun'u mu ayarlasak? Üçlü randevu yaparız, hıh?" Luhan öksürmeye başladı. Baekhyun da onu görünce rahatlasın diye sırtına vurdu. Düzeldikten sonra konuşmaya başladı Luhan.
"Ben mi? Yok canım daha neler! Ben o muşmula suratlıyla sevgili mi olurum be?!!"
Luhan'ın ani tepkisiyle Baekhyun ve Kyungsoo korkmuştu. Sonra birbirlerine baktılar ve gülümsediler. Çünkü ikisinin de aklından aynı şey geçiyordu.
"Aha bakın! Sizinkiler geliyor. Nasıl geldiklerine şaşırdık mı? Tabii ki hayır!" Luhan'ın demesiyle gözlerini okul kapısına çevirmişti Kyungsoo ve Baekhyun. Chanyeol, Jongin ve Sehun geliyordu. Ve tabi ki yanlarındaki kız sürüsünü de unutmamak lazımdı. Baekhyun ve Kyungsoo aslında bundan pek de hoşlanmıyordu. Luhan da hoşlanmıyordu Sehun'un yanındaki o sürtüklerden ama şşştt, çaktırmayalım. :d.
Jongin Kyungsoo'yu görünce ona gülümsedi ve öpücük attı. Kyungsoo da kocaman güldü be utangaçça öpücük attı. Bu Baekhyun'u da gülümsetmişti. Arkadaşlarının mutlu olması onu da mutlu ediyordu. Sonra Chanyeol'a baktı. Bir kızla konuşup gülüşüyordu. Onları resmen gözleriyle yakmıştı. Kyungsoo ve Luhan da Baek'e bakıp gülüyorlardı. Luhan onu dürttü.
"Hey! Baek!"
Ve sonuç... Gözlerini hala Chanyeol ve kızdan ayırmayan Baekhyun'dan basit bir 'hı' olmuştu.
"Kıskandın galiba?" Kyungsoo söylemişti bu sefer.
"Yok canım ne kıskanması?" Dedi ve önüne döndü Baekhyun. Doğrusu biraz kırılmıştı Baekhyun. Zaten bugün hiç konuşmamışlardı. 'En azından bir el sallasaydı' diye düşündü Baekhyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY -CHANBAEK- (Sezon 1)
Fanfiction-Acısıyla tatlısıyla bu bizim hikayemiz. O zaman benimle hayatını da birleştirir misin? Benim senin hayatın değil de, bizim hayatımız olmasına izin verir misin? Baekhyun, benimle evlenir misin???